Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pseudo światła do jazdy dziennej - halogeny


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, zwracam się z pytaniem, nie ukrywam dość głupim, co myślicie na temat, żeby z halogenów zrobić światła do jazdy dziennej?

Wyciągamy żarówki pozycyjne, włączamy na pozycyjne i włączamy halogeny i... jak do jazdy dziennej:P Niektóre auta mają seryjnie nie diodowe światła do jazdy dziennej w miejscu halogenów, ewentualnie wsadzenie zamiast (tam jest chyba h7) ledowych "żarówek", zamienników do h7, które są słabsze...

Edytowane przez mmanager
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat stary i wałkowany...

jak sobie na reflektorach wygrawerujesz jeszcze ładnie RL i numer homologacji, to będziesz miał <ok>

 

po drugie - nie rozumiem, po co "Wyciągamy pozycyjne"? pozycyjne są OBOWIĄZKOWE

 

i trzecie - tam nie ma żarówek H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycyjne wyjąć, żeby nie świeciły się, co do napisu to halogeny są dość "wykamyszkowane" i ogólnie nie widać co tam jest napisane:P

To H1 czy jakie tam są? wyglądem podobne do h7

 

Chodzi żeby nie wyglądały z daleka że to nie prawdziwe do jazdy dziennej, i tez nie kusiły do sprawdzenia tego;)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszną ruciarnię chcesz robić, totalnie bez sensu z wyciąganiem postojówek...

pomijając fakt nielegalnosci wszystkiego (!!) to powiem tyle: poszukaj sobie takich lamp

 

http://allegro.pl/swiatla-dzienne-do-jazdy-dziennej-magneti-marelli-i4953174312.html

 

może znajdziesz tańsze.

będzie i legalnie i normalnie.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tu racja, chociaż wożąc je ze sobą, można chyba uzupełnić na miejscu i wtedy upomnienie?

Nie chciałbym tych wszystkich lapek co się dokłada, nie ufam jakoś tym wynalazkom... No i tu zawsze mijania można włączyć

Edytowane przez mmanager
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"..zgaszę sobie światła mijania, a zapalę halogeny - będzie cool.. Co mnie interesuje, że oślepiam innych.." - całe stada kierowców tak robią, tylko zastanawiam się, po co..

 

Z reguły światła do jazdy dziennej mają służyć zwiększeniu widoczności pojazdu od frontu w jasny dzień, w dalszej kolejności oszczędzaniu żarówek i znikomym oszczędnościom w spalaniu. Trochę śmieszy więc, jak ktoś, zamiast założyć sobie dobre DRL o przeciętnej mocy 10W, zapala halogeny 2x60W plus pozycyjne 2x5W plus tylne światła 2x5W a dodatkowo olewa innych uczestników ruchu i przepisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"..zgaszę sobie światła mijania, a zapalę halogeny - będzie cool.. Co mnie interesuje, że oślepiam innych.." - całe stada kierowców tak robią, tylko zastanawiam się, po co..

Kolejny filozof... Czy widziałeś jak świecą światła przeciwmgłowe ? Zgaduję że nie bo kompletnie nie wiesz jak one świecą. Jakby oślepiały to na pewno kodeks drogowy nie pozwalałby na ich włączanie w warunkach normalnej przejrzystości powietrza na krętej drodze ;) Dlatego jeśli nie znasz się na czymś to nie wypowiadaj się! Złota zasada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warunkach normalnej przejrzystości powietrza na krętej drodze

..fajnie, że Ty znasz się na wszystkim - to dlaczego dozwolone jest użycie tylko na krętej drodze? Czy nie dlatego, że mogą przeszkadzać jadącym z przeciwka na prostej drodze? Mnie akurat przeszkadza, jak ktoś jedzie na przeciwmgielnych z przeciwka lub za mną. Wiem, jak świecą przeciwmgielne, bo je posiadam i używam ich w miarę konieczności. Poza tym, to nie Ty decydujesz o czyimś prawie do wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tu racja, chociaż wożąc je ze sobą, można chyba uzupełnić na miejscu i wtedy upomnienie?

Spróbuj założyć po omacku żarówkę od pozycyjnego w lato to pogadamy. A teraz pomyśl, że masz to zrobić w nocy przy minus 25st.C. :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, nie byłoby to ciekawe:P

Postojówki to pół biedy jeszcze nieźle się wymienia nawet (ostatnio wymieniałem obie, te cholerne h7 to masakra). Odnośnie oślepiania (zwłaszcza w dzień) to mnie osobiście nie oślepiają (nawet w nocy), moje po "piaskowaniu" to też osłabione;P

 

A jakie są tam żarówki w halogenach? Megane II phI 2004, wyglądają patrząc przez halogen na h7:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!