Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

UWAGA LUBLIN Salon Renault NAZARUK --- Lipne auto !


faflik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zrobiłem ponad 200 km do Lublina i okazało się, że auto jest bite z prawej strony i to nieźle.

Ogłoszenei z trefnym autem.

Ogłoszenie właściciela.

Wstawiony jest cały prawy bok pojazdu i to w kolorze.

Numer VIN też jest wstawiany z prawej strony, więc resztę dopowiecie sobie sami ( czy oryginał czy też przespawany).

Pod uszczelkami już wychodzi rdza od spawów. Zresztą nie tylko tam ją widać.

 

Najgorsze w tej historii jest to, że jak powiedziałem to właścicielowi to nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia (czyli wiedział), stwierdził że też niepotrzebnie przyjeżdał jak nie kupiłem samochodu :bash:<czerwona> .

 

Zadzwońcie i sami zapytajcie się czy było coś robione. Powiedzą Wam że lekko prawa strona pomimo tego, że doskonale wiedzą co tam się działo.

 

SALON SAMOCHODÓW RENAULT NAZARUK - KPINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez faflik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach już słabo wygląda. Spasowanie przedniego prawego błotnika ze zderzakiem i drzwiami jest bardzo słabe. Wydaje mi się, że nie wstawili części w kolorze, bo różnice są zbyt duże. Klapka mocno różni się od reszty błotnika. Ogólnie rzecz ujmując, jakby lepiej to spasowali to na zdjęciach by nie było widać takiej katastrofy. Jak piszesz, że widać już rdzę tzn, że nieźle schrzanili robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wyklepek to 30 tys nie jest wart.

Maska silnika ma naprawdę sporą szczelinę.

Ciekawe co w ASO podczas oględzin powiedzą na temat gwarancji na korozję w tym aucie, bo jak był robiony w ASO ( tak podaje sprzedawca w ogłoszeniu) , to ma na pewno aktywną gwarancję antykorozyjną.

Do tego te czarne lusterka , chyba oba były wymieniane, i lakiernik o nich zapomniał. :)

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam przebieg w 3 letnim dieslu 35 tyś km powinien budzić niepokój. Całkiem możliwe że sprowadzony z Francji, stał 2 lata na placu rozbity aż jakiś Polak się zlitował nad nim..... Tu podobny przypadek zobacz. Jak widać jesteśmy mistrzami Świata w sztuce artystyczno-motoryzacyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem odpowiedź od RENAULT POLSKA zgłoszone 21.07.2015 :

Szanowny Panie,

 

uprzejmie informujemy, że Renault Polska jest dystrybutorem generalnym

pojazdów nowych Renault / Dacia na rynku polskim, z przeznaczeniem dostawy

do sieci dealerów. Dealerzy, a w tym również firma Nazaruk, są

niezależnymi podmiotami gospodarczymi, prowadzącymi własna

działalność i posiadają pełną zdolność do sprawowania funkcji

strony w relacjach z Klientami z tytułu prowadzonych działań handlowych.

Renault udziela współpracującym firmom dealerski autoryzacji poprzez

szkolenia, dostawy technologii, części i narzędzi itd. oraz zapewnienie

odpowiednio licznej sieci dealerskiej, aby klient miał możliwość wyboru

ASO Renault jako dystrybutor nie prowadzi bezpośrednio usług serwisowych

ani nie uczestniczy w negocjacjach handlowych odbywających się u

partnera. W tym sensie, nie możemy podjąć się arbitrażu ani ingerować

w ustalenia odbywające się bez naszego udziału. Dlatego w temacie

zgłoszenia, w całości do Pana dyspozycji jest firma Nazaruk. Oczywiście

zdajemy sobie sprawę, że działa ona pod szyldem Renault, dlatego

zawiadomiliśmy naszego partnera o sprawie z prośba o udzielenie

wyjaśnień na Pańskie życzenie oraz osiągnięcie porozumienia.

Liczymy, że firma Nazaruk jako wieloletni partner z Lublina o ugruntowanej

pozycji datującej się jeszcze z początków motoryzacji na rynku lokalnym

będzie do Pana dyspozycji i odbuduje wizerunek naszej organizacji.

 

Z poważaniem

 

Piotr Bucki

Dział Kontaktów z Klientami

 

 

ref:_00Db0cZvn._500b0MAFiE:ref

Czekam z niecierpliowścią co powie NAZARUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu była afera z Dacia, która miała przekręcony licznik.

Smaczku sprawie dodawał fakt, że auto było odkupione przez ASO Renault i tam cudowni odmłodniało.

Jak zwykle sprawa rozeszła się po kościach i nic z tego nie wynikło, a aferę podchwyciła TV i prasa.

http://www.daciaklub.pl/forum/printview.php?t=2736&start=0&sid=79c2ecae326527aa3a042d07e241cea4

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!