Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane kombi 1.6 Białystok


jezior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam <piwko> Przymierzam się do zakupu renault megane II po lifcie, w oko wpadł mi taki oto model:

http://otomoto.pl/renault-megane-lift-klima-serwisowany-C31862084.html

 

Wiem, że auto od handlarza, opcji bezwypadkowe nie zaznaczyl, więc na to też zwrócę uwagę. Gdzie w tych modelach ustawia się podgrzewanie foteli?

 

Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach? Wiem, że w tych silnikach problemy sprawia KZFR, tylko nie wiem jak objawia się jego zużycie lub awaria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te listwy były w każdej megi ph2? Bo bardzo rzadko je widzę w ogłoszeniach, może to był jakiś dodakowy pakiet czy coś podobnego. Najwięcej było w autach z 2008 roku.

Sam sobie odpowiem bo znalazłem info na forum że montowali tylko w Bussines Line i Dynamique, uff lekko się zdenerwowałem <piwko>

Edytowane przez kaag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyciski które sa na kierownicy są od tempomatu, panel do sterowania radiem za kierownicą był w większości meganek, żeby go nie było to musi być strasznie biedna wersja, kierownica z chromowaną obwódką mi się nie podoba, nie jest od tej wersji.

Edytowane przez sekal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z handlarzem i tak:

 

- przebieg 190 tysięcy potwierdzony wpisem w książce,

- przy 120 tysiącach zmieniony był rozrząd,

- co do wersji wyposażenia to mówił, że nie wie, bo w książce nie było o tym informacji, w schowku albo w słupku też nic nie znalazł, można by po vinie rozkodować ale nie bardzo chciał podesłać.

- auto zarejestrowane na firmę, większość jak sprowadza to tak rejestruje, a potem sprzedaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg 190 tysięcy potwierdzony wpisem w książce,

A jaki problem podrobić w dzisiejszych czasach książkę. Jeżeli nie chce podać numeru VIN, to znaczy że ma coś do ukrycia i to bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dziś nr vin smsem od handlarza i zdjęcia książki serwisowej:

 

Wnioski:

- książka duńska, wpisy w serwisach duńskich, co 9-10 miesięcy przegląd i przebiegi zwiększające się kolejno ok. 30 tyś. względem poprzedniego

- wpis o wymianie rozrządu przy 120 tyś. km + wymiana tarcz i klocków, dodatkowo wpis o przebarwieniu lakieru przy prawym tylnym błotniku,

- ostatni wpis ze skanów jakie mi wysłał pochodzi z 19.12.2012 przy przebiegu 180 tyś. km

 

Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem opinię, że samochody w danii są drogie i ogólnie nie opłaca się ich sprowadzać chyba, że to zajeżdżone złomy lub po wypadkach. Zresztą ten handlarz sprowadza auta z niemiec, bo znalazłem na otomoto pozostałe jego aukcje.

 

Podsumowując odpuszczam sobie to auto ostatecznie i raczej nie polecam.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem opinię, że samochody w danii są drogie i ogólnie nie opłaca się ich sprowadzać chyba, że to zajeżdżone złomy lub po wypadkach.

Coś w tym jest. Byłem chwilę w Finlandii, kolega z pracy z kolei był w Danii - te dwa skandynawskie kraje mają w tym przypadku podobnie. Auta, które jeżdżą po ulicach są w większości kilkunastoletnie, dużo jest tzw. furgonetek, a to wszystko przez wzgląd na podatek. Dla przykładu: Klient, z którym współpracowałem miał VW Transportera z 2000 roku (2.5 TDI) i chciał go sprzedać 2 lata temu za ok. 5000 € (w Finlandii). To taka dygresja, może ktoś jest to w stanie uszczegółowić :bash:

 

Pzdr.,

konwil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!