Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane III GrandTour - proszę o opinię.


Daniel-88

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety dopiero się rozeznaję w Renault Megane i jeszcze nie potrafię rozróżnić nawet wersji od siebie, więc jeżeli możecie, to proszę zerknijcie na te oferty, czy opłaca się jechać obejrzeć auta :)

Miał być Scenic, będzie raczej Megane :) Na razie wstępne rozeznanie. Proszę też o opinie ogólną, czy to nie jest zbyt wygórowana cena jak ze te auta ? Mam do przeznaczenia około 30 tys zł na auto. Czy jestem w stanie dostać w miarę zadbany i nie zjechany egzemplarz ?

Pisałem w temacie o scenicu ale napisze i tu :

Moje dystanse, to głównie miasto (zakupy, kino itp.) czasami autem do pracy będę śmigał (20 km przez trójmiasto) i średnio co drugi weekend do rodziców (około 100 km w jedną stronę). Nie nastawiam się, że to ma być diesel czy benzyna. Jak będzie ładny i zadbany to bez znaczenia jaki silnik. Fajnie by było jak by pozwalał w miarę normalnie wyprzedzać, ale jak nie będzie demonem prędkości, to też się nic nie stanie.

Wczoraj sprzedałem własne auto, wiec powoli się za czymś rozglądam...no dobra, nie potrafię żyć bez auta pod domem :)

Proszę o sprawdzenie ofert:

 

Megane 1,9DCi

Od "handlarza" zapewne, bo jak widzę opisy "w stanie perfekcyjnym", "idealnie utrzymane" "z pierwszej ręki" to mnie krew nagła zalewa - idealne to było jak z linii montażowej schodziło, o ile dobrze złożyli :) To w końcu auto używane. Ale wziąłem to pod uwagę, bo wygląda dość dobrze chyba :)

 

Megane 1,9DCi

To ma znów opony idealne :) chyba tez od jakiegoś handlarza.

 

Megane 1,6DCI

To jest dość świeże i ma fajny silnik, ale duży przebieg - czy to powinien być problem dla tego silnika ? W dodatku sprzedaje je salon, w którym sa serwisowane auta z firmy gdzie pracuje i jako tako sobie panowie radzą.

 

P.S. żeby nie było, nie mam nic przeciwko handlarzom i autom od nich, bo oczywiście są też uczciwi i maja auta warte uwagi. Sam swój poprzedni samochód kupiłem w komisie dwa lata temu, zrobiłem nim przez dwa lata 70 tys. km, a wczoraj sprzedałem za 1000 zł więcej niż sam za nie zapłaciłem, bo stan auta na to pozwalał.

Bardzo proszę o rzut okiem na te oferty.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie samochody są sprowadzone z zagranicy, więc radziłbym z nich zrezygnować. Proszę wejść na stronę mobille.de i zobacz ile kosztują samochody z tego rocznika. Nikt nie robi prezentów. Samochody z importu w większości to samochody powypadkowe, naprawione lepiej lub gorzej. Szukałbym samochodu z polskiego samochodu, od osoby prywatnej. Zakup jest mniej niebezpieczny. Uzbrój się w cierpliwość i szukaj na naszych portalach. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie pierwsze oferty do odrzucenia. Trzeci egzemplarz jest krajowy i po liftingu. To są zalety. Ma natomiast spory przebieg jak na 3 lata. Prawdopodobnie jest to zatem przebieg prawdziwy. Auto wymaga drobiazgowego sprawdzenia mimo, że diler sprzedaje i oszacowania kosztów koniecznych po zakupie. Nie zauważyłem wzmianki, że jest tzw. bezwypadkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy 200 tys to dużo dla tego silnika ? Czy polata jeszcze ? Tak samo czy 200 tys dla 1,9DCi 130 koni to dużo ? Jak wygląda trwałość i wpływ takiego przebiegu na auto z dieslem 1,6 i dieslem 1,9 ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 tys km to ledwo dotarty silnik . :D

Osobiście znam Megane 2 1.5 dci z 2005 roku, która ma już 380 tys km i z silnikiem nie było najmniejszych problemów.

I spokojnie przechodzi badania techniczne.

 

A wracając do tych aut, to do aut sprowadzonych dochodzą dodatkowe opłaty.

A to drugie auto sprowadzone ma hak, odradzam zakup aut z hakiem, bo nie wiadomo co i jak dużo to auto ciągało. Do tego ma wytartą kierownicę po lewej stronie , co może sugerować , że przebieg może być większy niż podany.

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to drugie auto sprowadzone ma hak, odradzam zakup aut z hakiem, bo nie wiadomo co i jak dużo to auto ciągało.

 

Megane to ciągnik siodłowy jak TIR ? Non stop coś ciągnęło ? Mam w domu w samochodzie hak demontowany, przyczepkę pociąga raz na rok zaledwie 10 km, z masą nie przekraczającą 200 kg. A może hak był tylko na bagażnik na rowery ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mayn,

Może tak , a może i nie ....

Ja mam sąsiada, co więcej z przyczepą jeździ niż bez przyczepy.

A na przyczepie : glazura, cement, piach itp.

Bo murarzem-glazurnikiem jest.

A takie ciąganie ciężarów to silnik odczuwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denerwuje mnie trochę ten przebieg. Np. Oglądałem też auta na mobile.de i tam jest sporo aut z przebiegiem około 100-120tys zł. W cenie około 6 tys euro. Więc skąd u nas w pl takie przebiegi ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przebieg turas wiertarka nakręcał. Druga sprawa to porównywanie cen z mobile.de. Jak Panowie nie wiecie to się nie wypowiadajcie.

Samochody, które autor wątku wskazał, pochodzą z aukcji samochodów poleasingowych, co tłumaczy przebieg i cenę.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, to w takim razie gdzie kupić auto ? Mimo wszystko te z mobile.de wyglądają dużo lepiej niż te dostępne u nas na rynku. Ol14 radzi kupić auto z polski ale te jakie oferuje polski salon wypadają blado przy tych z mobile.de. To chyba najlepsza opcja ściągnąć może takie auto ? Proszę o opinie

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadaj sobie pytanie czy chcesz dobre auto do jeżdżenia czy samochód do pokazania się na mieście. Jeżeli celujesz w konkretną kwotę to musisz właśnie przed takim wyborem stanąć. Szukaj auta u dealerów Renault. Zakup auta to nie zakup bułki, ja na swoje polowałem prawie 4 miesiące.

 

 

Wysłane za pomocą Tapatalk!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim szukam auta, które będzie sprawne i zadbane, nie lepione z 4 innych po spotkaniu z tirem. Pisałem także, że silnik już tu dla mnie ma mniejsze znaczenie niż stan faktyczny auta. Wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś o auto dbał, robił wszystko na czas, to będzie dobrze służyć dalej. Oczywiście chciałbym jak najmłodsze z jak najmniejszym przebiegiem, fajnie by było by nie był to tez golas. Te ostatnie auto, od dealera wydaje się w porządku. Ma wszystko czego od niego oczekuje. Pytanie tylko, czy przebieg 200 tys km nie jest tym, który wpakuje mnie w dodatkowe, wysokie koszta zaraz po zakupie, mam tu na myśli sprzęgło, turbo, wtryski, dpf i tym podobne.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!