Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przyszły ciepłe dni i postanowiłem włączyć klimatyzacje w aucie no i tutaj jest problem. Przez pierwsze 2 dni nie chciała się w ogóle włączyć aż w końcu zaskoczyła i działa ale....

Nie leci bardzo zimne powietrze a tylko bym powiedział lekko chłodne to raz a dwa podczas pracy klimy słychać taki cichy pisk który się zmienia wraz ze wzrostem czy spadkiem obrotów.

Czyli zostaje tylko serwis. Pytanie co to może być?

Dziękuję za jakieś podpowiedzi.

Mam auto przeszło 2 lata i w tym czasie tylko odgrzybilem klime.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez gokart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te dźwięki słyszysz z nawiewów? Możesz nie mieć wystarczającej ilości czynnika w układzie. Pierwsze co to podjechanie do firmy specjalizującej się w klimach, sprawdzenie szczelności, uzupełnienie czynnika i jeśli jest nieszczelność to jej odnalezienie przez czynnik z kontrastem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wydaje mi się że z nawiewów ten dźwięk dochodzi. No i wydajność klimy na bardzo niskim poziomie.

Tak zrobię podjadę w najbliższym czasie do firmy jakiejś i sprawdzę.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniłem 4 miesiące temu.

Ale sam fakt że klima działa bardzo mizernie świadczy pewnie o jakiejs nieszczelnosci i ubytku chłodziwa. Tak mi się wydaje.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z własnego doświadczenia widzę, że szczelność dokonywana na maszynach do nabijania klimatyzacjii nie daje 100% pewności, że układ jest szczelny. Nabijałem klimatyzacje 3 razy 3 razy okazała się szczelna zarówno w próżni jak i w ciśnieniu. A jednak czynnik uciekał. Z tego co widzę najczęstszym powodem uciekania czynnika jest gumka na przewodzie który wchodzi w chłodnice klimy ten od strony czujnika.

 

Jak masz możliwość sprawdź czy nie jest pęknięta. Raz się załącza raz nie, po prostu masz go mało, zapewne czynnik też reaguje jakoś na temperature coś jak benzyna i raz jest wystarczające ciśnienie żeby odpaliła raz nie. A co do pisków zobacz czy filtr jest poprawnie włożony, zobacz czy ten sam pisk jest jak włączysz ciepły nawiew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!