Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przerwy w pracy silnika w 1.5 dci


Ratan1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój problem wygląda następująco:

Jadąc moją Megi , z reguły po zmianie biegów następuje przerwa w pracy silnika-chociaż nie tylko-zdarza sie to również podczas normalnej jazdy.

Wrażenie jest takie jak by nagle został odcięty dopływ paliwa (jeżeli to by był benzyniak napisałbym że został wyłączony zapłon).

Cała sytuacja trwa ok. 1 sekundy komputer nie wyświetla żadnych komunikatów.

Jeżeli ktoś wie o co biega to czekam na odpowiedzi.

Pozdrawiam. ;-)

P.S.

Wymieniłem wszystkie filtry, tankowałem na różnych stacjach (wszystkie firmowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jest przyczyną, przedruk z dialogys:

Wskutek połączenia kilku parametrów, takich jak temperatura oleju napędowego, zużycie części, zanieczyszczenie filtra oleju napędowego,... system może osiągnąć swoją graniczną wartość działania w trakcie okresu eksploatacji. W takim przypadku, ciśnienie w rampie nie może zostać utrzymane z powodu braku wydajności pompy. Opisywana strategia, w przypadku braku wydajności pompy, spowoduje

zmniejszenie żądanego przepływu aż do wartości, która pozwoli na przywrócenie regulacji ciśnienia przez system kontroli ciśnienia.

Użytkownik może odczuć pogorszenie osiągów pojazdu w chwili włączenia tej strategii (potwierdzenie przez stan ET563 "Funkcja określania wielkości przepływu"). Jest to związane z normalnym trybem działania."

Uważam że nie ma czym się przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelolsztyn

u mnie byly podobne objawy (bardzo krotkie przerwy w dostawie paliwa, bardzo krotka utrata mocy) z dodatkowym komunikatem. Bylo to - egr (podlaczenie pod kompa potwierdzilo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie jest podobnie, do tej pory tankowałem się tylko na Shellu (zwykły diesel extra) i zdarzało się to bardzo sporadycznie, ostatnio dwa pełne baki na Neste i zdarza mi się to prawie codziennie. Jak wyjeżdżę obecny zapas paliwa to zatankuje na powrót Shell i zobaczymy czy się coś zmieni :P

 

Dodam, że żaden komunikat mi się nie wyświetla.

 

Rozumiem, że mogę jeździć bez obaw, że rozkraczy się na trasie?

 

Kolego Ratan1, czy objawy u Ciebie ustały samoistnie czy EGR wymagał czyszczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Ja zawsze tankowałem na shellu i wtedy pojawił się opisywany problem,zmieniłem stację na BP zdarzało się to odrobinę rzadziej.

Kolega poradził mi abym spróbował na LOTOSIE (nowa stacja),zatankowałem trzy zbiorniki - na razie wszysto super <ok>

(jeżeli coś się zmieni to dam znać-mam nadzieję że nie!!!!!)

Próbuj na różnych stacjach, u mnie się uspokoiło może u Ciebie będzie podobnie.

Pozdrawiam. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

 

Żadnych komunikatów w samochodzie,auto nie kopci,podłączony do kompa w serwisie-wszystko OK,analizator spalin na niezależnej stacji-wynik OK a nawet lepiej.

 

Przykro mi ale nie widzę związku.

Pozdrawiam. ;-)

 

Nie cytujemy posta w całości, pisząc bezpośrednio pod nim. Naruszasz regulamin. <ok>- gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączenie analizatora spalin szkoda czasu nic się nie dowiesz w początkowej fazie jak go nie wyłapuje czujnik stuku to i Clip nic nie wyświetli. Jak niewiadomo co to na początek sprawdza się wtryskiwacze na symylatorze. w 80% usterek w tych silnikach winowajcami są wtryskiwacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że masz rację.

Sytuacja sama się wyklaruje(robię od 4tkm do 5tkm miesięcznie)

 

Pytanie do gojgiena:jak wyobrażasz sobie przytoczenie tak krótkiego postu nie w całości???

 

Pozdrawiam. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ratan1, jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod nim nie przytaczasz poprzedniej wypowiedzi. Jeśli jednak chcesz podkreślić do kogo się zwracasz, najłatwiej w tym przypadku i zgodnie z regułami na forum przyjętymi, posta zaczynać od kliknięcia na login usera któremu odpowiadasz. (ten pogrubiony po lewej stronie) Masz wtedy podświetloną ramkę na odpowiedź gdzie już jest wstawiony login z BBCode [ b ]....... [ /b ], a post wygląda tak jak ten który teraz czytasz. Proste <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!