Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ocena ogłoszenia - oraz pytanie


Whatlogin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowy tutaj, i istnieje prawdopodobieństwo, że będę tutaj bywał :)

Mam na oku Megankę z rocznika 2014.

Ogłoszenie:

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-110km-expression-5dr-stan-idealny-ID6ybPa5.html

Tutaj więcej zdjęć

http://www.pewneuzywane.pl/showusedcar.php?car=65197&

Oglądałem już ją ale w garażu, ciemno i ciasno. Dzisiaj pewnie przejadę się i zobaczę papiery. Wszystko wygląda bardzo ok. Nie wiem jednak na co dokładnie zwracać uwagę.

Jedynie - mam problem z oceną jednego miejsca - tam gdzie styka się tylny zderzak z błotnikiem wyczówam pewną nierówność. Nie wiem jaki jest próg spasowania. Również nie wiem czy szczelina pomiędzy światłami w klapie bagażnika, a tymi w błotniku jest prawidłowa. Ogólnie wszystkie inne linie drzwi itp są idealne. Może ta nierówność mieści się w granicy błędu od nowości i nie oznacza dzwona?

Pozdrawiam,

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sebastian_wifi,

 

No jest fajniejsze, ale coś z ceny zbiję, i różnica w cenie będzie większa, zwłaszcza, że nie muszę po nią nigdzie jechać.

Powiem więcej, miałem na oku piękną kasztanową kombi ale..... kolor jest dosyć krytyczny ;)

Pytania w każdym razie są aktualne.

Pozdrawiam!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że nie muszę po nią nigdzie jechać.

Trzy godziny w Pendolino i jesteś w Sopocie :) Wydaje mi się, że warto się przejechać jak ma się zamiar wydać 50 tyś. zł ;)

kolor jest dosyć krytyczny

Co masz dokładnie na myśli?

połowę mniejszy przebieg i aluminiowe felgi

Do tego należy dodać jeszcze:

- Fabrycznie przyciemniane szyby;

- Hands-free;

- Elektryczne tylne szyby;

- Elektrycznie składane lusterka;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wszystkim sie zgadzam. Tylko ten kolor... Nie wezmę rozwodu, a glownym userem bedzie jednak ukochana :)

Pozostaje mi walka o cene, ewentualnie o alu i kpl opon.

 

Dodano: 09 gru 2015 - 09:15

A jednak się da przekonać do zmiany koloru :D

A co powiecie na ten model:

https://www.renaultwarszawa.pl/SzczegolyOferty.html?Action=GetDetails&CarId=25035

1K różnicy, a przynajmniej na miejscu jest, a będzie w leasingu więc nie wiem czy za jednym przysiadem można wszystko załatwić.

Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę chcesz buczące 1.6 16V ? Może lepiej rozważyć 1.2 TCe, o wiele cichsze. Kolega wczoraj odebrał nową Mazdę 6 2.0 i załamany osiągami jak i koszmarnym poziomem wyciszenia. Tak to jest kupować byle co....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wczoraj odebrał nową Mazdę 6 2.0 i załamany osiągami jak i koszmarnym poziomem wyciszenia.

Osiągi, to akurat Mazda ma naprawdę dobre, ale wyciszenie jest tragiczne (nowa 6 jest głośniejsza niż MIII).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarcik ? Ciągnie od 4 tyś, okupione jest to spalaniem i sporym hałasem. Taki niestety urok mają japońskie wolnossące wiertarki. Niby 165 KM z silnika 2.0, jednak stare poczciwe Clio III 1.5 dCi 86 KM rozwala tą Mazdę na elastyczność na każdym biegu. To samo Megane 1.2 TCe 130 KM, choć demomenem prędkości nie jest. Skoda Octavia 1.4 TSI 140 KM (dzisiaj jest 150 KM w sprzedaży) to torpeda, na 2 biegu z 2000 obr po depnięciu włącza się ASR. W Mazdzie nic się nie dzieje po depnięciu, jest nudno jak w starym Ikarusie miejskim :), dodatkowo w niskim zakrecie obrotów silnik słychać podczas jazdy. Silnik 1.2 TCe w Meganie III jest bardzo cichy, ma się wrażenie jakby to był elektryczny napęd (Megane IV ma być jeszcze lepiej wyciszone wg zapowiedzi). Nic dziwnego że na forum Mazdy 6 jest masa niezadowlonych klientów. Niby rzekomo po lifcie poprawili wyciszenie, jednak zycie pokazuje że wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. Nie rozumiem jak można wywalić 115 tyś zł za auto które nie daje radości z jazdy, cały zespół napędowy praktycznie niczym się nie różni od samochodu sprzed 20 lat czyli z 1995 roku ! Japońce, obudźcie się ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie żart, mi bardziej chodziło o porównanie Mazda 3 2,0 i Megane II 2,0.

Różnica w osiągach jest naprawdę duża i jest lepiej zestopniowana skrzynia biegów.

Ciekawie wygląda zestawienie Mazdy 3 2,0 120KM i Meganki 3 1,6 16V.

W zeszłym roku była spora promocja i cenowo oba auta z podobnym wyposażeniem można było kupić za ok. 63-65 tyś zł.

Silnik Mazdy mnie wtedy naprawdę pozytywnie zaskoczył, a do tego spalanie mniejsze niż w MIII.

Niestety czar prysł przy większej prędkości, kiedy w aucie zrobiło się po prostu głośno.

Ciszej było chyba nawet w mojej Megance I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda promuje technologię Skyactiv która wg nich wypiera mniejsze silniki turbodoładowane, co jest bzdurą. Wiadomo że wolnossące silniki Mazdy będą niezawodne i bez problemu przejadą 500 tyś km pod warunkiem dobrej eksploatacji, w porównaniu do silników turbodoładowanych których żywotność jest szacowana na 200-300 tyś km. Jednak zdecydowanie wolę turbo doładowane silniki które zapewniają frajdę i ciszę podczas jazdy, nie bawi mnie już kręcenie silników i machanie lewarkiem jak w Seicento. Aczkolwiek widać lekkie przebudzenie u Japońców jeśli chodzi o silniki turbo doładowane. Toyota wprowadziła silnik 1.2T do Aurisa, Lexus wprowadził ostatnio do modeli IS silnik 2.0T 245 KM, podobno następna generacja Civica ma posiadać silnik turbo doładowany. Może w końcu szefowie japońskich koncernów poszli po rozum do głowy widząc marną sprzedaż w Europie m.in Civica, Acorda (znika z oferty), Avensis gdzie konkurencja ich wypiera za sprawą doładowanych silników.

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!