Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poszukiwani kierowcy Renault Megane III


kgoch

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Państwo,

 

W Instytucie Badawczym Dróg i Mostów w Warszawie startuje projekt UDRIVE (http://www.udrive.eu/). Jest to pierwsze na dużą skalę Europejskie Badanie Kierowców w Warunkach Rzeczywistych. Analiza danych zebranych w 7 krajach UE umożliwi zbadanie wpływu stylu jazdy kierowcy na bezpieczeństwo ruchu drogowego i stan środowiska.

 

Do udziału w badaniu poszukiwani są kierowcy, którzy dysponują samochodem Renault Clio III, Renault Clio IV lub Renault Megane III.

 

UWAGA: Wynagrodzenie za udział w badaniu wynosi 800 EUR (brutto)!

 

Opis badania:

Na okres 18 m-cy instalujemy w samochodach kamery zewnętrzne i wewnętrzne oraz czujniki pracy silnika. Do obowiązków badanego należy stawienie się na montaż i demontaż urządzeń, oraz udostępnienie samochodu do wymiany kart pamięci (co ~3 miesiące, możliwy dojazd do badanego lub indywidualne spotkanie w warsztacie samochodowym).

Wszystkie dane są poufne oraz badany ma do nich pełne prawo - w każdej chwili może zrezygnować z udziału lub poprosić o usunięcie części lub całości nagrań. W samochodach będzie zainstalowany przycisk umożliwiający przerwanie nagrywania.

Po okresie nagrywania będziemy wykorzystywać zabrane dane (z Polski oraz innych krajów) do analizy sytuacji niebezpiecznych na drogach, z zapewnieniem pełnej anonimowości kierowców.

Badanie będzie trwać ok 18 m-cy, rozpoczyna się w październiku 2014 (istnieje możliwość opóźnienia rozpoczęcia projektu).

Wynagrodzenie za udział wynosi 800 EUR brutto - zatem warto!

Wszystkie terminy spotkań będą dopasowywane do uczestników badań.

Poszukujemy kierowców z Warszawy i okolic:

- Renault Clio III 2005 – 2012

- Renault Clio IV 2012 – …

- Renault Megane 2008 –…

 

Gdyby byli Państwo zainteresowany udziałem - proszę o mail na adres [email protected], z którego będę przesyłać dalsze informacje oraz datę spotkania z uczestnikami badań.

 

Pozdrawiam,

 

 

Katarzyna Goch

 

+48 22 390 02 04

[email protected]

 

Road and Bridge Research Institute

Instytutowa 1

03-302 Warsaw, Poland

Ulotka.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się prawie łamię , ale ta kaska 800€( brutto) to nie wiem , czy jest taka atrakcyjna, bo będzie prowadzony monitoring mojego prywatnego życia , do tego trzeba się stawiać na żądanie operatora, do tego nie jestem pewien, czy montaż kamerki nie uszkodzi mojego auta, czy po tym nie zostaną jakieś trwałe ślady w aucie ?

Do tego , jak kamera będzie widoczna z zewnątrz, czy nie będzie kuszącym kąskiem dla włamywaczy, kto poniesie koszty związane z włamaniem do mojego auta, albo z kradzieżą tego sprzętu?

Może lepiej założyć takie kamerki na autobusy miejskie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

800 EUR brutto za inwigilację w życie przez 21 miesięcy? To jest śmiech na sali. Zwłaszcza, że kamerki mają też nagrywać twarz kierowcy (może i pasażerów również), no i pewnie do tego dźwięk. Eee, nawet gdybym miał odpowiedni samochód, to za te pieniądze nie zgodziłbym się, chyba że maksymalnie na 1 miesiąc za 800 EUR. Pewnie będzie jeszcze wymóg przejeżdżania odpowiednich odległości tygodniowo/miesięcznie, bo ktoś jak będzie trzymał auto na parkingu przez większość czasu to badanie nie będzie miało sensu.

Edytowane przez leelook
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych wymienionych, poza kamerami w pracy, jesteś w obiektywie chwilowo, okazjonalnie i raczej anonimowo. Przypadek, by materiał nagrany albo online akurat oglądał ktoś ze znajomych i Cię rozpoznał.

No i co z taką informacją ta znająca Cie osoba zrobi?? Rozgłosi wszystkim, że w dniu tym i tym, o tej godzinie, przechodziłeś ulicą X w mieście Y??

Więcej info o sobie ludzie sami dobrowolnie na FUCKBOOKU zamieszczają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych wymienionych, poza kamerami w pracy, jesteś w obiektywie chwilowo, okazjonalnie i raczej anonimowo.

Są oprogramowania umożliwiające "śledzenie twarzy" przez wszystkie kamery systemu, tak że z tą chwilowością jest różnie.

Zresztą nieważne, ja bym się zgodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przesadzacie, tu przynajmniej wiecie kto i po co nagrywa a co z kamerami na mieście, w pracy, autobusie, pociągu?

Poza tym, że w tych wymienionych jesteś raczej chwilowo, to tego typu nagrania są wykorzystywane raczej "w razie czego", gdyby coś się stało w danym miejscu. Ewentualnie na bieżąco patrzy na monitor jakaś osoba to obsługująca i tyle. Nagrania z tych samochodów będą natomiast wnikliwie analizowane i ktoś będzie wiele razy oglądał np. Twój wyraz twarzy w momencie, gdy ktoś np. zajechał Ci drogę - cytat z załączonego wyżej PDFa "...informacji o kierowcy (ruchy oczu, głowy i kończyn)". Nawet "podrapanie się po tyłku" :-) będzie dostrzeżone i wnikliwie analizowane. To nie dla mnie.

PS. Jak słusznie zauważył kamil94 - dlaczego tylko Renault są brane pod uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Szanowni Państwo,

 

Instytut Badawczy Dróg i Mostów bierze udział w europejskim projekcie badawczym UDRIVE „eUropean naturalistic Driving and Riding for Infrastructure & Vehicle safety and Environment”, dotyczącym badania stylu jazdy kierowców w warunkach rzeczywistych.

 

UDRIVE jest pierwszym na dużą skalę Europejskim Badaniem Kierowców w Warunkach Rzeczywistych. Poprzez zbieranie i analizę danych z setek pojazdów, eksperci będą w stanie określić wpływ stylu jazdy kierowcy na bezpieczeństwo ruchu drogowego i stan środowiska.

 

W Polsce badaniami objęci zostaną kierowcy Renault Clio III i IV oraz Megane III, poruszający się po Warszawie i okolicach. Zapewniamy pełną poufność i anonimowość gromadzonych danych oraz gratyfikację za udział w badaniach w wysokości 800 Euro, płatną w trzech ratach.

 

Badania ruszają w październiku 2015 r. Wciąż poszukujemy chętnych kierowców!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszę o kontakt.

 

Pozdrawiam,

 

Katarzyna Goch

[email protected]

 

http://www.udrive.eu/

http://www.ibdim.edu.pl/index.php/pl/component/content/article/72-7-ramowy-program/889-projekt-udrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!