Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II kombi geometria tylnego zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem po wymianie kompletu opon, prostowaniu felg i ustawianiu geometrii zawieszenia. Na starych oponach tylej osi, dokładnie na prawej widać było zaczynające się ścinanie od środka. Po dzisiejszym ustawianiu zbieżności uzyskałem taki wynik

thumb_hosting_zdjec_1468525135__wp_20160714_21_17_24_pro_processed.jpg.

Pytanie do forumowiczów. Czy tylne zawieszenie w meg jest ustawialne? Co oznaczają te czerwone pola?

Belka do wymiany w związku z tymi nastawami?

Nie chciał bym zjechać nowego kompletu continentali przez pokrzywioną belkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zapytam z innej beczki... byłeś tam na tych pomiarach, ustawieniach, etc... i osoba wykonująca to nie wytłumaczyła ci co robi, co jest nie tak, co da się zrobić i co trzeba zrobić??? Robi pomiar, wydruk i nie tłumaczy co znaczą poszczególne parametry... <_< <_<

Nie wszystko ci się zeskanowało, troszkę brak na wydruku pomiaru.

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar jest kompletny, mieści się na jednej kartce A4, górnej części nie skanowałem bo nie ma żadnych ciekawych informacji. Adres stacji obsługi, przebieg: 1km :) ,numer rejestracyjny auta i to co na zdjęciu. Czyli tylne zawieszenie nie regulowane. Tak myślałem ale wolałem się upewnić bo to co najmniej dziwne, kiedyś mieliśmy Mondeo i też nie było podobno regulacji, a trafiliśmy na szpeca, który wiedział gdzie i nie bał się zerwania śruby. Co do diagnosty, to zrobił, powiedział że ok i dał wydruk... I te czerwone mnie zaniepokoiły. @airbites felgi prostowane tydzień temu z założonymi nowymi oponami, ciśnienie książkowe, bagażnik pusty, myślę, że zawieszenie z tyłu do sprawdzenia.

Edytowane przez skorczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wydruku wynika, że z tyłu zbieżność jest nieco poza zakresem. Mimo to moim zdaniem nie powinno to być powodem ścinania opon, zwłascza od środka (przy zbyt dużej zbieżności będzie ścinać od zewnątrz). Na ścinanie mogą mieć wpływ, co już wspomniano, zużyte tuleje/sprężyny. Dodam jeszcze, że u mnie na tylnej osi delikatnie ścina zewnętrze boki. Trzeba je naprzemiennie wymieniać z przednimi i nie ma problemu.

Edytowane przez pawlos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!