Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kolor silera/masy uszczelniającej spawy - pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie dot. masy uszczelniającej spawy/zgrzewy w Megane III (2010 rok). W świeżo zakupionym przeze mnie modelu, w komorze silnika masa ta ma dwa kolory, ciemniejszy (na spawach 'głębiej w komorze') i sporo jaśniejszy (jakby zupełnie inny kolor - wrzucę zdjęcie wieczorem, to przy tych zgrzewach w okolicy zbiorniczka z płynem chłodniczym itd. i z prawej strony na wierzchu również). Troszkę mnie to niepokoi - niby sposób położenia masy wygląda na fabryczny, spasowanie całego przodu jest okej, szyby oryginalne, wypadkowość nie stwierdzona zarówno w bazach ubezpieczycieli jak i na stacji diagnostycznej (podjechaliśmy przed zakupem przetrzepać auto na stację boscha - tyle że była to jedna ze stacji w okolicy komisu, więc nigdy nie wiadomo czy to nie 'znajomi'). Samochodu nie znosi w żadną stronę, w kompie wszystko niby okej... Zostaje chyba walnąć w ścianę i zobaczyć czy poduszki odpalą.

Autko z listopada 2010, poleasingowe. Mam fakturę za którą komis je kupił - 30 000 (zresztą ja też je kupiłem na pełną fakturę, nie umowę k-s), wersja exception z półskórą. Zawsze jest możliwość że było bite (to na pewno miało przygodę ze słupkiem przy parkowaniu tyłem), przy naszych handlarzach, ale z tego co się orientowałem to auta poleasingowe są wyceniane przez rzeczoznawcę... Podjadę jeszcze dzisiaj do mojego mechanika podłubać w nim chwilę.

 

Jak ta masa wygląda w waszych samochodach? Jest sens drążyć temat?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa jest kładziona przed lakierem bazowym i bezbarwnym ,a komora silnika nie jest malowana idealnie po całości,wewnętrzna strona podłużnic, dolna ściana grodziowa czy wzmocnienia błotników są tylko zakurzone.Jak masz masę bez lakieru na przodzie podłużnic to coś nie tak.Wrzuć wyraźną fotkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę foty jutro to będzie jasność bo nie umiem tego sensownie opisać. Dzisiaj wróciłem za późno żeby jakieś przyzwoite fotki zrobić. Tak czy inaczej umówiłem się na wymianę płynów ustrojowych + filtrów i tarcz + klocków z tyłu bo zjechane są dość mocno, tak że jeszcze sobie pooglądam samochód od dołu.

 

Przy okazji - okazało się że brakuje mi dźwigni regulacji lędźwiowej przy fotelu. Z tego co widzę po mocowaniu, to pewnie spadła. Przeszukam kabinę, ale jak nie znajdę, to orientujecie się gdzie takie coś można dostać? Na allegro nic nie znalazłem...

 

Dodano: 10 cze 2014 - 09:25

Dodaję drugiego posta pod sobą żeby było widać - zdjęcia załączone (mam nadzieję że już zgodnie z regulaminem ;) ). To wygląda tak jakby blok silnika był normalnie spawany, zgrzewany i pasta malowana pod kolor, później buda jedzie na taśmie dalej i montowane są kolejne elementy, ale pasta ma już inny kolor (bardziej złoty). Widać to przy tej 'półce' na której 'leżą' zbiorniczki.

Na tym forum nie usuwa się wpisów administracji, oczywiście jak najbardziej można poprawić posta.

Po po prawie moderatorzy usuwają swoje wpisy.

Niniejszym zgodnie, z Regulaminem, przydzielam pasek.

P_r_z_e_m_o

post-71422-0-10223800-1402388154_thumb.jpg

post-71422-0-21784300-1402388222_thumb.jpg

post-71422-0-70422000-1402388247_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości rzuciłem okiem po maskę.

Wygląda to tak, masa jest pokryta lakierem bazowym, całe uszczelnienie jest w jednym kolorze. Tak jak Krzychu73 pisze, wnętrze komory pomalowane bardzo oszczędnie, niektóre miejsca wręcz zapylone lakierem. Ale masa jest jednego koloru.

Ale jak to w Renault, nigdy nic do końca nie wiadomo... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!