Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z odpalaniem


sloneczko_kj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującym użytkownikiem Meganki II benz/lpg 1.6 16 V 2003

Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu, po wciśnięciu sprzęgła i naciśnięciu przycisku start auto czasami gaśnie. Dopiero jak wrzucę bieg i trochę przy gazuje jest ok. Zanim silnik się rozgrzeje, to czasem przy postoju na światłach też potrafi zgasnąć, ale potem bez problemu odpala.

Dodam, że w największe mrozy było ok, mam wrażenie że częściej dzieje się tak przy takiej pogodzie jak teraz. Boje się, że kiedyś mi zwyczajnie nie odpali w ogóle.

Będę wdzięczna za porady i z góry dziękuję

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako elektryk mogę napisać jedynie, że prąd nie lubi wilgoci i temperatur przy tym 3-15*C. A jako wieloletni użytkownik Renault wiem, że przewodów i elektroniki w naszych autach jest porównywalnie do AirBusa ;) Ale coś za coś. Dobry elektryk samochodowy powinien namierzyć problem lub opisz dokładniej to wypowiedzą się użytkownicy o większym stażu, doświadczeniu i godzinach spędzonych z miernikiem. Ewentualnie: <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że problem zwykle mam po pracy, kiedy samochód stoi na parkingu, odpalając czasami zgaśnie, jeśli od razu dodam więcej gazu i ruszę to jest ok.

Po nocy, choć samochód, także stoi na powietrzu problemu nie mam.

 

Dodano: 15 sty 2015 - 17:06

Jakies porady?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach