Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jeju jeju, czeka mnie zakup pierwszego autka. RM Kombi 1.6


mati7575

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Jeju, jeju. Niedlugo czeka mnie zakup samochodu. Bardzo mocno zastanawiam sie nad Renault Megane II. Wszystko byloby dobrze, gdybym znal sie na samochodach, niestety tak nie jest. Zakup samochodu to dla mnie traumatyczne przezycie przede wszystkim dlatego, ze boje sie kupic szrota i pozniej do niego dokladac, a jak wszyscy wiedza w Polsce o to nietrudno, magikow Ci u nas dostatek. Mam 23 lata i jestem studentem. Bardzo zainteresowal mnie samochod Renault Megane II Kombi i dlatego zarejestrowalem sie na tym forum. Macie jakies rady azeby zminimalizowac ryzyko klopotow po zakupie?? Na zakup samochodu przeznaczam 12k PLN, w przyszlosci chcialbym zalozyc gaz. Taka kwota wystarczy aby kupic dobry egzemplarz? Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam,

 

Mateusz

E:

coby dyskusja sie toczyla wstawiam dwa samochodziki. jeden przed liftem drugi po :)

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-lift-2006r-sprowadzona-oplacona-1-6-16v-kombi-ideal-ID6yap2l.html#d60fce7a9c

oraz

Mój odnośnik

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej 2005 roku nie szukałbym Megana II.

IMHO dotyczy to aut z silnikami dCi.

W wersjach benzynowych wersja przed, czy też po liftingu nie ma większego znaczenia.

Najważniejszy jest stan techniczny auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza - przód do sprawdzenia, tablice nieaktualne i ani słowa o opłatach. Warto sprawdzić specyfikację fabryczną oraz owe serwisowanie.