Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Do silnika 1.4 TCe znalazłem tylko świece z jedną elektrodą masową, rozpiętość cen to ok. 20zł za platynową, do ok. 35zł za irydową (+koszty przesyłki), pozwolę sobie przypuszczać, że do 1.2 TCe będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pytanie teraz czy irydowa czy podwójna platynowa? wyczytałem że irydowa jest dobra do zagazowanych silników. Masz może jakieś zdjęcie opakowania albo link. Szukałem na stronie Boscha i znalazłem tylko jeden typ który by pasował do 1,2 Tce 130KM silnik H5F 404

poniżej link

http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0242135517?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fvehicle-info%2F-%2Fvehicle%2Fequip%2FREN%2F3850%2Fc9e2glb4ub2rjked51ajfuq3cqblhkgm%3FautoLoad%3D1

 

Chciałbym podwójna platynę, i jak najlepsza świecę oczywiście w granicach rozsądku max. 100 zł za sztukę.

 

Pomoże ktoś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładam nowego wątku, bo też mam pytanie dot. świec ale dokładnie chodzi mi o podróby i ich występowanie na naszym rynku. Zamówiłem właśnie NGK (ILKAR7F7G),a potem natknąłem się na info,że jest sporo podróbek.Jest też japońska strona www jak odróżnić oryginał od podróby,zatem coś jest na rzeczy. Mieliście już takie hece,że NGK zawodziło i okazało się podróbą ? Dodam,ze zamówiłem na iparts.pl .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie po wielu poszukiwaniach znalazłem jakaś stronkę i Pani na czacie znalazła do mojej megi świece o dziwo są takie same jak do Megane III 1,2 115KM, ja mam silnik H5F 404 (1,2 Tce 130KM), H5F 400 (1,2 115KM) i z tego co widać wchodzą te same świece zapłonowe, po numerze vin podali mi ten model:

 

http://e-katalog.intercars.com.pl//#/produkty/3315211632171-ILKAR7F7G___________90061-swieca-zaplonowa,scr_dItems.html

 

Zaznaczę że szukali dość długo, nie wiem czym to jest spowodowane, jeszcze zapytałem się znajomego w serwisie o numer oryginalny świec do mojej megi, zobaczę co odpowie. Uparłem się na firmę Boscha ale niestety podali mi tylko NGK, świece są irydowe to chyba lepiej niż platyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przymierzam się do zmiany świec, 74 tys przejechane i chyba świece nie były zmieniane przez poprzedniego właściciela. Zastanawiam się dlaczego wszyscy piszecie o świecach Bosch, NGK, DENSO. Skoro oryginały kosztują 12 PLN za sztukę. Czy oryginalne świece są takie złe, czy też o coś innego chodzi ?

 

http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-a7-rfc58lzk-30-i6076059427.html

Edytowane przez szmydu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale w tym temacie pojawiały się też osoby z silnikami 1.6. W takim razie rozumiem, że nie ma co kombinować i najlepiej brać oryginały.

Edytowane przez szmydu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem trzy tygodnie temu po 70.000 km na Bosch. Świece zamawiał mechanik. Zapłaciłem po 10 złotych za sztukę. Świece, które zdemontował nie były w złym stanie. Nie widzę potrzeby wydawać tyle pieniędzy. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie obecnie siedzą świece beru. Zamierzam się z wymianą świec przy okazji naprawy turbo. Świeczki juz kupiłem oryginalne (były w dobrej cenie w sklepie internetowym jednego z dilerów reno w Gliwicach. za 4 sztuki dałem niecałe 200pln. Renówki z silnikami tce są dość kapryśne jeżeli chodzi o układ zapłonowy. Oryginalne świece są jednoelektrodowe i jak domniemywam irydowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie obecnie siedzą świece beru. Zamierzam się z wymianą świec przy okazji naprawy turbo. Świeczki juz kupiłem oryginalne (były w dobrej cenie w sklepie internetowym jednego z dilerów reno w Gliwicach. za 4 sztuki dałem niecałe 200pln. Renówki z silnikami tce są dość kapryśne jeżeli chodzi o układ zapłonowy. Oryginalne świece są jednoelektrodowe i jak domniemywam irydowe.

 

Beru Z274 są "niestety" z elektrodami platynowymi. Irydowe z tego co się orientuję to NGK ILKAR7A7 (i takie miałem prawdopodobnie od nowości). Ja kupiłem ostatnio w Będzinie Beru za 81,40 za 4 sztuki, NGK są chyba coś koło 35/szt. (swiece-zaplonowe.pl)

Edytowane przez Laros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!