Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana wtryskiwaczy i regeneracja pompy


Baju1007

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Panowie jakaś podpowiedź odnośnie błędu P0201 - usterka obwodu wtryskiwacza cylinder 1 .Zamieniałem wtryskiwacze i ciągle błąd na 1 cylindrze pojawia się po przejechaniu około 150km i wprowadza silnik w tryb awaryjny.Napięcie na wtyczce do wtryskiwacza dochodzi i do komputera też.Jakieś pomysły?Wtryskiwacze zakodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczki nie zostały wymienione skoro prąd dochodzi?a po za tym taką wtyczkę nową zakupiłbym? czy ty tylko używaną?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto ;

Skontrolować przekaźnik załączającego wtryski, wiązkę wtrysku ,

Przeczyścić łącza, kostki/styki elektryczne, psikając je odpowiednim środkiem np;KONTAKT 60, poruszać wtyczkami

z boku komputera aby usunąć śniedź z łączy ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na clipie wyszło regulator ciśnienia paliwa błąd P0089 i błąd wtryskiwacza 1 mimo tego że wtryskiwacz jest sprawny.regulator zamówiony jutro wymiana.

- Witam regulator ciśnienia paliwa wymieniony na nowy i niestety problem nie rozwiązany;/. Padła sugestia że jeden z wtryskiwaczy może gubić kod który ma przypisany i dlatego po skasowaniu błędu po 100 km jazdy jest ok a później lipa injection a controller i silnik przechodzi w tryb awaryjny.

- 28.04.2017 Panowie jakaś podpowiedź odnośnie błędu P0201 - usterka obwodu wtryskiwacza cylinder 1 .Zamieniałem wtryskiwacze i ciągle błąd na 1 cylindrze pojawia się po przejechaniu około 150 km i wprowadza silnik w tryb awaryjny. Napięcie na wtyczce do wtryskiwacza dochodzi i do komputera też.Jakieś pomysły?Wtryskiwacze zakodowane.

 

Wniosek ;

-wymiana regulatora usunęła błąd P0089 , pozostał błąd wtrysku na 1 cylindrze,

-zamieniłeś wtryski miejscami, błąd pozostał na 1 cylindrze ,

-czy kody zmieniłeś w komputerze ??

-jeżeli tak, to błąd jest na odcinku komputer - wtryskiwacz nr 1 ( sugestia z wtyczką to dobry kierunek )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zmienione.Wtyczkę to jedynie używaną?bo z nową pewnie będzie problem?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna uwaga byłem dziś na clipie i pokazuje błąd df 029 i nie rozumiem jednej rzeczy co oznacza jedna z sugestii "w dolnej granicy" bo pozostałe to zwarcie lub przerwany obwód.

 

Dla pewności od której strony liczymy 1 cylinder?od strony rozrządu?(pasażera?)czy od strony kierowcy?

Edytowane przez Baju1007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co oznacza jedna z sugestii "w dolnej granicy"

Wg. mojej wiedzy;

np.wartość luzów na ssących zaworach; o,15 do 0,25 mm .

Dolna granica to 0,15 mm a górna 0,25 mm .

Życie pokazuje, że najkorzystniej jest mieć luzy w środkowym przedziale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wymyśliłeś porównanie. Nie staraj się na siłę coś napisać jak nie wiesz nic konkretnie.

Clip pokazuje przy tym błędzie trzy możliwości:

- obwód przerwany

- zwarcie obwodu

- w minimalnym położeniu granicznym

i w zależności jaki prąd płynie przez cewkę wtryskiwacza to dodatkowo określa jeden z trzech parametrów.

- wartość prądu zerowa to obwód przerwany

- wartość prądu powyżej dopuszczalnej to zwarcie

- wartość prądu bliska zwarciu lub przerwy ale jeszcze nie zwarcie lub przerwa to właśnie ta trzecia możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie.

Na tą chwilę myślę, że uporałem się z problemem. Zamieniłem wtryskiwacze, kolejny raz pokazało problem z obwodem 4 cylindra. Podmieniłem inny wtryskiwacz górną część tzn. cewkę wtryskiwacza, przekładając dobry zaworek z tego co tworzył problem. Zrobiłem już ponad 300km i na razie jest cacy:) Swoją drogą ten rzekomy pan "regenerant" prawdopodobnie zamienił mi wtryskiwacz..i stąd moje długotrwałe kłopoty. Pozdrawiam dzięki za wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!