Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane grandtour limited 1.5 dCi 110


pawel5555

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, pomocy!

 

przepraszam, że na szybko i że nowy temat, ale przeleciałem kilka stron i nie znalazłem podobnego pytania.

<><><><><><><><><><><><><><>

Otóż, byłem w sobotę oglądać w Zdunku samochody używane i nowe, pan od używanych aut - P.Duda doradzał mi odnośnie używanych modeli, później byłem w salonie oglądać nowe.

Tam sympatyczny pan wyliczył, że są modele z 2015r. na stanie:

<><><><><><><><><><><><><><>

1.5dci 110 za 68,400zł (grandtour limited + pakiet easy3)

<><><><><><><><><><><><><><>

1.2 tce 115 za 61,600 (grandtour limited)

<><><><><><><><><><><><><><>

Miałem się zastanowić i w tym tygodniu ew. podjąć decyzję odnośnie nowego auta. Dziś panowie z używanych aut w Zdunku zadzwonili do mnie, że jest okazja, 1.5dci grandtour limited z 2015r. z przebiegiem 19000 z renault polska (przez telefon mi tego nie powiedzieli, ale zgaduję, że to było demo albo wypożyczenie długoterminowe) w cenie ok. 53 000.

<><><><><><><><><><><><><><>

Jutro jadę oglądać autko, pytanie do fachowców - warto rozważać 10-miesięczne auto (jeszcze przez ponad rok na gwarancji) z przebiegiem 20k czy lepiej byłoby wziąć autko niejeżdżone, też z 2015r. ?

<><><><><><><><><><><><><><>

Jeżdżę niedużo, za miesiąc powiększa nam się rodzina, stąd przesiadka na kombi :) Rocznie robię 12-14k, auto potrzebne jest głównie do jazdy z żoną i dzieckiem po mieście, na zakupy, do lekarza, raz na jakiś czas trasa 600-700km weekendowo do rodziców.

<><><><><><><><><><><><><><>

Proszę, doradźcie laikowi Francuskiej marki, czy warto kupić tą używkę, jeśli tak to na co zwrócić uwagę, czy diesel będzie lepszy niż benzyna? Różnica pomiędzy nowym dieslem a używanym, który jutro będę oglądał, to 15k, sporo :)

<><><><><><><><><><><><><><>

<><><><><><><><><><><><><><>

Dzięki za wszelką pomoc, szerokości!

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 8 lat jeżdżę 99-konną corollą w benzynie, której długość jest tylko o 30cm krószy od grandtoura, póki co mi wystarczała, wierzę, że megane III kombi będzie nieco żwawsze i powinno nam to wystarczyć ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99 koni i to jedzie?? :mrgreen: , co wybrać Ci nie powiem, fajna cena tego ropniaka może warto, co do ceny TCe 115 to trzyma się ostro, troszkę mniej dałem w lipcu ub.roku, a czytałem na forum że będą wyprzedawać po 55 ;) , pewnie ceny nowych M4 zrobiły popłoch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedzie, jedzie, na trasie spalanie 6,5l, po mieście 9-10, japoński wtrysk daje radę póki co. A jak Twoja ogólna opinia NT. Modelu, skoro użytkujesz go od roku?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie pozytywnie, kilka detali mnie drażni ale więcej plusów niż minusów, poczytaj forum, spalanie bardzo przyzwoite od 6-8 wychodzi przy dystrybutorze a nie patrzę na ekodrajwing, żadnych usterek oprócz kalibracji czujników w kołach ale to inna historia, dziękuje niebiosom że nie wziołem Ceeda 1.6gdi bo było blisko.., ja robie 10000-12000 rocznie to disel odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pawel5555 - Ja mam właśnie Megane III od Zdunka, którą kupiłem z symbolicznym przebiegiem (miała wtedy pół roku). Osobiście uważam, że zrobiłem interes życia bo kupujące ten samochód zaoszczędziłem ~9000 zł porównując z tym samym modelem i wyposażeniem z wyprzedaży rocznika 2014 roku (miałem konkretną ofertę na konkretny samochód). Auto w środku jak i na zewnątrz było jak nowe, poza ryską na tej świecącej listwie na przeciwko pasażera.

 

To tyle w kwestii samochodu DEMO od Zdunka. W kwestii czy kupić 100% nowy czy DEMO to trudno podjąć decyzję za Ciebie. Moje zdanie jest takie, że jak stać Ciebie na 100% nowy to bierzesz nowy i cieszysz się samą świadomością, że nikt nim nie jeździł wcześniej nawet jeśli to był samochód DEMO, a jak wolisz zostawić sobie troszkę pieniążków w kieszeni to bierzesz DEMO :)

 

Ja bym bardziej pomyślał nad silnikiem bo z Twojego opisu wynika, że diesel chyba nie jest dla Ciebie najlepszym wyborem.

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po super krótkiej jeździe, ale wie już więcej. Auto 10-miesieczne, renaul użyczyło je jednemu z kontrahentów do jazdy, ma przejechane 20k, widać jakieś ślady użytkowania wewnątrz, ale nie jest źle. Cena w granicach 53k.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto z Demo podoba Ci się, jest OK, to trzeba pojechać i oglądać z osobą kompetentną. Cena z komisu nie jest ceną sztywną .Do grubszych napraw masz ok. 130000 km do zrobienia, czyli ok.12 lat spokojnej jazdy. Jeżeli silnik pracuje równo, nie ma niepokojących wycieków, komputer nie wyrzuca żadnych błędów, auto nie jest zespawane z ćwiartek czy połówek to nie należy się bać go kupić. Cenę możesz porównać z cenami z http://zieba-auto.otomoto.pl/

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I czar prysł, panowie ze Zdunka zadzwonili dziś o 18 przed zamknięciem i dowiedziałem się, że jednak to auto zostało do nich pomyłkowo dostarczone i musi pojechać do innego dealera, a pod koniec przyszłego tygodnia będą mieli grandtoura, który będzie miał 40k przebiegu i będzie 2k tańszy... To już nie jest moim zdaniem promocja, bo jak ktoś tłucze przez 10 miesięcy po 5k to nie cieszy mnie perspektywa odkupu...:-)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no to szkoda. Od siebie dodam, że jak nie masz czasowego parcia na szybki zakup nowego (używanego) samochodu to możesz u Zdunka zostawić swoje preferencje dotyczące samochodu i jak taki się pokaże to dadzą Ci znać. Wiele samochodów, które dostają wcale nie pokazują się w ogłoszeniach, ponieważ wiele osób właśnie tak sobie zamawia auta. Wiem co mówię bo mam w rodzinie łącznie trzy auta z ich komisu i wszystkie Renault hehe :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!