Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamykanie szyby pasażera po wyłączeniu silnika


sobiepan

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy senic II 1,6 16v z 10. 2008r dwoje drzwi z przodu elektryczne szyby, tył korbki. Jeżeli nie zamknę szyby pasażera przed zgaszeniem auta, to już potem nie mogę zamknąć. Muszę włączać silnik lub zapłon. Od kierowcy zawsze nawet po zgaszeniu silnika można zamknąć. Od kierowcy również jest to zamykanie jednym kliknięciem - od pasażera tego niema. Jak to poprawić, aby od pasażera tak samo zamykać szybę nawet jak się zgasi silnik. Denerwuje kogoś także ten problem? Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo szyba pasażera w twoim modelu tak działa, kierowcy jednym kliknięciem otworzysz lub zamkniesz szybę, a pasażera jak długo trzymasz przycisk tak długo się zamyka lub otwiera i bez zapłonu nie będzie działała. U pasażera nie ma domykania szyb automatycznego.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest jak piszesz. A nie mozna można jakoś przełączyć kabelków, lub zastosować czegoś do domykania automatycznego szyb lub cokolwiek?.

 

Dodano: 29 paź 2014 - 15:04

pit-men dziś zajrzałem do tego wyłącznika od strony kierowcy. Planuję zabrać - zmostkować prąd który dochodzi do wyłącznika szyby od kierowcy po zgaszeniu zapłonu, aby od pasażera także była możliwość zamknięcia szyby po zgaszeniu auta. Ma ktoś może jakiś podstawowy schemat do tych szyb-bo dziś wiele się nie połapałem. Czy ktoś mógłby powiedzieć czy jest możliwość takiego przełączenia prądu, aby to tak działało?.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ile tu tego

Pobierasz TYLKO ten, który jest najbliższy datą PRZED datą produkcji auta.

Najpierw był schemat, potem według niego auta składali i tak do kolejnej nowelizacji schematów dla następnych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dzięki tak zrobiłem tylko jeszcze muszę ogarnąć jak z tego korzystać.O jakiejś płycie cdrom tu mowa czy dobrze rozumiem? Czy bez płyty też się da to używać?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tąd http://megane.com.pl/files/download/174-schematy-elektryczne-megane-i-scenic/

pobrałem to Scenic II (X84) NT 8450 14-07-2008.part1.rar i cz.2

z tego chcę wyłuskać schemat podnoszenia szyb konkretnie pasażera ,ale pewno są razem.Szyby el.mam tylko z przodu.Dzięki.

 

Dodano: 29 paź 2014 - 20:31

I jeszcze to może się przydać: z mojej strony tylko! wyłącznik dwufunkcyjny same się szyby zamykają lub otwierają lub jak długo trzymam-oraz z obu stron system przeciw zablokowaniu-czyli jak napotka opór szyba to zwalnia się -otwiera.

Edytowane przez sobiepan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pobraniu wypakowujesz do jakiegos folderu i masz kolejne teraz już wspólne archiwum, rozpakowujesz i powstaje nowy folder a w nim kilka plików.

Szukasz NTSE.EXE i klikasz 2 razy

otwiera się plansza z flagami Polska jest odwrócona i udaje Monaco.

No to klik w Monako i masz stronę główną schematów.

Po lewej lista z numerkami i opisem, to spis schematów, a numery odpowiadają poszczególnym elementom i układom w aucie. Wybierasz co potrzebujesz w tym przypadku 133 to szyba pasażera i klikasz na ikonkę wiązki na górze. Pokazuje się lista szczegółowa i wybierasz tytuł. Czasami ( zazwyczaj) musisz wybrać jeszcze kryterium. Jak co się nazywa będziesz widział jak klikniesz na plus z prawej. Przykładowo DD to kierownica z prawej a DG to taka nasza, z lewej. W Twoim przypadku DG/LVAVEI

Na górze jest ikonka autka, tam zobaczysz gdzie dana wiązka i element się znajduje.

Jak takich opcji wyboru jest więcej, to jest kilka miniaturek, trzeba rozwinąć pasek w dół i wybrać odpowiednią.

Masz też ikonkę poradnika z ważnymi danymi jak czytać schematy i ikonkę bezpiecznika. To opis Wszystkich bezpieczników w aucie..

Na schematach masz numerowane elementy (1512 sterowanie szybą na drzwiach kierowcy) i kostki (R3) kostka w prawym słupku z łaczem do drzwi), kostki oznaczone kodem kolorów, a w nich ponumerowane piny i przewody, także oznaczone kodem kolorów.

Można też w niektórych schematach wyświetlić same kostki z rozmieszczenie pinów.

No to miłej zabawy...

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki ..tylko mnie NTSE.EXE wogóle nie działa :angry: ale za to chyba to samo uzyskam klikając na INDEX potem flaga MONACO :mellow: i tu jest wiele opcji,ale muszę to na spokojnie obczaić :notacrook: .Już miałem w pogotowiu inny plan który przy odrobinie szczęścia mógłby się powieść.Ale tak czy inaczej dla Ciebie <piwko>

Edytowane przez sobiepan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!