Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gaśnie efekt taki jak bym odłączył akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam nie lada problem z moim autem. Po naciśnięciu sprzęgła wyłącza się cała elektryka i tak jak w temacie jest taki efekt a nawet ostatnio przy gaszeniu go guzikiem też się tak dzieje. Nie mam pojęcia co to może, każdą sugestie sprawdzę. Na komputer jeździłem i nic nie pokazało. Wracając do tematu, to kasują się kilometry, szybki do przyuczenia tylko radio nie wymaga kodowania i zegarek się nie kasuje. POMOCY. Dzięki i pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze nie ale też o tym myślałem no i dlaczego po naciśnięciu stop też tak się robi. Najgorsze jest to, że tak mi się zrobiło na zakręcie na szczęście dosyć wolno jechałem. Jak wyłączyła się elektryka tylko wspomagania też nie było i nie bylem pewny czy blokada kierownicy nie złapała a jak wszyscy wiemy jak blokada trzyma to nie kręcimy kołem. Także dzięki za szybka odpowiedz pozdrawiam. Dodam jeszcze, że tak się dzieje może ze trzy razy podczas jazdy. Ale na pewno sprawdzę może kostka się poluzowała albo co gorsze któryś z pinów się powoli kończy, miałem tak przy lampie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tego będzie kolego. Najgorsze jest to ze nie mam za wiele wolnego czasu ale spróbuję a może ktoś mi poleci dobrego elektryka w łodzi który lubi francuzy

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro to już trzeci raz to ze względów bezpieczeństwa ja już bym nie jeździł takim autem. Wiem jak to jest, jak siądzie elektryka i wszystko gaśnie przy zjeździe ze stromej góry z zakrętem i nie polecam. Usterka może być bardzo ciężko do zdiagnozowania. U mnie sprawa była o tyle prosta, że jak siadło to nie działało dopóki nie znalazłem przyczyny (przegniła główna szyna zasilająca z bezpiecznikami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oto chodzi jak nie będę jeździł to nie padnie całkowicie i nadal problem zostanie a jak będę jeździł to może narażam się na niebezpieczeństwo ale w tym momencie jest szansa na to ze się posypie do końca

Edytowane przez twinol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie tropu z baterią. Ale zapala od strzału a wyżej opisane problemy pojawiają się podczas jazdy potem znikaj bywa ze na kilka miesięcy i powracają. Jak narazie to od mojego ostatniego wpisu zrobiła mi tak ze dwa razy i jest względny spokój. Teoretycznie to czy padnięty akumulator dałby się ładować a po jakimś czasie się nie chcial?. Przepraszam że tak dywaguję ale nawet nie zapala się kontrolka na zegarach o słabym ładowaniu. A czy jest możliwe że właśnie to ładowanie baterii szwankuje myślę tu o alternatorze?. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam liczę na więcej takich wpisów bo może razem dojdziemy gdzie ten chochlik siedzi w mojej żabce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich rzeczy raczej akumulator nie będzie robił.

Temat jest poważniejszy i niestety trudny do wykrycia.

Ja bym obstawiał przetartą wiązkę elektryczną, lub jakiś problem z UCH.

Podłączałeś kiedyś auto do CLIPa?

Może jakieś zapisane błędy naprowadzą nas na trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączałem już parę razy przy okazji świecącej poduchy. I teraz nie wiem czy komputer elektryka był mało profesjonalny bo według niego nie było błędów w sterowniku. Powoli dojrzewam do wizyty w aso troszkę za boli ale cóż. W łodzi 250zł w jaszpolu. Mam nadzieje że będą umieli korzystać ze sprzętu. Bo nie sztuką jest podłączyć kabel. Muszę wreszcie zagospodarować troszkę czasu i podjechać do nich.

 

Dodano: 22 wrz 2015 - 22:17

Pytanie do aston 76 . Gdzie serwisujesz swoją żabkę? Bo widzę że jesteś z łódzkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twinol poszukaj kogoś z unserów który ma clipa, obstawiam że znajdzie się ktoś kto będzie miał go i zapłacisz dużo mniej (jak nie znajdziesz nikogo na tym forum to poszukaj na forum laguny), a i jak bym miał dawać 250zł to wolałbym kupić clipa z chin za około 400zł

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich. Mój chochlik nadal nie daje o sobie znać. Dzięki za radę Karllo. Tak więc jeśli ma ktoś clipa to prosze o kontakt. Pozdrawiam.

 

Dodano: 23 gru 2015 - 19:41

witam . Nadal cisza w moim problemie nic się nie dzieje. Śmiga aż miło. A tak przy okazji to wszystkim życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!