Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze o analize MAP


m-c-ool

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , proszę bardzo o analizę MAP i ustawień w moim aucie, przyznam się szczerze że robiłem to pierwszy raz w życiu :) Autko to Megane 2 ph 1 1.6 16v 113km ,

instalacja gazowa to :

-Sterownik STAG 4 (jak się nie mylę)

-Parownik to Alaska

-Listwa Valtek 3ohmy

Proszę mnie nie krytykować za instalację bo już z taką autko kupiłem. Zrobiłem tylko regenerację parownika i listwy bo miały już 100kkm. Z autkiem jako tako nie ma żadnych problemów , autko pali wydaje mi się że nieźle 9-9,5l LPG. Ale moja majsterkowa dusza nakazała mi grzebać. Pierwsze co to zrobiłem upgrade frimware na sterowniku do najnowszej wersji, skasowałem mapy i na trasie do pracy w jedną stronę robiłem mapę benzyny a z powrotem na LPG .

thumb_hosting_zdjec_1463691016__1.jpg thumb_hosting_zdjec_1463691046__2.jpg thumb_hosting_zdjec_1463691069__3.jpg thumb_hosting_zdjec_1463691102__4.jpg thumb_hosting_zdjec_1463691119__5.jpg thumb_hosting_zdjec_1463691138__6.jpg

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie zmniejszyłem, bo w jednym z tematów żeby w takim samym silniku ciśnienie było poniżej 1,1 i tak u mnie jest ustawione, na wolnych obrotach jest około 1,07 przy pełnym gazie spada gdzieś tak do 0,9~

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienia nie ustawia się pod konkretny typ silnika, ale m.in. po to, aby uzyskać optymalne czasy wtrysku wtryskiwaczy gazowych. W przypadku Twojego silnika taki mnożnik pewnie obleci. Ale już w takim 2.0T zapętlanie wtrysków murowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1,2 spokojnie możesz podnieść, choć myślę że nie wystarczy to żeby zejść z mnożnikiem do 1 ale może zapobiec występowaniu błędów całkowitego otwarcia wtryskiwaczy. Regulacja oczywiście poprzez kręcenie śruba w reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem po co próbujesz na siłę ulepszać swoje auto? Możliwe, że pogorszysz. Ciśnienie 1.2? Dlaczego takie wysokie chcesz ustawić co jest nie tak z reduktorem, wiesz jak to wpłynie na pracy wtryskiwaczy? Jakie masz dysze? Widzę przejście przy 20st nisko ja na valteki dziwnie że działa, jakie masz korekty aby przejście było normalne?

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adbaca

To ja zaproponowałem autorowi wątku podniesienie ciśnienia na 1.2. Jeśli przeglądałeś zrzuty to musiałeś zauważyć zarejestrowanie błędu: wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte. Do tego mnożnik jest wysoki a czasy przydługawe. Można to poprawić na 2 sposoby. Zwiększyć rozmiar dyszy bądź zwiększyć ciśnienie. 1.2 za duże? Nie wiem jak valteki ale wtryskiwacze brc ogarniają 1.5 i więcej.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawlos porównujesz siekiere do skalpela (valteki i brc) oczywiście żart:). Pytanie jak często pojawi się taki błąd od otwartych wtryskiwaczy. m-c-ool musi sprawdzić jakie są dysze. Trzeba weryfikować jedno po drugim.

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!