Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem z przegubem z lewej strony, tzn, przy ruszaniu z pierwszego biegu, skręcając kierownicę na maxa w lewą stronę zauważyłem klekot, udałem się do mechanika który stwierdził że to przegub. Po wymianie przegubu na nowy , nic się nie zmieniło, klekot nadal występował. Udałem się do drugiego mechanika i ten mi mówi że w megance III wymienia się raczej całą półoś, bo z odpowiednim przegubem to trudno trafić. Ja już zgłupiałem bo nie wiem kogo słuchać i co robić. Na razie jestem w plecy 350 zeta. Bo z tym pierwszym mechanikiem się skłóciłem. On nie poczuwa się do winy, mówi że przegub jest dobry i dobrze wszystko zrobił, i ze coś nie tak jest z moim samochodem. Prosze o pomoc co dalej robić , czy faktycznie wymienia się całą półoś, jezeli tak do dlaczego w sprzedaży są dedykowane przeguby do meganek 3. I kogo tutaj słuchać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

No tak, tylko że ten link dotyczy Renault Fluence. A to chyba nie to samo co Megane :)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wątek faktycznie posiada taki tytuł, ale jak zobaczyć jakimi pojazdami jeżdżą osoby, które tam podały informację to zobaczysz, że chodzi o różne modele Renault. Nie potrafię powiedzieć czy Fluence i Megane korzystają z tych samych części (jeśli chodzi o półosie i przeguby), ale po wypowiedziach można zobaczyć kto i jak podszedł do sprawy. Ja przerabiając temat przegubów dowiedziałem się od 2 serwisów naprawiających samochody Renault, że oni nie polecają wymiany samych przegubów, jeden serwis powiedział wręcz, że się nie podejmie takiej naprawy przegubu, zdecydowanie lepiej jest kupić nawet używaną półoś ale z nietkniętymi gumowymi osłonami i ją zamontować, natomiast jeśli posiadasz więcej pieniędzy to możesz wymienić całą półoś - mi zaproponowali wymianę całych półosi, co też uczyniłem.

Skoro po naprawie nadal słyszysz ten stukot, to czy aby na pewno wymienili Ci prawidłową stronę? Ja bym nie odebrał auta od mechanika, gdybym zlecił naprawę stukania, a na jeździe kontrolnej nadal bym słyszał te dźwięki. Inną kwestią jest to co napisałeś tu:

 

coś nie tak jest z moim samochodem

no rewelacja, ten mechanik zasługuje na jakąś nagrodę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Dzwoniłem do sklepu/szrotu EuroFrance, z zapytaniem o półośkę używaną . Oni zaproponowali nową , jakiejś firmy Gres, chwaląc się że jeszcze nie było na nią reklamacji. Doradźcie, czy lepiej używkę oryginalną, czy pakować się w to nieznane, ale za to nowe. Dodam jeszcze, że cena za tą nową dość obiecująca, bo około 3 stówek. Za używkę na forach i giełdach krzyczą sobie 250. Pozdro

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Ja mam taki problem z prawym przegubem, a dokładnie to z jego gumową osłoną. Zauważyłem że smar z osłony wydostaje się na zewnątrz. Guma nie jest uszkodzona i wydaję mi się że ktoś wcześniej chyba za dużo na walił smaru i za lekko docisną opaske, z tego względu smar wypycha na zewnątrz. Czy mógłbym zdjąć tą osłonę i wyczyścić wszystko do okola z resztek smaru i dać nowy,oraz spróbować docisnac lepiej tą metalową opaske albo zakupic nową ale taką zwykłą na śrubokręt np. w sklepie budowlanym? Dodam ze żadnych stuków nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście możesz tak zrobić, wtedy dokładnie obejrzysz osłonę, czy nie jest uszkodzona.

Przed kupnem opaski, zwróć uwagę, żeby nie miała ostro zakończonych brzegów, bo przetnie gumę.

Nie opłaca się więc kupować najtańszej, trzeba po prostu kupić dobrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!