Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Humor


DrNO

Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej cytuję jedno z pytań, które pojawiło się na egzaminie na wydziale

> chemii NUI Maynooth (National University of Ireland).

> Odpowiedź jednego ze studentów była na tyle wyjątkowa, że profesor podzielił

> się z nią ze swoimi kolegami, a później jej treść przedstawił w internecie.

 

> Pytanie:

> Czy piekło jest egzotermalne (oddaje ciepło) czy endotermalne (absorbuje

> ciepło)?

> Większość odpowiedzi oparta była na prawie Boylesa, które mówi, że w stałej

> temperaturze objętość danej masy gazu jest odwrotnie proporcjonalna do jego

> ciśnienia.

 

> Jeden ze studentów napisał tak:

> Najpierw musimy stwierdzić, jak zmienia się masa piekła w czasie. Do tego

> potrzebna jest ocena liczby dusz, które idą do piekła i liczba dusz, która

> piekło opuszcza. Moim zdaniem można ze sporym prawdopodobieństwem przyjąć,

> że dusze, które raz trafiły do piekła, nigdy go nie opuszczają.

> Na pytanie, ile dusz idzie do piekła, można spojrzeć z punktu widzenia

> wielu istniejących dzisiaj religii. Większość z nich zakłada, że do piekła

> idzie się wtedy, gdy nie wyznaje się tej właściwej wiary. Ponieważ religii

> jest więcej niż jedna i nie można wyznawać kilku religii jednocześnie, to

> można założyć, że wszystkie dusze idą do piekła.

> Patrząc na częstotliwość narodzin i śmierci można założyć, że Liczba dusz w

> piekle wzrastać będzie logarytmicznie.

> Rozważmy więc pytanie o zmieniającej się objętości piekła.

> Ponieważ wg prawa Boylesa wraz ze wzrostem liczby dusz rozszerzać musi się

> powierzchnia piekła tak, aby temperatura i ciśnienie w piekle pozostały

> stałe, to istnieją dwie możliwości:

 

> 1. Jeśli piekło rozszerza się wolniej niż liczba przychodzących do

> niego dusz, to temperatura i ciśnienie w piekle będą tak dlugo rosły

> aż piekło się rozpadnie.

> 2. Jeśli piekło rozszerza się szybciej niż liczba przychodzących tam

> dusz, to temperatura i ciśnienie w piekle będą spadać tak długo, aż

> piekło zamarznie.

> Która z tych możliwości jest bardziej realna?

> Jeśli weźmiemy pod uwagę przepowiednię Ewy, która powiedziała do

> mnie:

> "prędzej piekło zamarznie niż się z tobą prześpię", jak również to, że

> wczoraj z nią spałem, to możliwa jest tylko ta druga opcja.

> Dlatego też jestem przekonany, że piekło jest endotermalne i musi być już

> zamarznięte. Z uwagi na to, że piekło zamarzło, można wnioskować, że żadna

> kolejna dusza nie może trafić do piekła, a ponieważ pozostaje jeszcze tylko

> niebo, to dowodzi też istnienie Osoby Boskiej, co z kolei tłumaczy, dlaczego

> Ewa cały wczorajszy wieczór krzyczała "Oh, Boże".

 

> Ten student otrzymał ocenę "bardzo dobry".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!