Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spalanie Renault Megane III ph III 1,5 dCi 110 Energy


kacper69

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w stanie uwierzyć w ten wynik :)

W mojej megance jadąc 40km/h na 3 biegu, prosta droga mam spalanie 2,6-3,0,

analogicznie jadąc 80 km/h na 4 biegu mam w granicy 2,8-3,2,

no i jadąc na 5 biegu jakieś 95km/h mam spalanie na poziomie 3,0-3,2.

Na stałej trasie 25km, trochę miasto trochę poza, średnia 5,1 (5,1 po przejechaniu 2000km)

Przy dci 90KM jazda powyżej 110km nie ma nic wspólnego z ekonomią :) widać znaczący wzrost spalania wraz z niewielkim wzrostem prędkości.

pozdrawiam,

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powyżej 110km nie ma nic wspólnego z ekonomią :) widać znaczący wzrost spalania wraz z niewielkim wzrostem prędkości.

Dlatego takie auta się nie nadają na ESKi i autostrady :D

Jakby powiedział smerf maruda - nie cierpię tego sztucznego rasowania silników. :D

Do 90-110 km jakoś to pali ale powyżej zaczyna się robić wir w zbiorniku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć spalanie po 1000km, napisz jaka trasa i warunki na drodze, to wtedy to będzie przejrzyste dla ludzi z forum.

Jakbym się puścił na Wrocław A4, wrzucił tempomat 90, to pewnie by wyszedł litr więcej niż tobie :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 140 z tego co pamiętam zamykałem się w 7 litrach,

przy takich prędkościach uwidacznia się przewaga większej pojemności,

tak dla porównania z peugeotem 308 1.6 hdi, peugeot miał średnie spalanie 6,2l, renówka ma 5,1 ale przy 140km/h

peugeot miał 6,3-6,5, a renówka 7, odnoszę wrażenie że meganka 90KM jest stworzona do jazdy miejskiej co dziwne jak na dizla :mrgreen:

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja Wam podaje spalanie przy 150km/h, a Wy się odnosicie do tego średnim spalaniem, mija się to z porównaniem.

Przejrzałem wrzuty spalania 2.0 dCi przy 140km/h i wychodzi 7,1l czyli nie odbiega od 1.5 dCi - pomijamy wersję Energy.

 

 

tomekrus wrzuć nagranie spalania chwilowego z prostego odcinka przy 140km/h (chociaż ja preferują przy 150km/h).

 

PS.

Zaczynamy zaśmiecać wątek, jeśli będzie chęć dalszej dyskusji wydzielimy posty do osobnego tematu.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawię filmik za kilka dni jak bede miał okazję przejechać się po lepszej trasie,

spalanie u mnie jest zapewne zdeterminowane niskimi obrotami silnika - przy 150 km/h jest 2500 rpm (zdjęcie jest robione "od dołu" i może się wydawać że jest więcej), przy 140 km/h jest poniżej 2400 rpm

thumb_hosting_zdjec_1471694644__img_0727.jpg

 

punktem granicznym jest właśnie prędkość w okolicach 150 km/h, powyżej spalanie znacząco wzrasta

 

btw - 7,5 litra przy 140 km/h to pala nowe auta benzynowe z turbo - np. yeti 1.4 tsi

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!