Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pasy Bezpieczenstwa uciazliwy dzwiek


Rekomendowane odpowiedzi

mam podobny problem z dzwiękiem ale nie z pasami a właściwie tą "puszką"gdzie się zapina/wpina pas,czy jest jakaś możliwość rozkręcenia/otwarcia jej?od strony pasażera strasznie dzwoni ta puszka/zapinka czy jak to nazwać,coś musi być luźne w środku,dopiero jak się wciśnie przycisk odpinania to przestaje,czasami trzeba kilka razy wciskać przycisk odpinania aby nie dzwoniło :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

To jak w końcu z tym bipczeniem?

2 strony ochów i achów, jakie to pasy konieczne (powiedzcie to amerykanom), a prostej odpowiedzi nie ma...

Szlag mnie trafia, jak na parkingu, podwórku czy w garażu mi się to bipczydło załącza, a na takich dystansach pasów nie będę zapinał.

Z drugiej strony, jak wyjeżdżam na ulicę, to sam wiem, że mam zapiąć pasy - i jakiś idiotyczny bipczyk/przypominajka też mi nie jest do niczego potrzebny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel kupił C-maxa a ten do niego gada: "zapnij pasy, zapnij pasy".

 

nie no, paranoja jakaś... :-|

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2008-01-30, 00:44 ]

rozwiązaniem, uciszeniem "kataryny" bez ingerencji w układ, było zakupienie starszego pasa z pasująca sprzączką. Teraz by mieć spokój w aucie, wpina tą sprzączkę w zatrzask pasa kierowcy. Taki mechaniczny sposób na elektronikę. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mnie też wkurzało że jak zamykam brame na podjeździe i podjeżdżam pod garaż to piszczy.

Przecież w innych autach nie piszczy a ludzie pasy zapinają no ale nie dajmy się zwariować na swoim ogrodzie czołówki nie walnę.

Ta część do której wpina się pas jest skręcona dwiema śrubkami.

Po odsunięciu fotela do tyłu jest do tego normalny dostęp.

Po odkręceniu tych śrubek wystarczy wyjąć wtyczkę.

Jeżeli jest jakaś wersja która nie ma poduszki w fotelu (nie wiem czy wszystkie mają) to wystarczyłoby wyciągnąć wtyczkę pod fotelem ale jak jest poduszka to zgłosi błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtykając pas w mocowanie zapewne zwieramy jakieś dwa styki.

Zgaduję, że trzeba by się do tego dobrać i zewrzeć je na stałe, żeby pozbyć się piszczenia.

 

Ewentualnie wciska się w środku jakiś guzik, wtedy trzeba by zewrzeć przewody od tego guzika.

 

Patent ze sprzączką ze starego pasa jest niepraktyczny - przynajmniej dla tych, któzy na co dzień jednak w pasach jeżdżą (ja).

 

Mi chodzi o to, żeby nie piszczało na parkingach, podjeździe pod dom itp, bo tylko wtedy nie zapinam.

Jakoś mi się nie chce żonglować zakażdym razem sprzączkami :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o to, żeby nie piszczało na parkingach, podjeździe pod dom itp, bo tylko wtedy nie zapinam.

Zapewne masz w swojej Megi automatyczne zamykanie zamków podczas jazdy. :( A gdyby tak, przewód ze sprzączki pasa przepuścić przez styki przekaźnika, a zasilanie jego cewki podpiąć pod właśnie ten sygnał zamykajacy drzwi podczas jazdy. Efekt byłby taki,ze przy niskich prędkościach, piszczenia by nie było. Wiem, że układ będzie bardziej skomplikowany, by wyeliminować świecenie błędu poduszek, ewentualnie podtrzymanie przekaźnika, jeśli sygnał do zamknięcia zamków jest tylko impulsem. Podaję tu tylko "pomysła", co mogło by sterować rozłączaniem buzera. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli wypniemy wtyczkę od całego fotela która jest w dostępnym miejscu pod fotelem to będą błędy od poduchy ale jak wypniemy wtyczkę w samym zapięciu pasów to poducha jest dalej podłączona (trzeba się niestety pofatygować i odkręcić dwie śrubki od zapięcia bo wtyczka jest w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!