Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Walniecie z mojej winy


Adamek99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakoś 26 listopada 2014r, uderzyłem w gościa przez moje gapiostwo na światłach. On miał lekkie zadrapanie zderzaka i wsio a ja w sumie troszkę więcej < lewa lampa puściła z zaczepu, boki od zderzaka po wyskakiwały z zaczepów, kratka grila wyleciała , wiele zadrapań i przetarć, wygięta tablica > belka i wszystko co w środku raczej jest ok auto jeździ i nic dalej chyba sie nie stało. Nie mogłem zrobić tego wcześniej bo miałem pilny wyjazd. Byłem u blacharza by wstępnie to wycenić spojrzał na śruby pod maską i stwierdził że lekko są naruszone ale nic wielkiego tam nie widzi , musiał by zobaczyć po ściągnięciu zderzaka. plus minus wycenił to na 1000zł jeśli belka i reszta była by ok. Jestem ubezpieczony w PZU , Pakiet najlepszy z możliwych. I tu pytanie jak ja mam z nim rozmawiać i wgl , mam te auto umyć zostawić jak jest i wgl, wersja auta też nie jest biedna bo ma te różne bajery itp. Za bardzo nie chce oddać auta tak by PZU pokryło wszystko to co ma być zrobione tylko , wyrwać od nich trochę siana by włożyć resztę w różne naprawy w aucie. Słyszałem, że bardzo zaniżają ceny i można pisać jakieś odwołania itp wiec czy ktoś ma w tym rozeznanie jak i co ;] Dzięki i liczę na odpowiedzi.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw auto jak jest i zgłoś sprawę do nich.

Przyjedzie rzeczoznawca i oceni.

Pokaż mu wszystko co jest uszkodzone.

Jak będziesz miał wycenę to wtedy będziesz wiedział jak dalej postępować.

Teraz to tylko gdybanie, zwłaszcza, że auta się nie widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia własnego:

1) pierwsza wycena jest zaniżona, nie gódź się na nią i marudź

2) druga wycena zostanie podniesiona, oczywiście po dość dobrym marudzeniu

3) nie udało mi się nigdy dojść do 3 rozmowy, wszystko odbywa się na telefon lub e-mail.

3) licz na 50-70% zwrotu kosztów naprawy w warsztacie.

Technicznie odbywa się to tak:

- zgłaszasz szkodę i przyjeżdża rzeczoznawca.

- musisz mieć papiery ze stłuczki, jeżeli poszkodowany zgłosił sprawę do ubezpieczalni to oni będą je mieć

- po wizycie rzeczoznawcy czekasz 2-3 dni, czasem krócej na wycenę naprawy szkody.

- zaczynasz marudzenie, ile utargujesz to Twoje.

- po dogadaniu się ubezpieczalnia przesyła kaskę na wskazane konto, trwa to 1-2 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca - jeśli chce zrobić a nie zrobić, to wystarczy postawić samochód do warsztatu. Z reguły nie negują kosztorysów które pokrywają się opisem szkód i nie są przegięte. Jeśli chcesz zrobić, to się da, tylko wymaga to trochę zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystko jest zgłoszone ;] Dokumenty ze zdarzenia to w sumie tylko mandat który otrzymałem od panów mundurowych bo paniczek strasznie domagał sie policji. Mam też oryginał wniosku do pzu o zgłoszeniu szkody. Straty są niewielkie wskazane jest malowanie zderzaka , wymiana ramki rejestracji, możliwe że lampa utraciła zaczepy bo lata , zderzak poluzował sie i lekko opadł i kratka od grilla wypadła, auto nie wygląda na mocno walniete , raczej przednia belka też nie jest ruszona. Jak mowie jeśli nie dostane po tych odwołaniach z 1200zł to wezme naprawe na ich koszt i tyle. Czy moge wziąć naprawe na ich koszt w ASO w Renault ??? czy musze isc do zwykłego lakiernika <Zenka zza sklepu> bo skoro nie chcą dać normalnej ceny to niech chociaż ich Aso wydoji ;]. A te odwołanie jest przez telefon czy pisemnie ? jeśli przez telefon to powinienem sobie raczej przygotować liste części najlepiej spisaną ile co kosztuje itp i im to wszystko wymienić i powiedzieć że byłem i tu i tam i zaczerpnąłem fachowej wiedzy i on wycenił mi to na tyle i tyle. tak ???. Z tego co nasłuchałem sie to czesto ludzie mówią by nie przystawać na ich pierwsza propozycje i odwołać sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... mandat który otrzymałem od panów mundurowych bo paniczek strasznie domagał sie policji.

Dziwisz się? Wiesz ile osób buja się bo nie wezwali Policji?? Ilu cfaniaków przyznaje się, podpisuje oświadczenie, a później zgłasza że to nie była ich wina?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staruszek naprawiał Twingo z AC (opcja naprawy na nowych częściach) w PZU. Uszkodzony zderzak, błotnik i wzmocnienie zderzaka błotnika. Pierwsza wycena 1200zł. Oddał do blacharza (naprawa bezgotówkowa) i PZU zapłaciło za całość 3500zł (części z ASO plus lakierowanie). Możesz poszukać blacharza, który to zrobi na nowych częściach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!