Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzebanie w radiu - podstawy


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, od razu na wejściu zaznaczam, że jestem kompletnym żółtodziobem, a nawet niżej niż żółtodziub. Nie mam kompletnie pojęcia ani o mechanice ani o elektryce, nie znam się kompletnie, także moje pytanie może się wydać głupie, ale no nie każdy się zna na wszystkim. Znalazłem na forum temat z podłączeniem kabla AUX do Megane II. Wszedłem w swoje radio, mam ukrytą opcje aux którą można włączyć, mam radio update list. Kupiłem też ten kabelek z wejściem jack i kostką, którą trzeba przyciąć. Moje pytanie jest następujące, wiem jak wyjąć radio, ale chodzi mi o kwestie bezpieczeństwa. Czy przed wyjęciem radia należy odłączyć akumulator? czy coś jeszcze trzeba zrobić? Czy jest duże ryzyko uszkodzenia elektroniki podczas robienia tego podłączenia AUX? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przed wyjęciem radia należy odłączyć akumulator?

Nie trzeba.

czy coś jeszcze trzeba zrobić?

Wysuwasz radio, niczego nie odłączasz od radia tylko wpinasz w wolne (niebieskie) gniazdo wtyczkę z kabelkiem aux (zakończonym na ogół małym Jackiem)

Czy jest duże ryzyko uszkodzenia elektroniki podczas robienia tego podłączenia AUX?

W zasadzie żadne.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi, okazało się, że więcej strachu niż było potrzebne, operacja trwała 5 minut i nic się nie popsuło :)

Mam tylko jeden problem, gdy włożyłem już dolny schowek ten mały i radio, to schowek się ładnie spasował, ale radio coś odstaje od dołu, nie mogę tego wepchnąć nawet jak mocniej naciskam i mam z tym problem.

Jest na to jakieś rozwiązanie?

thumb_hosting_zdjec_1466606013__zdddd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach