Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wycieraczki Megane II 2003


Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mam problem z moja megane II. Przestaly mi dzialac przednie wycieraczki.. Nie wiem dlaczego.. zanim "padły" nie bylo zadnego spowolnienia w ich dzialaniu ani nic takiego... co moze byc przyczyna?? mogl sie spalic bezpiecznik od nich?? w skrzynce z bezpiecznikami znalazlam tylko bezpiecznik od wycieraczki tylnej szyby i klaksonu - oznaczenie 15A i nie jest on spalony.. da sie to sprawdzic samemu? albo czy moze to byc jakis blad w aucie i czy jezeli podepnie sie auto pod komputer to czy on cos wykaze? czy w koncu mam jechac do elektryka z tym problemem?? auto jest mi bardzo potrzebne.. zalezaloby mi na czasie jesli ktos moglby mi jakos pomoc to prosze o odpowiedzi na moje pytania.. z gory bardzo dziekuje.. pozdrawiam.

 

[ Dodano: 2008-01-23, 11:34 ]

aha i jeszcze jedno.. czy powodem mogloby byc ewentualnie spalenie sie silniczka od wycieraczek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i jeszcze jedno.. czy powodem mogloby byc ewentualnie spalenie sie silniczka od wycieraczek??

Silniczek nie spali sie sam bez włączenia. Nastąpiło by to podczas pracy wycieraczek. Ponadto, jest to mało prawdopodobne, ponieważ układ jest zabezpieczony właśnie bezpiecznikiem. Popatrz jeszcze raz do instrukcji, który bezpiecznik odpowiada za przednie wycieraczki i sprawdź go. W razie niemożności zlokalizowania przerwy w obwodzie, polecam wizytę u elektryka. (popytaj wśród znajomych, są elektrycy i "wymieniacze" ;-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tylko wlasnie o to chodzi, ze przestaly mi dzialac wczoraj... jak wracalam do domu... padalo i dzialaly normalnie... no i w pewnym momencie przestaly dzialac.. wiec nie wiem co moze byc przyczyna.. a boje sie zostawic auto u takiego starszego elektryka, bo powiedzial, ze musi rozebrac cale auto zeby sie ewentualnie do silniczka dostac.. a niestety jest mi ono zbyt potrzebne zeby je u niego zostawic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megusia, to taka uroda M II, nie rozbierzesz nie zobaczysz :?:

Z Twojej wypowiedzi wynika ze przestały działać podczas pracy, czy zauważyłaś by pracowały z oporami, ewentualnie czy awarii towarzyszył "smrodek" spalonej izolacji :?: Jeśli nie to nadal obstawiam bezpiecznik, lub przerwę w obwodzie. (manetka, kostki) Niestety taka lokalizacja usterki wymaga czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... szczerze mówiąc to nie zwróciłam uwagi czy wolniej chodziły.. bo na automacie były ustawione.. a wtedy przecież zbierają w zależności od ilości wody naszybie... ale "smrodku" żadnego nie było.. jutro jednak odstawiam megi go elektryka. Mam nadzieję, że coś pomoże.

Dzięki wielkie za odpowiedzi :!:

Pozdrawiam.

 

[ Dodano: 2008-01-27, 22:37 ]

no i faktycznie spalil sie silniczek... wszytsko juz dziala jest w porzadku

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Miałem podobny problem.

Przyczyną była masa przy samym silniczku.

Jest to blaszka która ma 1mm szerokości i po prostu się nadpaliła i przestała przewodzić .

Blaszka znajduje się na kawałku plastiku i dociska do masy całego silnka.

Dolutowałem kawałek przewodu i zaczęło pracować od ręki.

Sprawdż i taka ewentualność.

Po wyjęciu silnika podłącz go na krótko i sprawdź sam silnik czy pracuje.

Zasilanie podepnij bezpośrednio do silnika.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziś rano spotkała mnie podobna sytujacja, wycieraczki zatrzymały sie na środku szyby i troche mineło zanim wróciły na swoje miejsce ehh, dojście do całego mechanizmu do bani... tam gdzie sie dało nawaliłem WD40, odchyliłem wycieraczki od szyby zdjąłem pióra i troche pochodziły niby ok ale po tym co piszecie czeka mnie chyba świeży wydatek :evil:

 

[ Dodano: 2008-08-08, 19:02 ]

jednak padły... nawet WD40 nie pomógł :-x

 

[ Dodano: 2008-08-10, 20:21 ]

Juz mam naprawione trwało to 4h ale sie opłacało, oczywiscie zrobiłem to sam w garażu, demontaż całego mechanizmu łatwy ale wszystko było zapieczone i dlatego tak długo to trwało, przyczyną całego zamieszania była zatkana gumowa rurka w której sływa woda, nagromadziło sie tyle ziemi, błota i innego dziadostwa że szok ! dlatego mechanizm padł bo w takich warunkach nie mógł pracować ( to nie traktor :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A mi brakuje biegu przerywanego - czy ktos się może spotkał już kiedys z takim problemem? Pozostałe biegi pracuja bez problemu - nie mam automatycznych wycieraczek.

