Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę - Renault Megane II 1.5 dci


Mass

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim! :(

Powoli zamierzam się do zakupu samochodu. Wpadła mi w oko ta oto Meganka:

http://allegro.pl/okazja-renault-megane-sport-1-5-dci-stan-bdb-i4176042876.html

Co możecie powiedzieć na jej temat na podstawie zdjęć? Dla niewprawionego oka, takie jak moje, auto wygląda naprawdę nieźle. W przebieg za bardzo nie ma co wierzyć, choć wnętrze nie wydaję się być zniszczone, może poza gałką zmiany biegów. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi :angry:

 

Pozdrawiam, Mateusz

 

P.S. czy nieoryginalne radio jest kompatybilne z wyświetlaczem/komputerem samochodowym? :D

Edytowane przez Mass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagę, czyli pewnie auto miało większe lub mniejsze spotkanie z innym użytkownikiem ruchu lub innym nieznanym obiektem, niekoniecznie latającym :) Ale trudno też oczekiwać od 11-letniego samochodu, aby było nieskazitelne pod tym punktem, szczególnie w kraju majstrów kitu i szpachlówki :) Także jeżeli coś było robione, ale solidnie, nie jest dla mnie czymś bardzo odstraszającym.

 

Coś więcej da się "wyczytać" po fotkach?;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o tym egzemplarzu?

http://olx.pl/oferta/renault-megane-ii-3d-1-5-dci-xenon-klima-bez-wkladu-alu-17-prywatn-CID5-ID5UnL9.html#bd44cf0272

 

Wypucowane, wypachnione, doinwestowane, wszystko takie ładne i kolorowe, że aż dziwne :D Wprawdzie nie powala wyposażaniem, ale wydaje się zadbane?

Czy z tym, 85KM silnikiem, da się tym autem w miarę rozsądnie pojeździć? Nie szukam demona prędkości, chodzi mi o typowe codzienne użytkowanie, gdzie czasem trzeba jednak kogoś wyprzedzić :P

 

Z góry dzieki za cenne uwagi.

 

P.S zauważyłem połamaną kratkę nawiewu od strony kierowcy. Niby delta, aleee.. Mnie osobiście bardzo razi. Czy jej wymiana wiąże się z rozbiórką całej deski rozdzielczej?

 

P.S.2 czy zabieg wymiany kierownicy na skórzana jest skomplikowany?

Edytowane przez Mass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z tym, 85KM silnikiem, da się tym autem w miarę rozsądnie pojeździć? Nie szukam demona prędkości, chodzi mi o typowe codzienne użytkowanie, gdzie czasem trzeba jednak kogoś wyprzedzić

Na działkę będzie w sam raz :) zależy kto co oczekuje od auta, musisz się sam przejechać i ocenić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na działkę będzie w sam raz :)

chyba piszesz o swoim, duży bagażnik można zapakować kilka worków kartofli, a i jeszcze podczepić przyczepke w razie potrzeby... 1.9 z tą mocą bez problemu uciągnie, 1.5 może mieć z tym problem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto miało jakieś przygody, przód byle jak spasowany, różnice w odcieniu lakieru .Co do wnętrza do sprawdzenia specyfikacja wnętrza - nie pasuje mi ramka wokół dźwigni zmiany biegów i uchwyty drzwi. Nie jestem pewny czy wewnętrzne listwy progowe są oryginalne.

AF 17 cali. Może i ładnie wyglądają ale ceny opon... Oczywiście silnik z gatunku wysokiego ryzyka, do tego brak informacji o historii auta.

 

Kolego Extreme666 po przecinku i kropce stosujemy spację. Poprawiłem. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Auto chciałbym obejrzeć z końcem tygodnia. 82KM może i nie powalają, ale w swoim życiu kiedy w domu było Polo 1.0 III gen, z 50KM i jakoś się tym poruszaliśmy, to i teraz dam radę :D Bardziej mnie interesuje ten silnik i stwierdzenie, że jest wysokiego ryzyka? Skąd taka łatka się pojawiła?

Maska może faktycznie wygląda podejrzanie, ale większość meganek z allegro wygląda podobnie, stąd myślałem że to fabryczny defekt.. Co do różnic w odcieniu lakieru, być może po prostu wina zdjęć? Facet zapewnia, że sprawdzał auto czujnikiem, a poza poprawkami nad prawym tylnym nadkolem (wykonanym za jego kadencji - gdzie podobno była szpecąca rysa) nie było nic malowane, sprawdzimy czy mój czujnik to potwierdzi ;)

Edytowane przez Mass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!