Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

kolega z pracy dolewa do Octavii 1.8 TSI około 2 litrów oleju na 1000km ale nadal to jest super samochód bo taki wygodny i szybki... Serwis na rozwiązanie problemu poradził mu wymianę silnika. Cena - jedyne 16 tys. zł.

Chyba już lepsza jest ta moja Meganka, która się będzie psuła, będzie miała fatalne światła LED niedorównujące xenonom innych aut, tandetną tapicerkę, słabą navi i ogólnie silnik do niczego.

Edytowane przez semthex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nowy cennik Megana IV, nowa cena za Intens TCe 130 to 75 600 zł. Dla przypomnienia dokładnie rok temu 7 marca 2016 pojawił się pierwszy cennik Megana IV, wówczas za powyższą wersję początkowo trzeba było zapłacić 73 600 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to autko będzie miało 2 właścicieli, tzn. Ciebie i kolegę, bo z tego co mi wiadomo rabat pracowniczy polega na tym, że pracownik jest współwłaścicielem, czyli auto fakturowane i rejestrowane również na niego. Oczywiście jest jeszcze opcja, że zaraz po zakupie sprzeda Ci ten samochód, oczywiście bez zysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boję się tylko, żę taki 1.2 130KM to za mało jak dla mnie. Lubię dynamicznie polatać, mam teraz 150KM diesla i boje się, że to mnie nie zadowoli.

To może warto rozważyć dCI 130KM? Jeśli dużo latasz po trasach szybkiego ruchu wyjdzie ekonomiczniej i dynamiczniej.

Biorąc TCe przy prędkościach do 100-120km/h będzie wg mnie spoko, powyżej tego zatęsknisz za pojemnością i momentem obrotowym diesla :)

Mam porównanie np z VAG-owskim TSI 1.4 160KM, który mimo nominalnie większej mocy przy prędkościach autostradowych wymięka w porównaniu z solidnym dieslem o mocy rzędu 140-150KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniżki (18-19%) były do niedawna "z urzędu" przy wyprzedażach rocznika i wymianie generacji. Teraz chyba z ulicy ciężko o aż tak wysoki rabat, Renault jest na fali. Jak sprzedaż spadnie, to upusty wzrosną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoję przed dylematem zakupu większego wozu ze względu na powiększającą się rodzinę. I zastanawiam się mocno nad MIV kombi. Pytanie moje jest następujące dla znawców mechaniki tego samochodu, czym różnią się technicznie TCE100 od TCE130? Tylko programem czy są różnice mechaniczne (np inna turbina etc)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzą też słuchy o nowych silnikach, które miały by trafić i do Meganki, poniżej cytat z jednego z portali:

Jak widać żądania klientów nie zostały zignorowane przez Renault – gama modeli Kadjar oraz Megane zostanie wzbogacona o 165-konną wersję benzynową.

 

Pod maskę tych modeli trafił motor 1.6 TCe Energy generujący 165 koni mechanicznych i 240 Nm momentu obrotowego. Łączony będzie z 6-biegową skrzynią manualną. W przypadku Kadjara silnik 1.6 TCe dostępny będzie w wersji Intens oraz Black Edition. W Megane pojawi się zaś od wersji Limited (wzorowanej na tej dostępnej w Clio), a bazującej na odmianie Zen.

 

Początkowo wersja 1.6 TCe dostępna będzie we Francji. Debiut na kolejnych rynkach, w tym w Polsce, przewidywany jest na najbliższe miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!