Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pasy Bezpieczenstwa uciazliwy dzwiek


Rekomendowane odpowiedzi

mam podobny problem z dzwiękiem ale nie z pasami a właściwie tą "puszką"gdzie się zapina/wpina pas,czy jest jakaś możliwość rozkręcenia/otwarcia jej?od strony pasażera strasznie dzwoni ta puszka/zapinka czy jak to nazwać,coś musi być luźne w środku,dopiero jak się wciśnie przycisk odpinania to przestaje,czasami trzeba kilka razy wciskać przycisk odpinania aby nie dzwoniło :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

To jak w końcu z tym bipczeniem?

2 strony ochów i achów, jakie to pasy konieczne (powiedzcie to amerykanom), a prostej odpowiedzi nie ma...

Szlag mnie trafia, jak na parkingu, podwórku czy w garażu mi się to bipczydło załącza, a na takich dystansach pasów nie będę zapinał.

Z drugiej strony, jak wyjeżdżam na ulicę, to sam wiem, że mam zapiąć pasy - i jakiś idiotyczny bipczyk/przypominajka też mi nie jest do niczego potrzebny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel kupił C-maxa a ten do niego gada: "zapnij pasy, zapnij pasy".

 

nie no, paranoja jakaś... :-|

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2008-01-30, 00:44 ]

rozwiązaniem, uciszeniem "kataryny" bez ingerencji w układ, było zakupienie starszego pasa z pasująca sprzączką. Teraz by mieć spokój w aucie, wpina tą sprzączkę w zatrzask pasa kierowcy. Taki mechaniczny sposób na elektronikę. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mnie też wkurzało że jak zamykam brame na podjeździe i podjeżdżam pod garaż to piszczy.

Przecież w innych autach nie piszczy a ludzie pasy zapinają no ale nie dajmy się zwariować na swoim ogrodzie czołówki nie walnę.

Ta część do której wpina się pas jest skręcona dwiema śrubkami.

Po odsunięciu fotela do tyłu jest do tego normalny dostęp.

Po odkręceniu tych śrubek wystarczy wyjąć wtyczkę.

Jeżeli jest jakaś wersja która nie ma poduszki w fotelu (nie wiem czy wszystkie mają) to wystarczyłoby wyciągnąć wtyczkę pod fotelem ale jak jest poduszka to zgłosi błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtykając pas w mocowanie zapewne zwieramy jakieś dwa styki.

Zgaduję, że trzeba by się do tego dobrać i zewrzeć je na stałe, żeby pozbyć się piszczenia.

 

Ewentualnie wciska się w środku jakiś guzik, wtedy trzeba by zewrzeć przewody od tego guzika.

 

Patent ze sprzączką ze starego pasa jest niepraktyczny - przynajmniej dla tych, któzy na co dzień jednak w pasach jeżdżą (ja).

 

Mi chodzi o to, żeby nie piszczało na parkingach, podjeździe pod dom itp, bo tylko wtedy nie zapinam.

Jakoś mi się nie chce żonglować zakażdym razem sprzączkami :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o to, żeby nie piszczało na parkingach, podjeździe pod dom itp, bo tylko wtedy nie zapinam.

Zapewne masz w swojej Megi automatyczne zamykanie zamków podczas jazdy. :( A gdyby tak, przewód ze sprzączki pasa przepuścić przez styki przekaźnika, a zasilanie jego cewki podpiąć pod właśnie ten sygnał zamykajacy drzwi podczas jazdy. Efekt byłby taki,ze przy niskich prędkościach, piszczenia by nie było. Wiem, że układ będzie bardziej skomplikowany, by wyeliminować świecenie błędu poduszek, ewentualnie podtrzymanie przekaźnika, jeśli sygnał do zamknięcia zamków jest tylko impulsem. Podaję tu tylko "pomysła", co mogło by sterować rozłączaniem buzera. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli wypniemy wtyczkę od całego fotela która jest w dostępnym miejscu pod fotelem to będą błędy od poduchy ale jak wypniemy wtyczkę w samym zapięciu pasów to poducha jest dalej podłączona (trzeba się niestety pofatygować i odkręcić dwie śrubki od zapięcia bo wtyczka jest w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 19 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!