Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyświetlone czerwone STOP na zegarach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Stałem sie własnie posiadaczem Meganki II, i wertuje forum w poszukiwaniu pasujących mi odpowiedzi i tak nie do końca moge znależć mi odpowiadającej.

Otóz po zakupie podjechałem na komputer(nie wiem jaki miał program widziałem jedynie że strona w laptopie startowa programu była Delphi 2013), wyskoczyła uszkodza taśma, troche sie zdziwiłem bo wiedziałem przed kupnem że powinna sie świecic poduszka i Service, a nic sie nie świeciło-teraz już wiem dlaczego-urwane diody żeby błędu, nastepny błąd, który wyskoczył to błąd sondy, ale z tego co mi podłaczajacy komputer powiedział to że pokazało mu że nie był to błąd stały tylko, jeden jakiś tam impuls wystapił, i sie niby niepowtarza (nie wiem ile w tym prawdy nie z nam sie na tyle). Teraz mój główny problem-po rozebraniu zegarów okazało sie, że mały wyświetlacz z czerwonym Stop także był zaklejony, zeby czasem nic nie wskazał, i po wykasowaniu wszystkich błedów które były(taśma wymieniona) nic się juz z błędów nie wyswietla jednak przejechaniu znowu pojawił sie czerowny Stop na desce. Moje pytanie- Stop sie pali a auto jeżdzi. Macie moze jakiejś podpowiedzi jak dojść co może ten Stop czerwony wywoływać? Dodam tylko że sondy niewymieniałem i z moich jak narazie obserwacji to dużo pali.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - ortografia. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A słyszałeś o wadach ukrytych??

Tu ewidentnie sprzedający postarał się, by ukryć usterki tego auta....

Dziwne że z tym walczysz zamiast już pozew szykować i starać się o zwrot tego czegoś....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to prawnie wyglada -właściciel od którego kupiłem nie był pierwszym właścicielem ,sprowadził go niby sam z zagranicy(i faktycznie był właścicielem przez 3 lata),czy nie ma opcji że mógłby wymigać sie tym że to poprzedni właściciel tak podszykował (chociaz wątpie żeby niemiec się w takie rzeczy bawił).

Rozumiem że musiałbym się skierować do adwokata?czy może jakaś inna instytucja w tym pomaga?Orientujecie sie może jak wygladaja rozstrzygnięcia takich spraw?,czy to łażenie wielomiesięczne po sądach a na koniec i takich z tego nici?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stop może wywołać parę rzeczy ale najważniejsze jest to że są to błędy poważne przy pierodołach którymi nie koniecznie trzeba sie przejmować pali sie serwis. Wizyta w serwisie z CLIPEM prawdę Ci powie, no chyba że poprzedni właściciel postarał się by Clip się nie połączył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj meganka podpięta została pod mega macs 42, może to nie Clip jak wszyscy tu polecają, ale myślę że pokazuje to samo jak nie więcej. Wyszedł jedynie jeden błąd tylnej sondy lambda, jutro będzie wymieniana więc zobaczę czy Stop się wykasuje i nie powróci. Możecie mi powiedzieć jak wygląda tryb awaryjny w megankach (pierwszy raz mam styczność z francuską motoryzacją), mechanik taką tezę wywnioskował.

 

Dodano: 05 kwi 2014 - 11:44

Jestem już po wymianie sondy (Bosch z pasującą kostką), jednak jest problem ponieważ komputer wszystko ładnie się łączy, a błąd nie chce dać się wykasować :notacrook: , (oczywiście czerwone Stop dalej się wyświetla po przejechaniu około 5m) macie może jakieś pomysły?? Byłbym wdzięczny.

 

Po przecinku i kropce stosujemy spacje. Poprawiłem Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to na dzień dzisiejszy moim problemem nie jest czy ta sonda wytrzyma miesiąc czy pół roku, moim problemem w dalszym ciągu jest to że nie można wykasowac nieszczęsnego błędu sondy, oraz świecący się czerwony Stop.Rozumiem że, jeśli w kompie wyskoczył błąd tylniej sondy to chodzi mu o tą za katalizatorem? Aston76 a co Ci na zegrach wyskoczyło że wymieniłeś sondy? pomarańczowy Serwis?

 

Po skrócie swój problem-otóż wczoraj po podpięciu Meganki pod mega macs 42(Hella Gutmann) wyskoczył bład tylniej sądy dzisiaj sonde wymieniłem i spowrotem auto podłaczone pod Gutmana- łaczy się wszystko ładnie, ale nie chce wykasować błędu. Macie jakieś może doświadczenia lub słyszeliście coś o tym sprzęcie, żeby miał problem z wykasowaniem błędu? Myślicie może że Clip lepiej by sobie z tym poradził czy stawiacie może na jakąs wade auta?

 

Kolego masz problem ze sondą to pisz już w swoim temacie, a nie zakładaj kolnego tematu w innym dziale. I stosuj się do uwag moderatorów. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlackRaven

Sprzęt jest b. dobry.

A co do usterki to czy przy przebitym kole wystarczy wymiana zaworka-wentylka ?

Co pomoże wymiana sondy jeśli np. masz gdzieś przerwany kabel ?

Grzałkę można systemem wyłączyć ewentualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co pomoże wymiana sondy jeśli np. masz gdzieś przerwany kabel ?

Tylko że przewody były uszkodzone przy sondzie a nie w instalacji auta. A instalację sobie sprawdziłem wcześniej samemu i była OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlackRaven

Po pierwsze grzałka nie jest monitorowana wtedy i co za tym idzie nie wywala błędu.

Po drugie zimna sonda już nie jest taka przewrażliwiona bo słabiej czyta i gdy kat już jest starszy i nie do końca działa pozwala jeszcze pojeździć bez wydawania kasy na części.

Bardzo dużo przyjeżdżających do mnie aut ma już wyłączoną,w kilku sam wyłączyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!