 

 

Dureń byłem - mam automatyczne wycieraczki tylko nie było żelu w czujnku. Zostawiłem 70 zł w ASO i mam juz nowy koszyk z żelem - wycieraczki działają perfect :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Do mici.fox: Twój cytat:

[ Dodano: 2008-08-10, 20:21 ]

Juz mam naprawione trwało to 4h ale sie opłacało, oczywiscie zrobiłem to sam w garażu

, demontaż całego mechanizmu łatwy ale wszystko było zapieczone i dlatego tak długo to trwało, przyczyną całego zamieszania była zatkana gumowa rurka w której sływa woda, nagromadziło sie tyle ziemi, błota i innego dziadostwa że szok ! dlatego mechanizm padł bo w takich warunkach nie mógł pracować ( to nie traktor

 

------------- A możesz opisać co trzeba przeczyścić, jaki przewód gumowy i gdzie a może dodoasz zdjecie. Dobrze zrobic to przed czasem i azdbac aby to sie nie stało. Dzieki

 

[ Dodano: 2010-11-12, 11:53 ]

Do - toddy .

O jakim żelu piszesz i gdzie to powinno być? Jewstem nowym nabywcą Scenica 1,9 DCI a 2002 r i nic o nim nie wiem.,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jestem posiadaczem Megane II 2002. Niestety od niedawna borykam sie z kilkoma problemami, jak do tej pory bezawaryjnej, Megi. Przesledzilam juz wszystkie wątki dotyczącej ewentualnych usterek i napraw ale bezskutecznie. Po krotce, wszystko zaczelo sie od wizyty na myjni, po ktorej zaczal sie wyswietlac znany jak widac wielu uzytkownikom problem DEFAILLANCE ELECTRONIQUE/ ELECTRONIC DEFECT. Po sprawdzeniu wszytkich przewodow i bezpiecznikow podejrzenia padly na UPC a w nastepnej kolejnosci UCH, ktore zostaly wymienione choc problem i tak powrocil w postaci nieoczekiwanej 'choinki' w czasie jazdy. Po kolejnych poszukiwaniach na wlasna reke odkrylam calkowice zatkany otwor odprowadzajcy wode z podszybia, ktory sukcesywnie zalewal znajdujacy sie nad nim silnczek wycieraczek. Choc wycieraczki normalnie pracuja (jedynie na automocie wywala kom.SERVICE - ale mysle ze z braku zelu) to zastanawiam sie czy to moze byc przyczyna awarii calej elektroniki. Na marginesie wspomne, ze niezaleznie od tego komunikatu pojawi sie od pewnego czasu coaz czesciej kom. DIRECTION A CONTROLLER/ STEERING CHECK i przerywana praca kierunkowskazow. Bardzo prosze o odpowiedz czy uzytkownicy, ktorzy mieli problem z zalanym silnikiem wycieraczek mieli rowniez problem z ELECTRONIC DEFECT. BARDZO PROSZE O JAKIEKOLWIEK WSKAZÓWKI bo pomalu zaczynaja sie nam juz wyczerpywac pomysly...... cry cry cry

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki i 5.10 - Caps Lock

Te krzyki na końcu są zupełnie niepotrzebne.

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam, Megane II 2006r 1.6 16V, problem z wycieraczkami przednimi (nie działają, z dnia na dzień - wsiadam do auta zapalam i silnik chodzi, włączam wycierki przednie, nie chodzą, tylne działają) po przeczytaniu różnych postów zacząłem od najłatwiejszego dla mnie i bez kosztów czyli sprawdzenie czy jest woda w podszybiu (co się z tym wiąże zatkane odprowadzenie wody) i strzał w dziesiątkę. Wody pełno od kierowcy (czyli przy mechanizmie wycieraczek i z drugiej strony też) AUTO STOI NA DWORZE (mróz zrobił swoje- ścisnęło i zablokował lód mechanizm, nie chodzi) OK . Żeby się dostać - zdemontować pianki, sztuk 2, uszczelka 1, plastyk podszybia 1 i już było widać LÓD po prawej i lewej stronie, pokruszyłem śrubokrętem, usunąłem, od pasażera udrożniłem odpływ bez problemu a od kierowcy wyższa szkoła, bo jest z zakrętami, więc czajnik z wrzątkiem i płukanie. Zapytacie po co wrzątek a po to, że -3 stopnie w dzień i nie dość, że mróz to jaszcze syf z liści i kurzu. Zanim woda się za gotowała, żeby było lepsze dojście do odpływu, zdemontowałem ramiona wycieraczek (2 nakrętki na klucz 17) i cały mechanizm wycieraczek (trzy śruby 6mm na klucz 10, wypiąć wtyczkę od silniczka). Udrożnione, w postach przeczytałem, że lubią się zacierać sworznie szt.2 w mechanizmie, ok, mam go na wierzchu, zdjąć dwa zabezpieczenia, dwie podkładki i dwa o ringi (lekko wysuwając sworznie, trochę z góry od oringów i troszkę z dołu WD40 ). Montaż od tyłu. A przy okazji tych zatkanych odpływów (zwłaszcza od pasażera) rozwiązany problem z POJAWIAJĄCĄ SIĘ WODĄ W WENTYLATORZE W KABINIE, podczas pracy dmuchawy słychać było chlupotanie (wyrzucało wodę z nadmuch na nogi), byłem zaniepokojony. Okazuje się, że poziom wody na podszybiu dochodził do otworu czerpiącego powietrze do kabiny. Za jednym razem rozwiązane trzy problemy (woda, brak wycierek i smarowanie sworzni) POZDRAWIAM. CZAS 2 godz. na podwórku. zero alkoholu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!