Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

xenon 4300 a 6000


Rekomendowane odpowiedzi

Chce kolega założyć xeony a instalację do samo poziomowania lamp w stosunku do nadwozia oraz spryskiwacze lamp przednich także założy?? Wątpię. Taka instalacja jest nie zgodna z prawem. Klosze lamp nie mają homologacji na palniki xeonów. I w ten sposób traci się dowód rejestracyjny podczas kontroli policji albo nie dostanie się przeglądu na badaniach technicznych OSKP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne i niezgodne z prawem pomysły mają niektórzy Użytkownicy aut .Kolego rafał.985,chcesz dobrze widzieć ale pomyśl też o innych kierowcach których będziesz oślepiał na drodze ,oni też chcą dobrze widzieć. <dobani>

Edytowane przez 11348
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał.985 - jaką masz wiedzę w tym zakresie? Wkleiłeś linki do dwóch różnych palinków D1S i D2S.

W renault jest D2S.

Najlepsze jest barwa biała - po to zostały stworzone ksenony, by świcić białym światłem. Więc 4300K do 5000K. Cokolwikek powyżej zaczynać świecic coraz gorzej i na niebiesko. Jest to zarezerwowane dla tych, którzy chcą wszystkim oświadczyć na drodze: "Patrz, jestem kompletnym debilem. Jeżdżę autem za 7500 brutto, ale ma ksenonki". Wiadomo z białymi, nie maiłby takie efektu i ktoś mógłby pomyśleć, że jeździ zwykłym samochodem za 7.5 tys., a nie takim wypasionym za 7.5tys. w ksenonanach.

Dzięki barwie na drodze można łatwo rozróźnić fabryczne ksenony - świacące tylko i wyłącznie na biało, od tzw. HIDów po 99zł na allegro święcące koniecznie na niebiesko, a nawet różowo [pominę kwestię oślepiania, czy to iż często tylko jeden świeci oraz brak "długich"]. Nie po to ktoś inwestuję grubą kasę (99zł) by NIKT o tym nie wiedział!

Mniej więcej bym to porównał do dawnych czasów gdzie do maluchów, polonezów kupowała się takie niebieskie kondoniki na żarówki, by udwały ksenony. W ogóle skąd takie przeświadczenie, że ksenon świci na niebiesko (wręcz błękitno).

thumb_hosting_zdjec_1410082390__kelvin-scale_final_1.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1410082437__kelwin2.jpg

 

I na koniec wykres zalezności temperatur i lumenów: powyżej 5.5 K drastycznie spada emisja światła:

thumb_hosting_zdjec_1410082780__wykres_kelwin3.jpg

Ps zdjęcia pochodzą z internetu:

zdjęcie nr1 http://dosterlighting.com/wp-content/uploads/2011/02/Kelvin-Scale_Final.jpg

zdjęcie nr2 http://i162.photobucket.com/albums/t249/crackerzot/IMG_08701.jpg

zdjęcie nr3 http://www.bolt.co.jp/images/hid_lum_003.jpg Aston76

Edytowane przez aston76
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne i niezgodne z prawem pomysły mają niektórzy Użytkownicy aut .Kolego rafał.985,chcesz dobrze widzieć ale pomyśl też o innych kierowcach których będziesz oślepiał na drodze ,oni też chcą dobrze widzieć. <dobani>

Pomijając kwestie prawne.

Najwięcej bredni właśnie na internecie jest od takich jak ty, którzy coś tam widzieli coś ich oślepiło i potem wypisują takie bzdury.

Jak masz nieco pojęcia i wiesz jak dobrać planik (i wiesz że ma poprawną ogniskową) to nie poznasz się że auto ma ksenon.

ja używam juz w 3 cim aucie od poand 6 lat i przerobilem przeróżne kombinacje.

Dodam że megane III potrzebuje niestandardowego palnika h7

 

Zrobię fotkę i wrzucę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytan555, trudno mi dyskutować z fachowcem, jak masz lampy ksenonowe z samo poziomowaniem i spryskiwaczami to nie widzę problemu w używaniu ksenonów. Jak masz zwykłe reflektory z ksenonowymi palnikami i uważasz, że bredzą fachowcy w prasie motoryzacyjnej w telewizyjnych programach o bezpieczeństwie, ustawodawca, to nie będę podważał twojej wiedzy na ten temat.

