Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana wtryskiwaczy i regeneracja pompy


Baju1007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie dawno regenerowałem wtryski oraz pompę wtryskową ponieważ auto przestało odpalać.Silnik teraz równo pracuje.Problem tkwi w tym iż po przejechaniu około 60km od każdej wizyty w warsztacie wywala mi błąd Injection a Controller gdy ten komunikat widnieje auto z trudem zapala na zimnym silniku jak już zapali to kupa dymu a gdy nie ma tego komunikatu to jest ok. na komputerze pokazuje błąd funkcja regulacji szyny wtryskowej P0089.po skasowaniu tego komunikatu zawsze przez te 60km jest ok pózniej wyskakuje komunikat Injection a Controller i auto ciężko pali na zimnym silniku.Jakieś pomysły panowie..? filtr paliwa wymieniony.

Edytowane przez Baju1007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie usunięto przyczyny wyskakiwania komunikatu - to skasowanie działa na chwilę i silnik przechodzi w stan awaryjny .

Coś bliżej na temat auta; moc, rocznik, od kiedy masz, ile km przejechałeś ? gdzie kupiłeś i za ile około ?

czy masz wiedzę na temat tych silników ?

Regenerowałem wtryski oraz pompę wtryskową - ponieważ auto przestało odpalać ; gdzie to robiłeś, na czym to polegało, kiedy to było ??

Należy jechać z gwarancją do tego co to robił - bo wygląda, że jest to mechanik " druciarz "albo zrobiłeś na chińskich częściach a nie na oryginalnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 230tys. zaworki oryginalne Delphi.Naprawa Mechanika Maszyn i Mechanika Pojazdowa Karol Meckien z Szubina rok auta 2002 1.5dci 82km auto posiadam 7lat.pierwsza poważna taka awaria.Dodam ze wcześniej chodził jak żyletka.Nigdy nie miałem takiego komunikatu Injection a controller dopiero po grzebaniu w pompie i wtryskiwaczach a jak przestał zapalać to injection defalliante.A naprawiałem to 2tyg temu.Ale dziwne że tylko na zimnym silniku przy tym komunikacie jest problem..a na ciepłym jest ok.;/?

Edytowane przez Baju1007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tankowałeś paliwo, czy jest to paliwo dobrej jakości, czy paliwo nie jest w zbiorniku na rezerwie ?

Czy przy regeneracji pompy było sprawdzane paliwo na obecność opiłków metalu w paliwie ??

Czy nie ma wycieków paliwa, pęcherzy powietrza w przewodach ?

Sprawdź świece żarowe czy grzeją - trzeba wykręcić ?

-jak któraś świeca nie dogrzewa to ciężko silnik odpala, puszcza biały dym i pracuje nierówno,

Odłączyć na próbę kostkę z EGR, a najlepiej zaślepić - bo jest on w większości przypadków powodem różnych niedomagań ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo orlen verva cały czas tankuje.Zbiornik wyciągnięty wyczyszczony,paliwo zatankowane do pełna,świece grzeją,tak przewody paliwowe wszystkie wyczyszczone.Po ciężkim odpaleniu silnik równo pracuje.Natomiast gdy krece silnik na wysokich obrotach i wrzucam kolejne biegi to przy każdym wrzuceniu silnik tak jakbym przez chwile dławił się i kreci dalej w góre.Zawór egr wyczyszczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór egr wyczyszczony - to za mało, musi być sprawny a najlepiej zaślepić,

Głównym powodem trudności w rozruchu zimnego silnika są ;

-niewłaściwe paliwo ; spróbuj DISEL GOLD + olej 2T na pełny bak ok.250ml ,

-czujnik położenia wału korbowego -b.chimeryczny - koniecznie oryginał,

-czujnik temperatury płynu chłodzącego ,

-niewłaściwy filtr paliwa lub źle założony; najlepszy, sprawdzony to purflux,

-sprawdź ciśnienie paliwa na wolnych obrotach, powinno być ok.250 atm - regulator ciśnienia paliwa??? ,

