Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I Cabtio bodykit itd


cailo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar niedługo wziąć się za moją Megankę, ale mam pewien problem. Zależy mi na dokładkach na zderzaki, progi, spojlerze. Jednak z tego co szukałem do megane I cabrio bodykit`a znalazłem jedynie na brytyjskiej stronie, co mi dość nie odpowiada.

Teraz nasuwa się pytanie czy te elementy nie będą pasowały z bodykit`ów do megane I coupe. (poza spojlerem) Wydaje mi się, że zderzaki/progi w tych autkach są takie same, ale wolę się upewnić.

 

Poza tym jeszcze chciałbym auto okleić carbonową i matową folią (niektóre elementy carbon, inne czarny mat), ale w niektórych miejscach widać korozję. Teraz kolejne pytanie - czy po zeszlifowaniu rdzy mogę nakleić folię bezpośrednio na blachy, czy muszę jeszcze malować to jakimś podkładem?

 

Następnie - cholernie podoba mi się białe wnętrze w autach, przez co wewnętrzne elementy (całą deskę itd) chciałbym wymienić, lub obkleić na biało. Dostanę białe elementy do tego modelu, czy muszę oklejać? I czy folia będzie się trzymała na tych plastikach? Jeśli nie, to w jaki sposób to przerobić? Tutaj zdjęcie efektu, jaki chciałbym otrzymać: [cięcie]

Aktualnie to na tyle. Jeśli ktoś ma dla mnie jakieś rady, to z chęcią wysłucham:)

 

PS:// Wiem, że tuning powinienem zacząć od zawieszenie, silnika, etc, ale za takie rzeczy sam się nie wezmę, a auto jest mi potrzebne i niestety na razie nie mogę go postawić na warsztat. Na to przyjdzie jeszcze czas :)

No i jeszcze coś... nie wiem czy to megane to phI czy phII, jutro ogarnę i dopiszę.

 

Kolego, proszę zapoznać się z zasadami zamieszczania zdjęć na forum i zastosować się do nich. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te folie są cieniutkie i po oklejeniu wszystkie nierówności będzie widać,także trzeba podkład dać na oczyszczone miejsce i ładnie doszlifować .

Deskę zrobią Ci w firmach zajmujących się regeneracją.

Zdajesz sobie sprawę ile będzie kosztował taki tuning?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pod folią wszystko wyjdzie podłoże musi być przygotowane jak pod lakier idealnie wszystkie niedociągnięcia wyjdą .Co do białych elementów środka Ja bym je odpuścił kabriolety mają to do siebie ze się kurzą w środku wiec po jeździe bez dachu od razu sprzątanko .Co do bodykitu to mi trochę wioską zalatuje (bez urazy dla mieszkańców wsi ).Ja bym wolał auto zglebić fajne koło oraz doprowadzić auto pod względem blacharskim .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o fundusze - mam dopiero 18 lat, właśnie zmieniam szkołę na zaoczną (na auto zarobiłem w wakacje) i od przyszłego miesiąca jadę do Niemiec do pracy, gdzie będę zarabiał 6-7 tyś, tak więc ciągu kilku miesięcy spokojnie zrobię to auto.

 

Co do kurzenia się - trudno, będę sprzątał ;)

Co do gleby - będę dużo jeździł po garbach itd, więc szkoda mi tłumika.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99% takich planów i przeróbek kończy się strasznym festynem. Ja bym odpuścił. Większość tanich zderzaków czy dokładek pęka pod własnym ciężarem, to samo ze szpachlą. Założysz bodykit bez większych felg i gleby to wyjdzie z tego straszna parodia i będziesz zwracał na siebie uwagę, ale nie w taki sposób, jaki byś chciał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak mówicie, to chyba jednak odpuszczę sobie bodykit. Lecz zostaje jeszcze kwestia wnętrza i oklejenia auta folią. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak dokładnie przyszykować auto do oklejenia folią? Albo raczej podesłać link do tematu - poradnika, bo na pewno było to wałkowane, a ja niestety nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!