Edytowane przez 11348
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytan555

Jasne, a na drodze to oślepiają mnie zawsze krasnoludki... Mamy teraz porę letnią, gdzie tego problemu prawie nie ma. Ale wkrótce nadejdą jesienne szarugi i deszczowe dni, a wtedy nic mnie na drodze bardziej nie irytuje niż kretyn walący po oczach pseudoksenonami. Być może da się to zrobić tak, żeby nie oślepiało. Ale chyba żyjemy w państwie prawa a nie w jakimś grajdole, gdzie każdy sobie interpretuje prawo na swój sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytan555 - zrób fotkę nocą projekcji snopu światła na ścianę.

 

Oczywiście mam takie fotki i niebawem wrzuce

 

Tytan555, trudno mi dyskutować z fachowcem, jak masz lampy ksenonowe z samo poziomowaniem i spryskiwaczami to nie widzę problemu w używaniu ksenonów. Jak masz zwykłe reflektory z ksenonowymi palnikami i uważasz, że bredzą fachowcy w prasie motoryzacyjnej w telewizyjnych programach o bezpieczeństwie, ustawodawca, to nie będę podważał twojej wiedzy na ten temat.

 

Rozmawiamy o reflektorach "zwykłych". Prasa opiera się wyłącznie na tym że nie wolno i nie ma homologacji , nie zagłąbiają się w to czy dany planik zrobiony jest poprawnie czy nie

Mam w domu kilka które wykonane są źle i one owszem oślepiają.

 

Tytan555

Jasne, a na drodze to oślepiają mnie zawsze krasnoludki... Mamy teraz porę letnią, gdzie tego problemu prawie nie ma. Ale wkrótce nadejdą jesienne szarugi i deszczowe dni, a wtedy nic mnie na drodze bardziej nie irytuje niż kretyn walący po oczach pseudoksenonami. Być może da się to zrobić tak, żeby nie oślepiało. Ale chyba żyjemy w państwie prawa a nie w jakimś grajdole, gdzie każdy sobie interpretuje prawo na swój sposób.

 

Możliwe że te krasnoludki lub królewna śnieżka nie wnikajmy.

Mnie denerwują natomiast ci co mają żle ustawione reflektory halogenowe.

 

W kwesti prawa rozumiem że nigdy nie przekraczasz dozwolnej prędkośći...

 

EDIT fotki

post-15883-0-56593900-1410370672_thumb.jpg

post-15883-0-69819900-1410370720_thumb.jpg

post-15883-0-93069300-1410370731_thumb.jpg

 

Dodano: 10 wrz 2014 - 19:41

up

Edytowane przez Tytan555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie denerwują natomiast ci co mają żle ustawione reflektory halogenowe.

Mnie też denerwują, i co w związku z tym?

Prasa opiera się wyłącznie na tym że nie wolno i nie ma homologacji , nie zagłąbiają się w to czy dany planik zrobiony jest poprawnie czy nie

Jeśli jest to nielegalne, to po co ma się tym zajmować? Żeby zachęcić jeszcze większe rzesze kombinatorów?

W kwesti prawa rozumiem że nigdy nie przekraczasz dozwolnej prędkośći...

Odwracasz kota ogonem. Jednak powiem tyle, że prędkość przekraczam naprawdę sporadycznie. Mogę tylko dodać, że aktualnie mam czyste konto punktowe a jeżdżę dość sporo bo ok 30 tys. rocznie. Moja zasada to przede wszystkim nie utrudniać życia innym użytkownikom dróg.

W kwestii zdjęć nie będę się wypowiadał, bo nie jestem specem w tej dziedzinie. Światło halogenowe od światła ksenonowego potrafię jednak rozróżnić (to a propos przytyku, że nie wiem kto mnie oślepia).

 

Nawiązując do tematu przewodniego, to ja osobiście preferuję ksenony o barwie 4300K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu dalsza rozmowa z tobą skoro nie znasz się tylko powielasz to co mżna przeczytać na każdym forum, wiele żeczy nie wolno a jednak się to robi grunt robić to z głową.

 

Fotki przedstawija temperature ~4300k

A gdzie jest H7 a gdzie HID to pozstawie dyskusji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!