-oraz kontrola paliwa na obecność opiłków, aby zainwestowana kasa w regenerację pompy i wtrysków nie poszła na marne ;Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie na wolnych obrotach 230.egr jest w porządku zamyka,otwiera,jedyna nadzieja to został regulator ciśnienia paliwa.Opiłków nie ma..filtr paliwa wyciągany i magnes przykładany do wylanego paliwa w pojemniczek.Panowie teraz jest ciepło..świece i czujnik uważam ze nie tędy droga..;/właśnie z tego filtrona co miałem założyłem tego purfluxa.czujnik położenia wału?nie sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiłki z łuszczonej pompy paliwa do magnesu nie przylegają, jest to opisane w temacie powyżej.

Trzeba szkło powiększające i szukać na;

- filtrze paliwa,

-wewnątrz filtra paliwa,

-czujniku ciśnienia paliwa,

-na zaworkach przelewowych.

Świece służą nie tylko do grzania, lecz również do podawania informacji do komputera wtrysku, podobnie jak czujniki ciśnienia paliwa czy temperatury płynu chłodzącego . To nie maluch - elektronika pełna gama - podpiąć pod clipa

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na clipie wyszło regulator ciśnienia paliwa błąd P0089 i błąd wtryskiwacza 1 mimo tego że wtryskiwacz jest sprawny.regulator zamówiony jutro wymiana.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

 

Dodano: 14 kwi 2017 - 15:26

Witam regulator ciśnienia paliwa wymieniony na nowy i niestety problem nie rozwiązany;/. Padła sugestia że jeden z wtryskiwaczy może głubić kod który ma przypisany i dlatego po skasowaniu błędu po 100km jazdy jest ok a później lipa injection a controller i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Zastanawia mnie też jeden fakt iż 3 wtryskiwacze mają 16cyfrowy kod a 1 pozostały ma 15cyfr.?Tak było fabrycznie.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1/Sprawdź czy wtryski są od tego silnika w ASO po nr.VIN oraz zrób próbę przelewową .

stock844 " U mnie komputer pokazywał błąd regulatora ciśnienia paliwa. Żadnych błędów o wtrysku. Wymieniłem regulator (mam dobry na zbyciu) na pompie, regulator w rozdzielaczu i dalej to samo. Po wymianie dwóch wtrysków cud, auto chodzi jak nowe. Bujałem się z tym 1,5 roku. Proponuje jednak zrobić test przelewowy. 1.5 dci błąd ciśnienia rampy wtrysku P0089?

2/Zaślep EGR ; Wymieniłem pół samochodu, żeby się dowiedzieć, że EGR to jest główny problem mojego samochodu;

falowania obrotów, kopcenia, mulenia, duszenia się , dymków, chmurek, braku mocy, spadków mocy itd.

Taki cudowny wynalazek a jak życie potrafi uprzykrzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za nim dałem wtryski na regeneracje miałem tak jak było wcześniej 3 wtryski 16cyfrowe i 1 15cyfrowy po regeneracji w wtryskiwaczach coś tam zerują i trzeba je na nowo przypisać wróciły z regeneracji i mechanik nie mógł tego 15cyfrowego przypisać więc zamienił na 16cyfrowy sprawny i przypisał go.Nigdy wczesniej nie miałem takiego komunikatu "injection a controller" dopóki nie było grzebania w wtryskach.Wtryskiwacze nie leją jest ok.Ale dlaczego wcześniej chodziło mi na tym 15 cyfrowym wtrysku a teraz lipa? Egr to chyba ostateczność a w serwisie za taką informacje kasują? Chociaż auto kupiłem z pewnego źródła jestem drugim właścicielem i auto z polskiego salonu od znajomego rok 2002.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P089 nie musi oznaczać usterki samego regulatora ciśnienia. Oznacza po prostu, że regulator nie daje rady dostarczyć wymaganej ilości paliwa mimo że wysterowany jest na max. Może być problem z wydajnością samej pompy wtryskowej lub dostarczeniem paliwa pod niskim ciśnieniem. Masz mnóstwo tematów na temat tego błędu.

Kodów 15-znakowych w wtryskach delphi nie było. Były 16 lub 20 znakowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!