Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane 1.9 dCi 120 KM


Niccooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zarejestrowałem się na Waszym forum z nadzieją, że uzyskam szybko kilka słów porady. Szukając autka dla siebie wpadł mi w oczy Renault Megane II 1.9 dCi 120 KM Kombi. Autko z 2005 roku z przebiegiem 180 000. Sprowadzone z Holandii. Po ogólnych oględzinach samochód wydaje się być w stanie, który nie pozwala się za bardzo do czegoś przyczepić. Lakier czysty, delikatna korozja zaczyna się pojawiać na nadkolach, małe wgniotki. Środek nie powycierany. Ale... auto nie posiada książki serwisowej, po jego stanie mogę jedynie oceniać, że przebieg jest oryginalny, ale to są tylko moje domysły.

Pierwsze moje pytanie, czy warto kupować takie auto? Szczerze mówiąc jak poczytałem forum szczególnie o tych panewkach to trochę mnie zmroziło. Do tej pory jeździłem głównie samochodami niemieckimi. Nie obawiam się francuza, ale te koszty naprawy trochę mnie przeraziły (mówię tu głównie o tych panewkach, nic innego).

A drugie pytanie, oglądając auto, odpaliłem i na postoju przygazowałem.. pojawia się czerwony komunikat, że coś z silnikiem.. nie pamiętam dokładnie co to było bo nie znam języka w którym wyświetlony był komunikat (chyba niemiecki jeśli dobrze pamiętam). Po przygazowaniu jakby obroty lekko spadły poniżej tego co było przed. Sprzedawca zapewnia, że to tylko dlatego że "normalnie nikt nie gazuje na postoju do 3-4 tys obrotów". W czasie jazdy się problem nie pojawił.

Bardzo bym prosił o jakieś rady osób znających temat tego auta. Wybaczcie mi jeśli gdzieś pominąłem może jakiś wątek z moich pytań, albo piszę w złym miejscu. Bardzo mi zależy na czasie.

Pozdrawiam,

Kamil

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojawia się czerwony komunikat, że coś z silnikiem..

Nic takiego nie powinno mieć miejsca. Nawet jeśli gazuje się do 3-4 tys. obrotów na postoju. Ja bym sobie odpuścił ten egzemplarz, bo jeśli nawet z silnikiem nie ma problemów, to zapewne będą z elektroniką.

Jeśli boisz się panewek to spróbuj poszukać 1.9 dCi 130KM(od czerwca 2005 nawet w przedliftowych). I oczywiście wystarczy wymieniać olej z filtrem co 15 tys. km i nie żyłować zimnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lakier czysty, delikatna korozja zaczyna się pojawiać na nadkolach, małe wgniotki.

Kolego korozja nie ma prawa pojawić się w samochodzie z fabrycznym zabezpieczeniem antykorozyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!