Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka AIR BAG + SERVICE


Rekomendowane odpowiedzi

I mnie to dopadło. Czyli grzechotnik w kierownicy przy skręcaniu i palące się kontrolki.

Tylko serwisy w tym roku się cenią.

W każdym serwsie na śląsku cena dla wersji bez tempomatu z przyscikiem AUTO

to koszt 880 zł za cześć plus robocizna w zależności od miasta. W Będzinie najtaniej 150 zł a np Katowice to już 300 zł.

Jak dla mnie masakra bo w każdym przypadku to >1000 zł.

Cena cześci poszła do góry bo zmienił się jej symbol- podwyżka o 200 zł. Czyli te fabrycznie montowane są wadliwe!! I zrobili nową ale ciekawe czy lepszą. Jeszcze to, że wymienia się calość a nie cześć psującą się to też jakieś nieporozumienie.

W całej Polsce tylko w Czeladzi znalazłem do kupienia całe nowe przełaczniki ale cena 854 zł nie zachęca do zakupu gdy w serwisie 880 zł.

Jeśli ktoś z okolicy chciałby pomóc przy grzebaniu to jestem otwarty na propozycje.

Bo ja niestety mam lęk przed grzebaniem w elektronice Megany. W starszych autach sam grzebałem, naprawiałem styki itp.

A tu nie mam nawet kodu do radia bo nie brałem się za wymontowanie radia <ok>

Mam nadzieje, że się ktoś znajdzie.

Jak nie znowu będzie serwis górą :-)

A ostatnio miałem dobre przeczucia, żeby robić samemu i zamiast robić ponownie rozrząd z pompą okazało się, że był to napinacz paska.

I tu mam podobne przeczucia, więc dlatego proszę o pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za posty.

Ale i tak wolałbym, żeby mi ktoś udzielił pomocy na miejscu.

Zamówiłem już klucze do radia. Zaczne od niego. Ustale kod.

A później najwyżej jak nie będzie nikt miał czasu odważe się sam to zrobić.

Najgorszy przypadek to i tak serwis.

A tak a nóż widelec się uda. Bez wymiany. Tylko czyszczenie, lutowanie i złożenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucze się przydadzą, bynajmniej może nie porysuje radia ( zawsze jakiś plus <ok> )

Ja się boję trochę kupić używkę , ponieważ nie chce mieć np za kilka miesięcy podobnego problemu. W miarę dużo kilometrów pokonuje w ciągu roku. Mam częste wypady za granicę i lubie mięć poczucie, że wszystko jest OK.

Jutro podjadę do elektro mechnika ponoć złota rączką - nie nawidzi aut na F ale dzięki nim ma prace :-)

Zobaczymy co poradzi.

Ja myślę, że zerwałem tasiemkę jak zjeżdzałem z wysokiego kraweżnika na pełnym skręcie. Mam nadzieje, że się to potwierdzi, złożymy w całość i będzie OK. Gorzej jak tasiemka przetarta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

denim, zamiast kluczy wystarczy 4 gwoździe.

denim, a zwijacz radzę kupić nowy. W moim przypadku polutowałem tak jak w opisie na innym temacie. Po sprawdzeniu wszystko działało jak należy - jednak dwa tygodnie później znowu taśma puściła. Więc postanowiłem kupić na allegro używkę, hmm 300 zł. wydałem i cieszyłem się troszkę ponda miesiąc - padło, więc mówię nie będę znowu lutował. Kupiłem nowy zestaw w Sklepie w serwisie za 540 zł (bez auto) - [faktycznie z auto kosztuje 800 zł - Salon i Serwis Motozbyt Białystok] ale wymiany podjąłem się sam. 200 zeta nie chodzi piechotą - więc:

1) odłączyłem akumulator.

2) wyjąłem poduszkę kierowcy.

3) wykręciłem kierownicę.

4) wypiąłem 3 wtyki z zespołu z taśmą.

5) podpiąłem nowy

6) złożyłem części w odwrotnej kolejności

7) podpiąłem akumulator i teraz mam gwarancję na 1 rok - przynajmniej - wszystko działa i cały układ nowy.

Żeby mieć gwarancję na 2 lata montaż tylko w serwisie za 20 zeta.

