Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 225


Moti

Rekomendowane odpowiedzi

Lampy tyłl ph2, a o wymianie nic nie napisane, napis Renault Sport ze złej strony i tyle z tych zdjęć.

Jak na moje to ten przebieg miał z jakies 3-4 lata temu

 

 

16AFY69

 

Nr nadwozia (VIN)

VF1BM0M0629967979

 

Model

Mégane II

 

Typ techniczny

BM0M

Data produkcji

01 2004 to jest ciekawe bo Sporty były w sprzedaży od czerwca 2004 roku (ale cała reszta wyposażenia się zgadza)

 

kryteria techniczne

 

kryteria techniczne

 

kryteria techniczne

Numer fabryczny pojazdu K000034

 

Poziom wyposażenia EAS

 

Uzupełnienie poziomu wyposażenia SAN913

Uzupelnienie serii limitowanej EPACKP

 

Kod barwy TEI49

 

Tapicerka foteli CUIR05

Kolorystyka wnętrza HARM03

 

Kraj pod względem techniczno-prawnym TLALLE

 

Typ silnika F4R

Typ plus wyznacznik silnika F4R774

 

Numer fabryczny silnika C000175

 

Typ skrzyni biegów ND0

Typ plus wyznacznik skrzyni biegów ND0000

 

Numer fabryczny skrzyni biegów A000060

 

Rodzaj przeniesienia napędu BV

Ilość biegów 6

 

Reflektory przeciwmgielne PROJAB

 

Rodzaj klimatu Klimat umiarkowany

Rodzaj nawiewu-ogrzewania. Klimatyzacja regulowana

 

Rodzaj podnoszenia szyb LVAVIP

 

Szyby przyciemniane VF

Tylna ławka FBARAC

 

Typ przednich siedzeń 5

 

Typ przekładni głównej TR4X2

Typ radia 1

 

Typ zdalnego otwierania drzwi 6

 

Typ zewnętrznych lusterek wstecznych 13

Układ ABS Tak

 

Wersja RS20 225 I5

 

Wskazania licznika KM

Zawieszenie wzmocnione SUSNOR-Standardowe zawieszenie

 

BEZ WIDEO

 

BEZ WEWN?TRZNYCH ETYKIET IDENTYFIKACYJNYCH

 

MODEL KATALOG GAMY X841BI

WERSJA HANDLOWA

 

BEZ USUWANIA

 

TYLNY ZAG??WEK PE?NY Z REGULACJA WYSOKO?CI

KLIMAT UMIARKOWANY

 

WYKO?CZENIE WN?TRZA: 03

 

BEZ CZUJNIKA TEMPERATURY KABINY

APPELLATION EXTERIEURE 10

 

POKRYCIE SIEDZE?: SK?RA NR 05

 

BEZ DODATKOWEGO PRZYSTOSOWANIA

KIEROWNICA Z LEWEJ STRONY

 

POKRYCIE SIEDZE?: SK?RA

 

BEZ PODUSZKI POWIETRZNEJ PAS BEZPIECZE?STWA

SPRZEDA? POJAZD?W DLA FLOT SPECJALNYCH: BEZ SPECJALNEGO WYPOSA?ENIA

 

BEZ PA??KA

 

KO?A ALUMINIUM 18

DODATEK DO WYPOSA?ENIA PACKP

 

Z RURAMI ZABEZPIECZAJ?CYMI

 

FOTEL Z MOCOWANIAMI ISOFIX

PRZEDNIE ?WIAT?A PRZECIWMGIELNE

 

Z FILTREM PRZECIWPY?OWYM

 

FOTEL Z OGRZEWANIEM

DOKUMENTACJA FAZA 1

 

PERIODE DOCUMENTAIRE 2002

 

OPONA STANDARDOWA

AEROZOL DO NAPRAWY

 

NORMA EMISJI IF 2005

 

WYMAGANIA TECHNICZNE 01

BENZYNA

 

BEZ PRZYSTOSOWANIA LUB WYPOSA?ENIA LPG

 

KLASA SILNIKA MM

SOP02C - VSC2L 433 UK?AD TYPU "WOLNE R?CE"

 

BEZ TYLNEJ OS?ONY

 

D?UGO?? STANDARDOWEGO PODWOZIA

BEZ UK?ADU OKRE?LANIA PO?O?ENIA I POMOCY

 

POZIOM WYPOSA?ENIA SPORT

 

ZEWN?TRZNE LUSTERKA WSTECZNE 05

BEZ NAWIGACJI

 

ELEKTRYCZNE BLOKOWANIE DRZWI

 

ELEKTRYCZNY IMPULSOWY PODNO?NIK SZYBY TYLNEJ

PRZEDNIA SZYBA Z IMPULSOWYM STEROWANIEM ELEKTRYCZNYM

 

STANDARDOWE ZAWIESZENIE

 

BEZ FUNKCJI KONTROLI ODLEG?O?CI

BERLINE 5 PORTES

 

FAMILLE X84

 

ZESTAW DO MONTA?U RADIA I TELEFONU

WYM TECHNICZNO-PRAWNE NIEMCY

 

KONTROLA TORU JAZDY

 

?AR?WKI KSENONOWE

PODUSZKA POWIETRZNA PRZEDNIA BOCZNA Z KURTYN?

 

SZYBY ATERMICZNE

 

SYSTEM BLOKADY ROZRUCHU

DACH ZWYK?Y

 

SILNIK F4R

 

WITH HEADLIGHT WASHER

BEZ REFLEKTORA DZIENNEGO

 

JEDNOSTKI LICZNIKA W KILOMETRACH

 

BRAK SIATKI PRZYTRZYMUJ?CEJ BAGA?

MARKA OPON: OPONY STANDARDOWE

 

KOLOR NADWOZIA G??BOKI NIEBIESKI

 

KLIMATYZACJA Z REGULACJ?

Z AKCESORIAMI DLA OS?B PAL?CYCH

 

WEWN?TRZNA KONSOLA ZE STA?YM SCHOWKIEM

 

BEZ RELING?W DACHOWYCH

UK?AD ABS

 

REGULATOR PR?DKO?CI

 

TYLNA SZYBA BEZ MO?LIWO?CI OTWIERANIA

BEZ SIATKI ZABEZP PRZED WIATREM

 

STANDARDOWE KO?O

 

TABLICA WSKA?NIK?W 01

TYLNA KANAPA 1-2/3 + POD?OKIETNIK + OPARCIE N/I

 

WYKRYWANIE WARTO?CI CI?NIENIA W OPONACH

 

NAP?D 4X2

FOTEL PRZEDNI TYP 05

 

6-BIEGOWA MECHANICZNA SKRZYNIA BIEG?W

 

RADIO NR 04

BEZ DODATKOWEGO OPISU/BEZ SERII LIMITOWANEJ

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie Shymek , właśnie długo się męczyłem nad tym VIN-em i nic nie mogłem konkretnego znaleźć.

Gość mi mówił że jak kupował auto jakieś rok temu to sprzedawca mu mówił że był puknięty w tył i mu miernik lakieru wykazał że tylny błotnik coś miał robione i pewnie dlatego też inne tylne światła.

A tak ogólnie to wart tych pieniędzy ten egzemplarz ? Może jest jakiś forumowicz z Krakowa co by mógł obejrzeć ten samochód ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłoś się na forum Renault Sport z mojego podpisu i poproś chłopaków o obejrzenie auta. W krakowie jest ich kilku i myślę że ktoś pomoże :)

Po zdjeciach nie ma się do czego więcej przyczepić - historię z ASO można po VIN sprawdzić jeszcze, ale to w poniedziałek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!