Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z silnikiem megi 2003


marecki12

Rekomendowane odpowiedzi

Ale dziwnie jest to ze jak skasuję serwis to pali od razu mam pytanie czy to prawda ze jak odloncze aku i skończę klemy to skasuję sie blond

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi, ortografia. Aston76

Kolego marecki12 zacznij się stosować do uwag moderatorów, bo będziesz miał forum w wersji demo na 14 dni. Na razie dostajesz pasek. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z błędami to jest tak, jeżeli błąd jest ciągle aktywny tzn. przyczyna powodująca błąd nie została usunięta to odłączenie aku nic nie daje, dalej świeci serwis. Odłączenie akumulatora może usunąć z pamięci komputera błędy zapisane wcześniej, które ustały po po iluś tam kilometrach jazdy bez błędu. Nieraz wyskoczy sporadyczny błąd spowodowany np. zbyt niskim napięciem aku i po chwili zniknie ale zostaje zapisany w pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli miał ktoś podobny problem to proszę o pomoc i jesli zna ktoś dobrego mechanika od Reno w pobliżu Dzierżoniowa to proszę o namiary.

 

Dodano: 08 mar 2015 - 20:38

Nie wiem czy dobrze myślę ale może to przez ten regulator ciśnienia w pompie są takie objawy

 

Dodano: 12 mar 2015 - 21:22

Proszę o dobrego mechanika ok Dzierżoniowa

 

Dodano: 13 mar 2015 - 13:24

Witam wrócę do tematu sprawdziłem dziś swiece i przekaźnik metodą na kontrolkę czyli jeden kabel do świecy a drugi do przewodu jest ok ale świeci serwis i auto ciężko pali rano a potem juz ok lecz jak postoju z godzinę to wraca problem lecz jak skasuję serwis to może być 20 na minusie i odpalili odrazu proszę o pomoc

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

 

Dodano: 13 mar 2015 - 13:56

Mam problem z autem anie pisaniem.prezesie!!!

Widać z pisaniem też.

Z tego co mi wiadomo, to już w szkole podstawowej uczą pisać pełnymi zdaniami. ;)

Regulamin forum został zaakceptowany przez Ciebie przy rejestracji więc proszę się stosować do tego co tam zapisano. -Prezes

 

Dodano: 13 mar 2015 - 14:41

Czy wpływ może mieć brak pompki ręcznej

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wpływ może mieć brak pompki ręcznej

Z Twojego opisu wynika, że nie. Bo jak piszesz problem z rozruchem powoduje świecący serwis a po jego skasowaniu odpala bez problemów. Musisz wiedzieć co powoduje wyświetlanie kontrolki serwis i z tym walczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę jechał do serwisu Reno dam znać co bylo pan z serwisu twierdzi że może to być choć by nie przyuczony wtrysk

 

Dodano: 14 mar 2015 - 12:53

Nie wiem czy dobrze myślę ale wiem że mam nie przyuczony wtrysk czy to może mieć wpływ ma całą to operacje

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To więc co to może być

 

Dodano: 18 mar 2015 - 20:32

A zawór ten w ramie jakie ma objawy jak popsuty

 

Dodano: 21 mar 2015 - 06:52

Zmieniłem zawór w rampie i dalej to samo

 

Dodano: 22 mar 2015 - 07:01

Witam wczoraj skasowałem blendy błędy i w czasie jazdy zaświeciło się serwis i zgasł i tak dwa razy

 

Dodano: 22 mar 2015 - 11:24

Doczekam się podpowiedzi

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak.

Zrób jeszcze ten test a będziesz miał spokojna głowę jeśli wyjdzie pozytywnie zostaniesz jeszcze przez jakiś czas bogaty , jeśli nie znajdź jakieś drzewo i dobrze przyceluj.( jeśli masz AC).

potrzebny kubeczek plastikowy przezroczysty taki do napoi. Odpal auto na pracującym silniku ściągnij przewód powrotny z pompy i nalej do kubeczka wyciekające paliwo. Nalejesz kubek to. wyłącz auto i weź magnez jakiś mocny. Przyłóż do spodu kubeczka, jeśli w środku urośnie Ci drzewko z wiórków metalu. Masz do wymiany pompę a za chwilę również wtryski , przewody zbiornik paliwa, filtr paliwa. I inne drobnostki. Jeśli drzewka niema to tylko jakaś pierdółka która nie będzie kosztowała kroci. (Badanie jest tańszą wersja prucia filtra paliwa).

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pomogę, ale u mnie problem jest taki: podczas gwałtownego przyspieszania zaświeca się STOP + INJECTION FAULT + piszczenie. Silnik pracuje "normalnie" na 4 cylindry, ale bardzo ciężko pali na ciepłym a i na zimnym trochę dłużej kręci. CLIP wykazał, że niskie ciśnienie paliwa (wiem, że IV wtrysk do regeneracji/wymiany). We środę z nim jadę do serwisu.

 

marecki12 jakiś komunikat musi być z tym napisem SERVICE i kumaty serwis musi to ogarnąć. Jeśli jest to wina wtrysku to też będzie widać, który wtrysk jest uszkodzony.

To że wtryski regenerowane, to jeszcze o niczym nie świadczy (nie wiem w jaki sposób regenerowałeś), bo:

1) regeneracja z wygenerowaniem kodu wtryskiwacza, a regeneracja tylko na jakiejś "podłej" maszynie to zasadnicza różnica

2) po regeneracji wtryski powinny być szczelnie zamknięte w worku próżniowym, bo jak poleżą kilka godzin niezabezpieczone odpowiednio, to później do niczego się już nie nadają. Nie wiem, jak można na allegro zakupić "regenerowane" wtryski i otrzymać je tylko w pudełku kartonowym.

Ja na Twoim miejscu kupił/pożyczył jeszcze jeden wtrysk i metodą podmiany sprawdzał te regenerowane wtryski. Wykręcasz np. I wtrysk i wkładasz zakupiony. Jeśli nadal są błędy, to podmieniasz II wtrysk itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas gwałtownego przyspieszania zaświeca się STOP + INJECTION FAULT + piszczenie. Silnik pracuje "normalnie" na 4 cylindry, ale bardzo ciężko pali na ciepłym a i na zimnym trochę dłużej kręci. CLIP wykazał, że niskie ciśnienie paliwa (wiem, że IV wtrysk do regeneracji/wymiany)

U mnie długie kręcenie INJECTION FAULT + gaśniecie i nierówna praca były oznaką kończącej się pompy, tak tej pompy która rok temu za worek kasy wyremontowałem w PROFESJONALNYM zakładzie. Jeśli nie naprawią idę z nimi do sądu ale samochód już przegrał swoje życie i idzie do "skupu aut" czy zostanie naprawiony czy też nie. Nie mam sumienia opchnąć komuś tego auta. <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!