Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kolor silera/masy uszczelniającej spawy - pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie dot. masy uszczelniającej spawy/zgrzewy w Megane III (2010 rok). W świeżo zakupionym przeze mnie modelu, w komorze silnika masa ta ma dwa kolory, ciemniejszy (na spawach 'głębiej w komorze') i sporo jaśniejszy (jakby zupełnie inny kolor - wrzucę zdjęcie wieczorem, to przy tych zgrzewach w okolicy zbiorniczka z płynem chłodniczym itd. i z prawej strony na wierzchu również). Troszkę mnie to niepokoi - niby sposób położenia masy wygląda na fabryczny, spasowanie całego przodu jest okej, szyby oryginalne, wypadkowość nie stwierdzona zarówno w bazach ubezpieczycieli jak i na stacji diagnostycznej (podjechaliśmy przed zakupem przetrzepać auto na stację boscha - tyle że była to jedna ze stacji w okolicy komisu, więc nigdy nie wiadomo czy to nie 'znajomi'). Samochodu nie znosi w żadną stronę, w kompie wszystko niby okej... Zostaje chyba walnąć w ścianę i zobaczyć czy poduszki odpalą.

Autko z listopada 2010, poleasingowe. Mam fakturę za którą komis je kupił - 30 000 (zresztą ja też je kupiłem na pełną fakturę, nie umowę k-s), wersja exception z półskórą. Zawsze jest możliwość że było bite (to na pewno miało przygodę ze słupkiem przy parkowaniu tyłem), przy naszych handlarzach, ale z tego co się orientowałem to auta poleasingowe są wyceniane przez rzeczoznawcę... Podjadę jeszcze dzisiaj do mojego mechanika podłubać w nim chwilę.

 

Jak ta masa wygląda w waszych samochodach? Jest sens drążyć temat?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa jest kładziona przed lakierem bazowym i bezbarwnym ,a komora silnika nie jest malowana idealnie po całości,wewnętrzna strona podłużnic, dolna ściana grodziowa czy wzmocnienia błotników są tylko zakurzone.Jak masz masę bez lakieru na przodzie podłużnic to coś nie tak.Wrzuć wyraźną fotkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę foty jutro to będzie jasność bo nie umiem tego sensownie opisać. Dzisiaj wróciłem za późno żeby jakieś przyzwoite fotki zrobić. Tak czy inaczej umówiłem się na wymianę płynów ustrojowych + filtrów i tarcz + klocków z tyłu bo zjechane są dość mocno, tak że jeszcze sobie pooglądam samochód od dołu.

 

Przy okazji - okazało się że brakuje mi dźwigni regulacji lędźwiowej przy fotelu. Z tego co widzę po mocowaniu, to pewnie spadła. Przeszukam kabinę, ale jak nie znajdę, to orientujecie się gdzie takie coś można dostać? Na allegro nic nie znalazłem...

 

Dodano: 10 cze 2014 - 09:25

Dodaję drugiego posta pod sobą żeby było widać - zdjęcia załączone (mam nadzieję że już zgodnie z regulaminem ;) ). To wygląda tak jakby blok silnika był normalnie spawany, zgrzewany i pasta malowana pod kolor, później buda jedzie na taśmie dalej i montowane są kolejne elementy, ale pasta ma już inny kolor (bardziej złoty). Widać to przy tej 'półce' na której 'leżą' zbiorniczki.

Na tym forum nie usuwa się wpisów administracji, oczywiście jak najbardziej można poprawić posta.

Po po prawie moderatorzy usuwają swoje wpisy.

Niniejszym zgodnie, z Regulaminem, przydzielam pasek.

P_r_z_e_m_o

post-71422-0-10223800-1402388154_thumb.jpg

post-71422-0-21784300-1402388222_thumb.jpg

post-71422-0-70422000-1402388247_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości rzuciłem okiem po maskę.

Wygląda to tak, masa jest pokryta lakierem bazowym, całe uszczelnienie jest w jednym kolorze. Tak jak Krzychu73 pisze, wnętrze komory pomalowane bardzo oszczędnie, niektóre miejsca wręcz zapylone lakierem. Ale masa jest jednego koloru.

Ale jak to w Renault, nigdy nic do końca nie wiadomo... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!