Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wybór wzmacniacza i subwoofera


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zamontować w aucie subwoofer i wzmacniacz napędzający go. Narazie jestem na etapie zakupu (dokładnie jutro:)) zestawu Helixa b52c do przodu. Radio zmienione - Pioneer deh-4200sd o mocy wyjściowej 4x50W. Głośniki podpiętę będą tylko pod radio. Rozważam ewentualne wytłumienie drzwi z przodu. Chciałbym dopełnić zestaw głębokim basem z bagażnika HB - dobrym jakościowo, niekoniecznie super głośnym. Słucham głównie muzyki czarnej, trochę Linkin' Park itp. Nie zależy mi na zestawie na już.. mogę cierpliwie polować na okazje. Chciałbym wydać na skrzynię i wzmacniacz około 300-500zł. Wiem, że to nie duża kwota, dlatego nie wykluczam używanego wzmacniacza. Jeżeli chodzi o skrzynię, chciałbym coś w miarę nie dużego. Proszę o wasze pomysły.

Jak narazie wpadł mi w oko taki zestaw:

JBL GT5-12 Skrzynia MDF 30cm + Wzm Crunch GTi 2100 za niecałe 500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś rzuciło mi się w oczy coś takiego od magnata http://allegro.pl/magnat-edition-bp-20-wyprz-57-600-watt-8-i4117394438.html

Co o tym sądzicie?

Jaki wzmak byłby sensowny pod tego typu skrzynię? Moze być 2kanałowy..nawet używany

Edytowane przez kamakaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 kanały, zmostkować i gitara, osobiście mnie ten magnat nie przekonuje, ale Twoje pieniądze, skoro kupujesz taki głośnik, to i wzmak szałowy być nie musi http://allegro.pl/wzmacniacz-crunch-mxb280-200-watt-rms-kable-i4142077891.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brudijr narazie nie kupuję:) Pytam tylko czy to rozsądny głośnik - nie siedzę w temacie, więc będę polegał na waszej opinii. Spodobał mi się uwagi na rozmiar i fakt, że jest osłonięty pleksiglasem. A taki zestaw za 350zł (jakby nie było 150zł w kieszeni) http://allegro.pl/blaupunkt-basspack-2011-box-subw-wzm-kable-w-wa-i4109734567.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna sprawa, że ma przede wszystkim grać, tyle że ten pleksiglas dodatkowo zabezpieczałby głośnik, bo wiadomo w bagażniku różne rzeczy się wozi. Podsumowując ten Excursion SX-10S4 godny uwagi - a coś trochę tańszego? Macie jeszcze jakieś typy oprócz Excursion SX-10S4 i JBL-GT5-12?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczekuję w miarę głębokiego basu jako dopełnienie do odseperowanego zestawu Helix b52C na radiu Pioneer deh-4200sd. Zależy mi żeby sub nie zajmował całego bagażnika - dlatego mile widziana 20, ew. 30cm(jeżeli jakość jest dużo lepsza). Tak jak pisałem mogę wydać gdzieś 300-500zł na całość wzmak+sub..wiadomo im mniej tym lepiej. W grę wchodzi też wzmacniacz używany.

Zapytam przy okazji o opinię na temat ROCKFORDA Punch P1s4-10 http://allegro.pl/rockford-punch-p1s4-10-kevlar-mdf-500w-sklep-mlawa-i4091671883.html Mam możliwość kupienia takiej używki.

Edytowane przez kamakaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobra cena, to bym brał, trochę mocny jak na sam przód zasilany radiem, ale jak go dobrze zasilisz, myślę, że będziesz zadowolony. Na pewno zagra o niebo lepiej jak z wcześniej wymienionymi przez Ciebie głośnikami typu Blaupunkt itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w takim razie pytanie odnośnie wzmacniacza. Czy ten Crunch http://allegro.pl/crunch-mxb2200i-wzmacniacz-2-kanal-800w-bydgoszcz-i4117682239.html pod Rockforda będzie ok? Czy zaproponujecie może coś innego? W podobnej kwocie oczywiście?

Rockford Fosgate Punch P1s4-10 nabyty:) Pilnie potrzebny wzmacniacz do niego. Pytam o tego crunch'a brudijr, Dziekan liczę na wasze opinie, może jakieś inne propozycje do 350zł. A może zamiast 2-kanałówki poszukać czegoś na 4 i zasilić jeszcze moje Helixy b52c z przodu? Tyle, że drzwi nie wygłuszałem i raczej się za to nie zabiorę, więc chyba nie ma sensu.

Edytowane przez kamakaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kable trzeba ciągnąć prosto z akumulatora do wzmacniacza ? Czy w megane 2 kombi 2006r jest z tyłu doprowadzone zasilanie żeby się podłączyć i pewnie bez filtra się nie obejdzie ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

ciężko trochę. ja naciąłem gumę nad pedałami gdzie idzie wiązka kabli i tamtędy przepchałem. w komorze silnika drutem przyciągnąłem go do akumulatora, bezpiecznik mam w bagażniku. jest ciężko ale cierpliwość popłaca!!! kabel + pociągnąłem lewą stroną a kable z radia do wzmacniacza prawą. - wziąłem z bagażnika. jak znajdę czas to porobię zdjęcia i napisze manuala

 

Dodano: 30 paź 2014 - 22:55

mam oryginalne radio, wzmacniacz Crunch GTX-4600 w instrukcji pisze że subwoofer może być 4-8 ohm. pytanie czy lepiej będzie grać głośnik 400 watt 200 rms 4ohm czy 300 watt 150 rms 8ohm??

Edytowane przez TAZZMAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!