Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie jak w temacie mam megane 2 Hatchback 5 drzwiowy z silnikiem 1.9dci 120km otóż problem mój polega na stukaniu w przodzie podczas jazdy na prostej drodze po jamach, nic nie stuka przy skrecie ani ruszaniu, mój mechanik posprawdzał mi cały przód poduszki na amortyzatorach łożyska itp powiedział ze nie ma nigdzie żadnego luzu wszystko jest w najlepszym porządku a mam do niego zaufanie bo robił mi auta od kilku lat. Na stacji diagnostycznej też sprawdzili wszystko przód i tył powiedzieli że wszystko jest w ok. Ale jak są jamy, czy większe koleiny na drodze to od razu takie stukanie słychać. Jeżdżę juz prawie rok tak i nie moge nic znaleść, może ktoś się coś orientuje, to będę bardzo wdzieczny ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zobaczy jeszcze raz łączniki jak pisał Lewy. Albo je wymień dla pewności zobaczysz czy pomoże. Powiem Ci z mojego przykładu, że kiedyś stukało mi coś na postoju. Waliło o podłogę na rozgrzanym i zimnym silniku. Myślałem że albo to przekładnia kierownicza "bo waliło mi pod stopami" albo rura wydechowa lub też silnik się kończy. Posprawdzali wszystko dosłownie wszystko, byłem też na stacji diagnostycznej i nic wszystko było ok. I w końcu się wnerwiłem powiedziałem mechowi wymień pan poduszkę środkową silnika, mówili mi że jest ona okej i nic się z nią nie dzieje ja mówię wymieńcie. I co się okazało miałem rację nic nie puka stuka itp. A poduszka wyglądała jak nówka nie śmigana. W samochodach są takie przeciążenia że może wszystko stukać nawet jak wygląda dobrze. Wymień łącznik zobaczysz czy to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MII czasem amortyzatory uszkadzją się w ten sposób, że pomimo pełnej sprawności stukają na wybojach. Jest to dość trudne do diagnozowania bez wyjmowania amortyzatora z auta. Miałe podobny problem, ale u mnie winna okzazała się tuleja wahacza. Uszkodzenie było na tyle nietypowe, że luz powstał pomiędzy metalową obudową tulei a wahaczem. Sama tuleja była w porządku. Wymiana rozwiązała problem. Podejrzewam, że była tao jakaś wada materiałowa - bo chyba małoprawdopodobne, że sama "sklepała" się do wewnątrz :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!