Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup nowego samochodu


Emsi85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów i znawców w temacie Megane III

 

Stoję przed dylematem zakupu samochodu. Rozważam różne opcje i marki.

Poszukuję samochodu w latach produkcji 2012 w górę, kombi z udokumentowanym przebiegiem i historią.

Jeśli chodzi o silnik to nie ma preferencji czy to ma być tylko diesel czy benzyna. Przebieg roczny ok. 20-25 tyś km. Potrzebuje dynamicznego samochodu, który będzie równocześnie ekonomiczny pod względem spalania.

Większość tras jakie pokonuje to 60% miasto, zakorkowana Warszawa i 40 % trasy

Wyposażenie najlepiej najbogatsze.

Cena za samochód który chcę wydać do ok. 50 tyś zł

 

Proszę o opinie wybranych przeze mnie ogłoszeń.

http://otomoto.pl/renault-megane-1-5dci-style-edition-C34940557.html

 

http://otomoto.pl/renault-megane-dynamique-1-5dci-110km-kombi-okazja-C35529198.html

 

http://otomoto.pl/renault-megane-bose-navi-polskora-tce-na-gwarancji-C33619144.html

 

Rozumiem że wyposażenie BOSE jest najbogatszym wyposażeniem seryjnym?

Z góry dziękuję za informację

 

Czy za kwotę 50 tyś to nie lepiej zastanowić się nad zakupem nowego

http://renaultdaciadecar.otomoto.pl/renault-megane-grandtour-bose-tce130-wyprzedaz-C35019070.html

i tą różnicę wziąć w kredyt? Skoro i tak planuję jazdę samochodem przez 5 kolejnych lat

Edytowane przez Emsi85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Plastikowa kierownica, lepiej szukać bogatszej wersji.

2. Można obejrzeć na żywo i wynegocjowac dodatkową gwarancję.

3. Wersja przed liftingiem, krzywo spasowana lampa z tyłu, wygląda na import.

 

Tak, Bose to najwyższa wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Można obejrzeć na żywo i wynegocjowac dodatkową gwarancję.

Zastanawiam się tylko nad sprzedawcą, bo jest to nie do końca określone. Niby jest to DECAR salon Renault a sprzedawcą jest KRUBA firma która przy salonie wynajmuje plac i sprzedaje pod szyldem DECAR? Może ktoś z Warszawy wie coś na temat tego sprzedawcy? Czy może korzystał z usług.

 

Dodatkowo

Jak masz 50 tys to polecam nowy + salonowy kredyt od dealera. Trochę tańszą opcją wyposażenia jest opcja LIMITED. Względem bose nie różni się dużo a ma to co potrzebne.

Ceny wyprzedaży podanych na stronie Renault

http://www.renault.pl/media/cenniki-2014/atte9c5b943597b4d06bee055bd6bf1272a/AM14_MK3.pdf

dla wyposażenia LIMITED Collection najtańsza wersja to 61900 tylko silnik 1.6 110 KM w miarę OK ale przy wyższych obrotach gdzie jest żwawszy to i apetyt na spalanie większy.

natomiast diesel 110 KM to już cena 71400 trochę za dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze mikro benzyniaki TCE z wiatrakiem;). Auto z takim samym silnikiem (1.2 TCE 130 KM) jak podlinkowany przez Ciebie BOSE kosztuje w wersji limited 67400.

Edytowane przez lukwisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ta Megane z linka 2 za 50 tyś wersja wyposażenia dynamique to przy tych nowych oznaczeniach wyposażenia jest równoważny z wyposażeniem limited? Jeśli tak to cena z tym silnikiem w wyprzedaży 71400 a po upływie 1,5 roku cena spada do 50900 o 28,7% czyli tak jak mówią kupiony nowy samochód po wyjeździe z salonu traci już na wartości kilka %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limited chyba jest ciut lepsza o ile dobrze pamiętam. Nie patrz tak na ta utratę wartości po roku. Jak już to patrz po całym planowanym okresie użytkowania. A nowy samochód do spokojnie można dłużej eksploatować niż kilkulatka - masz 100% pewność że nie jest po przygodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale patrze na cenę. Jeśli jest możliwość kupienia 1,5 roczny samochód z pewną historią ( oczywiście gdybym się zdecydował na tą z 2 linku to i tak ją bym dawał do sprawdzenia i pewnie bym to robił nie w tym salonie który jest przy tym placu co jest wystawiona ) który jest jeszcze na gwarancji z możliwością przedłużenia o kolejne 36 mc i jest tańszy od nowego tylko że benzyniaka o ok. 10-15 tyś to ta różnica pozwoli mi na koszt paliwa i ewentualnych eksploatacji

 

Dodano: 08 sty 2015 - 14:53

Z drugiej strony ma się nowy samochód z silnikiem benzynowym za 60-67 tyś który będzie palił więcej, ( w porównaniu do diesla ) jeśli chodzi o eksploatacje to przy tym trendzie downsizing że im mniejszy silnik to więcej mocy dzięki turbinie to koszty eksploatacji również będą rosły. Przy tych małych doładowanych silniczkach ma się już co popsuć...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt ma się co zepsuć ale z drugiej strony jak masz taki silnik (1.2 TCE) od nowości i lejesz dobre paliwo, pilnujesz oleju (wymiana co 15 tys) to myślę że do 200 tys powinien dojść bez problemu;) Zawsze możesz jeszcze kupić 1.6 tam nie ma tylu fajerwerków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limited ma elektryczny "ręczny", nie ma wygodnych uchwytów w drzwiach i podłokietnika z tyłu, które ma Dynamique. To jedyne różnice w wyposażeniu z tego co pamiętam. Pozostaje negocjować i sprawdzić gdzie więcej można urwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez szukam auta o takich samych parametrach jak ty i nawet już byłem zdecydowany i jutro miałem kupić właśnie w dekarze dokładnie kruba i właśnie się dowiedziałem, że już się sprzedał....

Edytowane przez Bosman78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane dynamikę szary metalic 1.5 dni 2013 r. Ktoś zwinal mi z przed nosa a byłem umówiony na jutro tyle, ze bez zaliczki

 

Dodano: 08 sty 2015 - 16:56

Powiem Ci tak, że z szukaniem używek jest ciężko. Wydaje się, że aut używanych jest cała masa tylko brać a sprzedawcy przed każdym potencjalnym kupującym padają plackiem.... niestety jak przechodzi co do czego to na prawdę nie ma z czego wybrać... szukam już 3 miesiące i zawsze jest coś, albo bezwypadkowy nie jest do końca bezwypadkowy, albo nie ten silnik, nie ta wersja wyposażenia, nie ten kolor, brak dokumentacji, ściągany.... itd. i powiem szczerze, że nawet nie chodzi tu o cenę po prostu ciężko znaleźć coś ciekawego jak masz sprecyzowane oczekiwania tak jak ja:

Rocznik >2012, Kombi, dieslel, przebieg <60 tys., wersja dynamique, polski salon, 100% bezwypadkowy, kolor (byle nie niebieski, biały, srebrny) każdy ciemny, więc w cale się nie dziwię, iż ludzie często się poddają i kupują nówkę no bo jak masz z używkę wydać 50-55 tys. to już warto nowy rozważyć.

Ja uparłem się na diesla więc jeszcze się nie poddaję, ale jakbym nie był zafiksowany to brałbym benzynę i nie wiem czy nie nową- diesle nowe są dość drogie.

Edytowane przez Bosman78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!