Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drżenie maski przy dużych prędkościach


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie drodzy forumowicze.

 

Mam Megane II PhII. Auto w przeszłości miało stłuczkę. Wymieniony praktycznie cały przód do chłodnicy tzn. zderzak, pas przedni, lampy i błotniki. Podłużnice i wszystko inne jest proste. Po montażu widać, że ktoś źle spasował przód bo są szpary między lampami i zderzak po prawej stronie nie pasuje idealnie. Sam musiałem ściągać zderzak aby wyczyścić lampy od środka (poprzedni właściciel używał gównianych żarówek z "efektem ksenonu" tzn. pryśnięte niebieską farbą. Farba oczywiście zaczęła się palić i zakopciła reflektor od środka i praktycznie nie świecił). Jadąc powyżej 110km/h widzę jak róg maski drży od pędu powietrza. Nie jest to jakieś ogromne szarpanie maską, ale widzę, że róg maski się rusza. Naoglądałem się filmów z rosyjskich dróg i było tam kilka przypadków, kiedy to maska na autostradzie otworzyła się i uderzyła w szybę. Jak pomyślę sobie o tym to puszczam nogę z gazu :) Jadąc 170km/h maska też drży i jak się spojrzy to jest pewien niepokój, ale oczywiście nic oprócz drżenia się nie dzieje. Powietrze dostaje się w szpary miedzy zderzakiem/lampą a maską i powiewa ją od spodu. Maska jak zauważyłem jest z tworzywa sztucznego i można ją wyginać ręcznie. Łatwo się poddaje jakiejkolwiek sile. Czy każda meganka ma taki problem? Czy to wina tych szpar pod maską i wpada tam zbyt wiele powietrza? Może za wysoko siedzę - Obniżając fotel nie widzę maski i wtedy żyję w nieświadomości:) Nigdy wcześniej nie jeździłem autem z plastikową maską, która nie nachodzi na pas przedni. W innych samochodach nie było fizycznej możliwości podwiewania maski.

 

Drugie pytanie jest takie: Czy przednie błotniki są takie same w PH1 i PH2? Mam wrażenie, że błotnik jakoś dziwnie nie pasuje do świateł i zderzaka i nie wiem dlaczego. Podejrzewam, że ktoś założył złe błotniki, ale jeśli ph2 i ph1 ma takie same to nie wiem co o tym sądzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Co prawda mam mII phI, ale pierwsze słyszę, że maska jest plastikowa. Co do drgania to u siebie nic takiego nie zauwazyłem. To drżenie u Ciebie może być spowodowane złą regulacją i ma luzy. Można by pobawić się zamkiem, żeby mocniej ściągał. Są też takie odbojniki, które też się reguluje, na zdjęciu zaznaczyłem strzałkami.Co do zderzaka, to z phI nie pasuje do phII. Najlepiej jakbyś wrzucił jakąś fotę swojego zderzaka, przodu autka.

post-12777-0-86926200-1417279752_thumb.jpg

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maska jak zauważyłem jest z tworzywa sztucznego i można ją wyginać ręcznie.

Pierwsze słyszę, że maska jest z plastiku. Maska jest metalowa i już na forum to zostało wyjaśnione.

Ps.

W trabancie maskę kolega znajdzie z duroplastiku a nie w megance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pewnie ten co składał przód nie przyłożył się ,jeśli części zastosowane orginalne to rozgarnięty uczeń zakładu blacharskiego złoży Ci to na igłe w jedno popołudnie,

ale jeśli zderzak z podróby to niekiedy nie da się idealnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, aż nie mogłem uwierzyć i musiałem wyjść w ten mróz i sprawdzić. Faktycznie maska jest metalowa. Nie wiem skąd mi się wzięło, że jest ona z tworzywa.

Są też takie odbojniki, które też się reguluje, na zdjęciu zaznaczyłem strzałkami.

Faktycznie, miałem odbojniki maksymalnie wysunięte co podnosiło maske lekko do góry. Dokręciłem i zobaczymy jak to będzie wyglądać przy następnej jeździe.

Co do zderzaka, to z phI nie pasuje do phII.

Zderzak mam normalnie od Ph2. Pytałem o błotniki.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak mam normalnie od Ph2. Pytałem o błotniki.

A to sory, moja pomyłka. Wrzuć zdjęcie jak wygląda spasowanie lampy ze zderzakiem i błotnikiem. Może blacharz zrobił po prostu kaszanę.

 

Morze jast szerokie i głębokie, a może nie ?

Dzięki aston76 za edytę przedszkolnego byka :rolleyes:

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!