Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z dymieniem na niebiesko 1.5dci


Slawioster

Rekomendowane odpowiedzi

też może to być , zwłaszcza że, na wolnych obrotach jak zaczyna nie równo pracować( też nie dzieję się tak zawsze) z tyłu robi się siwo.

Może znacie jakiegoś dobrego magika w pomorskim co by zdiagnozował mi auto ?, nie chciałbym wymieniać pół samochodu bez potrzeby

 

Dodano: 29 kwi 2014 - 19:20

dziś auto było u innego mechanika, diagnoza uwalone turbo,miało spore luzy ,wymontowane i odsyłka, jutro będzie drugie,zobaczymy

 

Dodano: 14 maj 2014 - 22:36

no i po wymianie turbiny efekt dalej taki sam, dziś byłem w Reno car w Gdańsku po podłączeniu pod Clipa błąd wtryskiwacza trzeciego cylindra i błąd egr, dodam że auto ma takie loty że występuję takie jakby wypadanie zapłonu i właśnie wtedy kopci (w dymie raczej nie czuć oleju,czuć taki ostry zapach), nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły, jak chodzi równo to jest ok nie dymi.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciepłym silniki poprawiło się znacznie ale na zimnym kopci dość mocno do tego nierówna praca silnika, szarpanie przez pierwsze 5 minut jazdy, po podpięciu pod Clipa wyszło że wtryskiwacz 3-go cylindra, byłem u gościa powiedział mi że sprawdzeniem wszystkich wtryskiwaczy plus regeneracja tego 3-go około 800 zł nie wiem czy to tanio czy drogo ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak ci go zregeneruje ,w sensie co wynieni .

Oryginalny zaworek 280 zł i do tego oryginalna końcówka wtryskiwacza 210 zł reszta to jego robota

Ja myślę nad zamiennikiem końcówki na początek firmy Firad

Więc jeśli wszystkie wtryski przejdą test to pewnie bedzie ok

Jak sie da to dobrze żeby ci wygenerował nowe kody

Ja niestety rozebrałem silnik i wiem że zabawa z wtryskami w moim wypadku by nic nie dala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma jeszcze wyjąć filtr paliwa aby sprawdzić czy przypadkiem pompa się nie kończy, ale myślę nad zakupem ori wtryskiwacza , ta regeneracja jakoś mi nie leży,zresztą nowy wtryskiwacz można kupić już za coś koło 600 zł, teraz modlę się aby z pompą było wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że pompa będzie ok bo jak by nie była to wszystkie wtryski od opiłków już by stały dęba

Druga sprawa to może sprawdź ciśnienie na cylindrach może akurat na tym jednym jest za niskie

Powodem może być wypalone denko tłoka ,zużyty pierścień ,krzywy zawór ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie silnik po za dymieniem ładnie pracował lecz po rozebraniu ręce mi opadły

w swoim poście w innym topiku piszesz "nabyłem właśnie", czyli tak naprawdę nie wiesz, co kupiłeś. być może coś, co było poskładane tak, by kilka kkm zrobić.

kolega mój tak się naciął i dziś klnie na renaulta, zamiast na siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Renault nie klnę tylko jestem lekko zawiedziony, znam te silniki z użytkowania FIRMOWO 30 szt w firmie i wiem, że do 200 tys się zawsze dokręcają, tylko nie spodziewałem się, że te 200 tys to kręcący się szrot. Mój to i tak okaz bo jeszcze się nie zatarł. Kupując go zdawałem sobie sprawę, że bez inwestycji się nie obejdzie a samochód jest z pewnych rąk (auto z salonu PL serwisowane w ASO do 120 tys później w warsztatach mniejszej rangi). Zawsze miałem samochody japońskie i tam takich niespodzianek nie ma, człowiek się przyzwyczaił do nudy (czytać jak nic sam nie zepsujesz to się samo nie zepsuje). Kupiłem Renault i teraz wiem, że mam samochód, do czego przy nim się nie dotknę to on nie pozwala mi o sobie zapomnieć :rolleyes:

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powiem, że to standard, bo tak wcale nie jest. coś się zawsze może popsuć, ale generalnie wszystkie sprowadzane klika lat temu SCII, które krążą po forach dawno już 200 kkm mają za sobą, a usterki są sporadyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poprzednie 1.9 sprzedawałam z przebiegiem 300tys. u mnie 100tys i z oryginalnym turbo, chodziło pięknie, dymek tylko przy bucie ale ciemny. A jak kupowałeś to nie dymił? Ludzie jeżdżą coraz więcej i nikt nie kupuje nowego dci żeby 10 czy 15 tys.km na rok robić. Turbo było już robione?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok Panowie odbiegamy trochę od tematu, napiszę mi ktoś jakie powinno być to ciśnienie, nie ma mnie w domu więc muszę żonę z tym wysłać do kogoś a nie chcę żeby ją w balona zrobili zaraz.

Dziś zostało zmierzone ciśnienie,okazało się że nie jest za ciekawie, na pierwszym cylindrze 24 kolejne 27, 5 i 31, najgorsze że nie ma mnie w kraju a boję się ,że jak żona pojedzie gdziekolwiek z tym do naprawy to skroją ją do ostatniej nitki chyba będę próbował sprzedać auto tak jak jest tylko sam nie wiem ile wycenić żeby było to sensowne dla obu stron.Ogólnie auto jest w dobrym stanie wymienione całe przednie zawieszenie no i turbina na gwarancji po regeneracji.

Edytowane przez Slawioster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

i jak tam auto znowu jeździ czy nie ??

 

sory ale dopiero zajrzałem na forum, pozbyłem się parcha tak jak stał jestem w plecy na nim jakieś 4 tysie nie ruszając naprawy silnika, wtrysków itp wróciłem do OOOO TDI i w końcu zapomniałem co to naprawy. Szkoda bo to naprawdę ładne samochody, może jeszcze kiedyś wrócę do megane ale już na pewno nie do diesla !

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!