Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II Hatchback


ptaku_1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy moze ktos sie wyppwiedziec na tema tego auta/ogloszenia

http://allegro.pl/renault-megane-1-6-2004-salon-polska-alu17-zadbana-i3926675809.html

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na bardzo interesującą ofertę. Nic tylko uwamiać się do ASO albo dobrego warsztatu celem zweryfikowania przebiegu i bezwypadkowości.

Na zdjęciach nie widać żeby były naklejki ochronne na progach za tylnymi drzwiami - do sprawdzenia!

Edytowane przez lamer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki, czy jeszcze takie naklejki są w innych miejscach? Swoją drogą ciekawe rozwiązanie.

 

P.S. znalazłem na forum te auto :)

http://megane.com.pl/topic/46816-adamkar13-megane-ii-hb-16-16v-2004r/page__view__findpost__p__346120

Edytowane przez ptaku_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w ogłoczeniu jest mała nieścisłość. Kupiony od 2-go właściciela i teraz nadal sprzedaje 2-gi właściciel? No i zastanawia sprzedaż po przejechaniu zaledwie 8 tys. km. Ale "różne przypadki chodzą po ludzich".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nieźle to auto wygląda.Jednak... do sprawdzenia cała karoseria,ze szczególnym ukłonem w stronę lewego boku (mało widoczny) i tyłu (inny odcień klapy).Naklejki nie widzę,ale przy nadkolu/progu raczej nikt przy zdrowych zmysłach polerką nie przyciśnie.

Ostatnie zdjęcie uchwytu - fabryczna gumowa powłoka wypiłowana na części wewnętrznej do zera.Lamer - skoro od 2 właściciela - to albo handlarz,albo nie przerejestrował po zakupie.

A jeszcze podrzucę,iż na nr.telefonu podany w ogłoszeniu w marcu 2011 osoba podpisująca się jako AdamLegionowo poszukiwała reklamy na Smarta.Ów Adam deklarował wówczas przebiegi na poziomie 1200 km/mies.

Co do AF 17'-niech się wypowiedzą użytkownicy takich kapci - czyli komfort i trwałość zawieszenia.No i w razie czego sprawdź różnicę w cenie między standardową piętnastką a siedemnastką.

Przebieg - pytaj się nie o książkę serwisową,ale o papiery typu faktura za naprawę/wymianę..,gwarancje,paragony lub (w zależności od warsztatu) otwarcie/zamknięcie zlecenia.

I na koniec rada - nie daj się podchodzić hasłami typu nie pieniądze- nie samochód lub czego się wymaga za ....PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś będę oglądał te auto, jak mi się spodoba to w tyg. bedzie wizyta w warsztacie (sprzedający zgodził sie na sprawdzenie auta), sprzedający to osoba prywatna sprzedaż na umowe, podobno szuka wiekszego auta, w megance podobno był wymieniony rozrząd.

Co do felg, gdybym te auto kupił to felgi 17" polecą na allegro lub będę je chciał zamienić na 15" (przy okazji nie wiecie czy beda tam pasowały felgi z Astry II) nie mam zamiaru płacić duzo $$$ za opony a różnica w cenie między 15" a 17" jest znaczna:)

No i cena jest atrakcyjna (trzeba będzie tylko zerwać te okropne folie)

Edytowane przez ptaku_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji nie wiecie czy beda tam pasowały felgi z Astry II

Kolego tak na marginesie to ta astra ile ma śrub mocujących felgę do piasty 4 czy 5? Druga sprawa jakie ta felga ma ET, bo renówka ma ET 45 przy felgach 15? I trzecia sprawa na bank ma nie pasujący otwór centrujący przy felgach na 4 śruby (opel ma 56,6mm a renówka 60,1mm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 otwory, będzie pasowała, sprawdziłem na jakiejś wyszukiwarce te same felgi sprzedają do tych aut, w mojej starej astrze byly jakies pierscienie do felg, później jeździłem vectra i felgi 3 lata już leża w piwnicy :)

Po 14,00 dam znać co i jak z tą Megane.

 

Edyta

Widziałem oglądałem: Pali się kontrolka service, na lewym progu widac szpachle, auto całe malowane, połamana osłona akumulatora, jest tylko jedna karta.

Edytowane przez ptaku_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że kolega z naszego forum sprzedaje swój samochód i pisze, że jest bezwypadkowy a Ty jedziesz na miejsce i okazuje się malowany i szpachlowany.

Chyba już nikomu nie można ufać jeśli chodzi o ogłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezwypadkowy to nie to samo co "nigdzie nie malowany". Fakt wymiany i malowania zderzaka czy błotnika nie dyskwalifikuje jeszcze samochodu. Oczywiście nie wiem co jest z tym konkrtnym egzemplarzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bezwypadkowy to taki jak wyjechał z fabryki. Jeśli ktoś uszkodził sam zderzak na krawężniku itp. lub w zimie pękł plastikowy błotnik (widziałem taki przypadek u znajomego) to można założyć, że faktycznie jest bezwypadkowy.

Co do tej konkretnej oferty to kolega napisał, że na progu była szpachla (mechaniczne uszkodzenie, klepanie, szpachlowanie, lakierowanie) a poza tym cały samochód był malowany. Takiego egzemplarza nie można już podciągnąć pod bezwypadkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie był po dzwonie, ale malowanie całego auta tak jak mycie silnika dla mnie jest równoważne z skreśleniem takiego auta z moejej listy.

Auto które ma 10 lat musi coś mieć, mi nie przeszkadza malowany błotniczek czy miejcowo troche szpachli tak do 400-450uM, wiadomo ze przez 10 lat każdemu może sie przytrafić jakaś obcierka.

Edytowane przez ptaku_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!