Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o opinię o Megance ;)


virhaker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na forum, studiuję medycynę i potrzebuję w miarę niezawodnego samochodu przyciągającego również uwagę, w sensie nie nudnego, tak natrafiłem na to ogłoszenie:

 

http://auto-metys.otomoto.pl/renault-megan...7-C4398280.html

 

Przebieg to 71 tyś. km, bezwypadkowy, możliwość sprawdzenia grubości lakieru...

 

Co możecie napisać o danym samochodzie, tudzież zaoferować jakiś inny, patrząc na obrazek, rok produkcji, itd, itp :( Nie znam się na Megankach, ani wogóle na francuskich samochodach, do tej pory jedynym samochodem którym jeździłem to cztero litrowy niemiecki diesel taty... A na coś takiego to funduszów mi nie wyloży jako na pierwszy samochód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie podoba mi się przód, tzn. szpara między maską a zderzakiem nie powinna być taka szeroka, autko może być szykowane na handel świadczą o tym np. wycieraczki, jedna płaska a druga stelażowa ??!!

 

jeśli jesteś zainteresowany tym egzemplarzem to weź go do ASO renault na badanie, jak wynik będzie pozytywny to go bierz

 

piszą, że pierwszy właściciel, ale gdyby był jeden właściciel od nowości to dlaczego miałby zmieniane tablice rejestracyjne? (w 2003r. nie wydawali jeszcze tablic z gwiazdkami na niebieskim pasku - była flaga Polski) - takie niby szczegóły ale budzą już wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronius, ma racje może być podpicowana do sprzedaży, na pewno kłania się ASO, i dokładne obejrzenie auta czy nie było klepane, chociaż ze zderzakiem to wiadome jak jest nieraz przez przypadek coś się może stać dlatego taka szpara(mojemu wujkowi pies sciągnął łańcuchem zderzak na podwórku jak biegał) :(

Odnośnik do komentarza