Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 - zakupowe rozterki.


sahim87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem na etapie zmiany samochodu i wybór padł na Renault jako faworyta. Głównie dzięki dobremu wyposażeniu i rocznikowi auta za akceptowalną dla mnie cenę. Równolegle poszukiwania prowadzę na forum kolegów od Laguny, bo te dwa modele są faworytami.

<><><><><><><><><><><><><><>

Moje wymagania w kwestii wyposażenia - tempomat, automatyczna klimatyzacja i PRZYNAJMNIEJ tylne czujniki parkowania. Reszta jak wpadnie.

<><><><><><><><><><><><><><>

Roczne przebiegi na poziomie 15 tys. kilometrów w proporcji 60% miasto (raczej staram się nie jeździć w godzinach szczytu, bo mam silną alergię na korki) reszta to trasa. Ogólnie to dojazd do pracy 12km w jedną stronę + zakupy + raz, dwa razy w miesiącu trasa 2x 200km.

<><><><><><><><><><><><><><>

Dodam, że miałem okazję jazdy próbnej M3 hatchback 1.6 110KM i mnie nie zachwycił. Słabe przyspieszenie i z tego co słyszałem to zużycie paliwa też do najniższych nie należy.

<><><><><><><><><><><><><><>

Interesuje mnie zarówno hatch, jak i kombi. Czy silnik 1.4 TCE wypada zdecydowanie lepiej na tle 1.6?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.9 - Enter Aston76

 

EDIT:

Przepraszam za "entery". No i rzecz najważniejsza - zapomniałem podać budżet: 35 tys. zł.

Edytowane przez sahim87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam 1.4 TCe,poczytaj tu na forum lub zapraszam na mój profil, gdzie masz opisane chyba wszystko. Ja do pracy robię 32-33 km tam i z powrotem+jakieś tam wypady za miasto, wakacje. Ja jeśli teraz był wybierał to ponownie tylko TCe. Właśnie wróciłem z 4 dniowego wyjazdu na Mazury. Średnie spalanie 5,6

Jeśli chodzi o wyposażenie to tempomat+czujniki parkowania obowiązkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w moim przypadku diesel nie zda egzaminu. Co prawda w tej chwili mam diesla i nie narzekam, bo nie sprawia problemów, ale silniki na ON to raczej długodystansowcy. Na takich trasach jak ja robię w tej chwili, silnik nagrzewa się kiedy dojeżdżam na miejsce, więc nie widzę zasadności, żeby przy zmianie samochodu trzymać się diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!