Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 3


Gość gophfer

Rekomendowane odpowiedzi

Popatrz na daty w książce serwisowej i na przebieg. W pół roku (między czerwcem 2013 a styczniem 2014) zrobił 45 tys. km, a w następny rok tylko 20 tys.? Jakoś nie kupuję tego. Jak dla mnie auto ma 150 tys. przebiegu jeśli nie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W pół roku (między czerwcem 2013 a styczniem 2014) zrobił 45 tys. km

66418-30920=35498

Też to liczyłem i nie podobają mi się powyższe wyniki...

Połączono z już istniejącym tematem.

 

co możecie powiedzieć/doradzić na temat tej oferty:

http://otomoto.pl/C36363809.html

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem takie trzy pliki. Przez telefon gość mówił że malowany tylko tyly zderzak i cieniowana klapa, malowana klapa przód a na zdjęciach widać jeszcze że wymieniana jes szybka przednia no i historia jak dla mnie dziwnie wygląda przebbieg 108tys ma wczesniejsza date niż przebieg 105tys....

 

VIN: VF1KZ1G0247575045, co można w przypadku renault sprawdzić w internecie za darmo dzieki VIN, może znacie kogoś z forum kto ma dostęp do historii renault i mógby sprawdzić historię tego pojazdu....

post-78137-0-10556600-1426753550_thumb.jpg

post-78137-0-04667900-1426753566_thumb.jpg

megane historia.pdf

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko poflotowe co widać po przebiegu. Ważne, że z polskiego salonu więc większe prawdopodobieństwo, że licznik nie kręcony. Niestety co do wypadkowości to niestety loteria - jeżdżę flotowym autem służbowo i gwarantuję Ci, że napraw blacharsko-lakierniczych nikt nie odnotowuje w książce serwisowej, nawet tych robionych u blacharza przy serwisie autoryzowanym. By mieć pewność co działo się z autem musiałbyś dotrzeć do faktycznego użytkownika (pracownik firmy, która miała leasing lub najem długoterminowy). Niestety jest to niemal niewykonalne bo auta oddawane po realizacji kontraktu leasingowego odkupują z firm leasingowych "zaprzyjaźnieni" handlarze - wiem co piszę bo chciałem od Arvala odkupić auto, które Im zdawałem - niewykonalne (wycena z kosmosu) a później okazje w ogłoszeniach. Autko z ogłoszenia, które podpiąłeś wygląd nieźle, wypolerowane na max , wyprane i opony błyszczą jak psu .... . Taki to już standard u handlarzy. Co do różnicy dat przy przebiegach nic to nie znaczy bo często podjeżdża się do serwisu i siadając przed gościem z recepcji słyszysz jako pierwsze pytanie o przebieg - nie jest to karane jeśli podasz orientacyjny jaki przyjdzie Ci do głowy i tu tak mogło być, że "miszcz sprzedaży" czy inna lalka"dziobiąca szpilkami" dywanik kierowcy podała raz dobrze a raz źle i to prawdopodobnie jest przyczyna tej niezgodności z historii serwisowej. Co do wyposażenia to gościa ponosi fantazja bo pisze o ABS, ESP, EBD a na panelu po lewo pod kierownicą ja dojrzałem tylko pokrętło od regulacji intensywności podświetlenia zegarów a ESP ma tam (jeśli jest) swój przycisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

A propos wyposażenia. Mi to wygląda na wersję Dynamique. Mam taką phII :-)

A jeśli chodzi o ESP. Ja nie mam wyłącznika (który tak naprawdę wyłącza kontrolę trakcji ASR, a więc zapobiegania buksowaniu kół, a nie kontrolę stabilności czyli ESP) a kontrolka podczas uruchamiania mi się zaświeca. Co prawda nie miałem jeszcze okazji doprowadzić do zadziałania ESP więc nie wiem czy jest naprawdę. Auto kupiłem fabrycznie nowe i wtedy weszła dyrektywa Unii o obowiązkowym ESP więc może montowali tylko ten system. W cenniku jako opcja ESP jest dodatkowo z ASR deaktywowaną własnie tym brakującym przełącznikiem.

 

Maciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych rocznikach ESP nie było standardowym wyposażeniem, ani jeszcze obowiązkowym. Data, którą masz na myśli dotyczyła homologacji modelu.

A wszystkie nowe auta musiały mieć ESP dopiero od 31 października 2014 roku.

W naszych autach system ASR i ESP są ściśle ze sobą powiązane. Nie ma wyłącznika ASR nie ma ESP.

Zresztą wersja Dynamic w phaze 2 posiadała ESP w opcji dodatkowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak czarnej zaślepki w środkowym słupku po stronie pasażera. U kierowcy już jest. Nie jest wcale łatwo ją wyciągnąć, także to nie jest raczej kwestia przypadku, że jej tam nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Zastanawiam się nad tym autkiem ale z tego co kojarzę facet próbuje sprzedać to auto chyba od października lub listopada...

Ktoś z was miał styczność z tym komisem?

Chciałbym wyrwać jakieś kombi z 2011r tak max do 27k - jest to realne w tych pieniądzach?

Co musi mieć to:

- relingi

- klimatronic

- fajnie gdyby miał bluetooth

- czarny środek

- 1,5dCi 110PS / 6 biegów

http://otomoto.pl/renault-megane-iii-samochod-z-gwarancja-C36393353.html

Zastanawia mnie czemu to auto tak długo stoi... czy to przez kolor, czy może ma jakąś historie o której nie wiem...

Ktoś, coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda,że jednak było coś grzebane przy aucie. Prawa strona - na słupku B brakuje zaślepki. Nie bardzo mi się widzi wpasowanie drzwi w nadwozie.

Może to i jest jakaś teoria spiskowa, ale musiała być jakaś przyczyna sprzedaży auta...

I na koniec- tablic brak a oferują fałszywki. +50 pln za sprawdzenie auta na stacji - na to nie daj się nabrać. Często bywało, że auto jeszcze jechało na stację a mechanik już wiedział co ma mówić. A i poszukałem sobie ocen aut wystawianych przez ten komis - klasyczny zestaw startowy + przerzucanie wszelkiej odpowiedzialności poprzedniego właściciela.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!