A nowa taśma powinna wytrzymać około 120 000 km więc trzeba przeliczyć co się opłaca (a nuż w jeden rok robisz 100 000 km więc chyba sprawa oczywista :-) )

Jak mniej to żal wydać 200 zł za nic.

Ja mogę wykonać taką robotę za 50 zł - czas pracy 20 min to chyba lepiej jak serwis :-) :-P <ok> :) - Już wprawę mam w tym ... :shock: :-):-) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojadę do serwisu to na fakturę i tak wezme więc będzie taniej o VAT i pójdzie w koszty firmy.

Ale z tego co widziałem tasiemka jest prosta, ale nie obraca się z kierownicą.

Czyli musi być zerwana.

W serwisie w Będzinie robią to chyba najtaniej bo za 150 zł.

Cześć 880 zł zastanwiam się czy sobie jak już nie kupić za 890 zł z tempomatem.

Widzialem guziczki do tempomatu zakładane do kierownicy za 50 zł <ok>

Więc tu byłby plus całej wymiany :-)

Ale stwierdziłem, że podejmę się walki. A dlatego, że w serwisie trochę przeginają z samą ceną części i z tym, że nie wymieniją zwijacza - a mógłby występować jako osobna cześć. Ja się zastanwiam czy już nie kupić do Megane 3 takiego przełacznika, na allegro jest gościu co ma 7 sztuk na sprzedaż po 199 zł!!

Dzięki za ofertę ale jednak do podlaskiego kawałek i jak nic w serwisie będzie taniej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ASO sprawdziło opór na napinaczach pasów i wyszło im 5 omów. Czy to może znaczyć że napinacze są złe. W aucie były wystrzelone 2 poduszki boczna i kurtyna. O jakie napinacze chodzi biodrowy (w fotelu) czy przy pasach. W ASO kazali mi na pewno kupić sterownik poduszek, który jest w kanale obok lewarka zmiany biegów za 450zł - czy to się naprawia? Kupuje używane? Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakie napinacze chodzi biodrowy (w fotelu)

Te, gdzie zapinasz pasy. Meganka nie ma zwijaczy pirotechnicznych z przodu.

Sensor możesz zresetować, albo szukać takiego samego (ten sam numer oryginału) tylkno niewystrzelonego.

Napinacze powinny mieć opór ok 2 kOmów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie

 

Mam wieli problem z moją megane II benzyna. Zapaliła mi się kontrolka poduszek i servis. Chciałem posprawdzać kable pod siedzeniem i rzeczywiście znalazłem odpięty ( z pomarańczową kostką) tylko nie ma miejsca by go wpiąć tak gdzie powinna być czujka ( w rurce tak jak w siedzeniu pasażera) jej po prostu nie ma wypadła nie wiem co mam robić jak to dokładnie się nazywa gdzie zamówić ?? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to? Nie masz napinacza?

Może to wtyczka od czujnika położenia fotela? Obejrzyj dokładnie szyny, może masz tam takie cudo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

 

Możesz zrobić zdjęcie jak to wygląda u ciebie ?? wisi mi kabel z pomarańczową główką nie wiem od czego on jest i gdzie się powinno go włożyć od strony hamulca ręcznego jest kabelek z główką niebieską ale on jest wpięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem co wszyscy, kontrolka raz sie zapala raz gaśnie - byłem na komputerze i wyszedł błąd poduszki kierowcy. Rozebrałem to ustrojstwo i taśma całkowicie urwana. Złożyłem to z powrotem myśle trzeba poszukać taśmy na allegro. I jakie moje zdziwienie kontrolka zgasła mimo przerwanej taśmy! JAK TO JEST MOZLIWE ??? I jeszcze jedno moja taśma ma 7 żył ale styków jest tylko 5 ( nie mam tempomatu) Moge założyć taśme 5 żyłową??? Mechanik ktory podłaczył autko pod komputer twierdzil ze do poduszki są dwa obwody (jeden zapasowy) i na nim jest przerwa - wiec mi go wyłączył (moze dlatego 7żył> 2 zapasowe?) Wnioskuje wiec ze na obwodzie głównym jest opornik, gdzie go szukać? kiedyś chce to doprowadzić do ładu jak juz kupie nowa tasme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!