Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III poleasingowa


Arcatera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was ponownie. Ponieważ przymierzam się do zakupu Megane dla kogoś z rodziny, szukam od dłuższego czasu bez powodzenia czegoś sensownego. Dzisiaj trafiłem na ogłoszenie, które wygląda bardzo obiecująco:

 

http://otomoto.pl/renault-megane-iii-salon-polska-faktura-vat-C34366563.html

 

Ponieważ nie ma dużego doświadczenia w tego typu sprawach, może ktoś z Was podpowiedziałby mi czy takie coś jest w ogóle realne. Byłem dzisiaj na oględzinach, wszystko gra, książka serwisowa prowadzona na bieżąco (dopóki była gwarancja), auto kupione w polskim salonie a cena też raczej normalna jak na stan, rocznik i przebieg.. I właśnie ten przebieg nie daje mi spokoju, czyta się wszędzie, że auta z leasingów to szroty cofnięte kilka razy do tyłu, rozwalone i łatane gdzie popadnie. A tu takie zaskoczenie, auto naprawdę wygląda świeżo, w środku też nie ma się do czego doczepić no i sprzedający nie robi żadnych problemów ze sprawdzeniem na wybranej przez siebie stacji (a bywa różnie). Wg VIN też wszystko jest git.. Ech, może rzeczywiście trafiła mi się okazja a ja marudzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie dysponuję aż tak dużymi środkami. Szczerze mówiąc wolę zapłacić 30 tys za auto ze słabym wyposażeniem ale z polskiego salonu, z udokumentowaną historią niż mega wypas sprowadzony zza granicy. W tym temacie mam o tyle doświadczenie, że kiedyś nabyłem tak właśnie Clio, słabe wyposażenie ale za to w Polsce od nowości i nie było z nim żadnych problemów a jeszcze sprzedaż była bezproblemowa. Reasumując uważacie, że taka oferta może być realna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem pytanie o leasing? To coś złego? Czym się różni zakup w leasingu od "na kredyt" dla Ciebie jako kupującego taki samochód albo za gotówkę? Każdy z nich mógł być i rówocześnie nie mógł być używany w firmie.

Ktoś miał firmę - więc kupił w leasing (koszty podatkowe) samochód dla żony. Był to normalny prywatny samochód, tylko, że "niby" był w firmie.

Chyba nie uważasz, że KTOKOLWIEK kupiłby taki samochód dla np. repa albo pracowników? To nie ten "styl" samochodu. U nas dla repa koniecznie musi być skoda, ewentualnie ford (lub fiat) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia pięciobiegowa. Golas. Ale jak kto woli...

Ja też się zastanawiam (nie obrażam autora wątku) kto kupuje golasy. Ale widzisz - są ludzie co chcą takie samochodu. Choćby w tym wątku mamy już dwóch: nasz autor co chce kupić i sprzedawca z ogłoszenia, który kiedyś kupił golasa z salonu (i to za fajne pieniądze). Dla Ciebie i dla mnie to dziwne - "męczyć" się w takim samochodzie. Gdybym był prezesem renault - to nawet bym takich golasów nie oferował w sprzedaży bo bałbym się, że przecież tego na pewno nikt nie kupi (i chyba dlatego nie jestem prezesem renault no nie mam nosa do potrzeb konsumentów hihihi). Ale statystyki zapewne są zgoła inne i mocno by nas mogły zdziwić.

Ile ludzi tyle potrzeb i oczekiwań - dlatego nie można zrobić samochodu wozrcowego i wstawić do Międzynarodowego Biura Miar i Wag w Sèvres koło Paryża ;-)

 

EDIT - zajechany wg mnie to to może być ford focus z widocznymi miejscami po naklejkach firmowych albo seicento.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obrażam się broń boże:) Bardziej szukam rady od Was, bo Jesteście użytkownikami Renault na pewno dłużej niż ja. Szukam auta już dosyć długo i naprawdę jestem strasznie rozczarowany tym, co ludzie oferują. Wymyśliłem sobie więc, że lepiej kupić nawet takiego golasa ale być pewnym jego pochodzenia i przebiegu (oczywiście w 100% nigdy nie będę pewny) a potem doinwestować środek. Zależało mi też na świeżym w miarę roczniku więc wybór też był ograniczony. Ogólnie kupno auta to dla mnie droga przez mękę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto poleasingowe wcale nie musi być szrotem - dla przykładu - mam w domu Astrę (ten najnowszy model) z 2011 roku i właśnie kończy się 3 letni leasing i oddajemy auto.

Jest to kombi, 2,0 CDTI (165km) i automat wart w momencie zakupu trochę ponad 100 tyś zł więc zdecydowanie nie była to wersja podstawowa - ktoś zaraz może pomyśleć, że takie auto kupuje się, żeby dużo jeździć tymczasem nasze auto ma niecałe 50 tyś km bo jeździła nim mama na swoje potrzeby i tyle "nakręciła" przebiegu. A była wzięta z takim motorem bo warunek był, że musi być diesel i automat i tylko z tym najmocniejszym silnikiem była skrzynia taka dostępna.

Tak więc auto z leasingu nie zawsze musi być zajechane.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie mieć takie forum, naprawdę jestem dużo spokojniejszy :) Jutro jadę na ścieżkę diagnostyczną na sprawdzenie auta więc wtedy już będę prawie pewien i pewnie skończy się zakupem. Fakt, szkoda że wersja jest ogołocona ale z drugiej strony jak pisałem przynajmniej wiem, że auto kupione w Polsce i serwisowane na bieżąco o czym świadczą wpisy do książki serwisowej. Kierownicę i tunel się wymieni jak będzie potrzeba a reszta mi niepotrzebna a raczej osobie, która będzie auto użytkować. Dzięki wszystkim

 

Dodano: 13 lis 2014 - 20:06

Mam do Was jeszcze jedną prośbę: albo mi się wydaje albo maska z przodu jest lekko krzywo.. Spójrzcie fachowym okiem bo ja już chyba w paranoję wpadam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arcatera jak będziesz już gotów do wymiany tunelu na taki z podłokietnikiem i schowkiem to daj znać. Jako naszemu współuczestnikowi forum odstąpię Ci taki tunel. Będę go lada dzień miał na zbyciu bo wymieniam swój na taki z elektrycznym ręcznym hamulcem i nawiewami na tylną kanapę (tego patentu nie mają Meganki na naszym rynku, nawet te importowane) jak we Fluence.

Odezwij się do mnie na priv.

 

A jeśli chodzi o maskę to wg mnie jest OK. Bez przesady Meganki to nie Rollsy więc i pasowanie nie zawsze chłopaki zrobią perfekcyjnie.

Edytowane przez Krzychos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychos, dzięki wielkie. Już wątpiłem w dobrych ludzi ale jednak są jeszcze na tym świecie. Jutro sądny dzień czyli ścieżka diagnostyczna ale coś czuję, że będzie ok. Odezwę się na priv

 

Dodano: 14 lis 2014 - 12:38

No więc Panie i Panowie auto zostało zakupione, powietrze ze mnie uszło bo się okazało po 2 godzinnym sprawdzaniu, że auto mechanicznie jest jak z fabryki. Dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali się odpowiedzieć na moje pytania, naprawdę bardzo mi to pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!