Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z turbiną


djdanhill

Rekomendowane odpowiedzi

Parametry turbiny prawidłowe.

Zrób to co Tobie zaleciłem, nic nie pomijaj.

Ponieważ była robiona turbina, to przebieg auta ok.300.000 km i należy wg.mnie ;

-zrobić pomiar ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach - bo może tu pies jest pogrzebany ,

-pomiar ciśnienia oleju na gorącym silniku,( stan panewek, wału )

Ten mechanik nic na ten temat nie mówił ???

Oleju w silniku nie ubywa ??

Jak wysokie spalanie paliwa ?? Czy znacznie wzrosło ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe że auto ma przebieg 300.000km na liczniku jest mniej ale był on wymieniany. Pomiary postaram się zrobić jutro jak znajdę jakiś warsztat który je robił (2 do których dzwoniłem nie robią tego wogóle). Mechanik od turbo nic nie mówił o sprawdzaniu tego.

Oleju troszkę może i ubywa co jakiś czas z 50-70ml dolewam. Spalanie na moje jeżdżenie 5-15km ok 7.5 litra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku auto ? Czy ma Fapa ?? Jaka moc ? Jeżeli auto z zachodu - to tam wymiana oleju była co 30.000 km .

Zużycie paliwa wg.normy. Stosować olej full syntetyk

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto to polski salon jestem 3 właścicielem, moc 120km. Olej wymieniam do 10tys km (mozna powiedzieć co roku razem z filtrami)

Nie ma FAP tylko EGR to autko z 2003 roku

 

Dodano: 02 lip 2017 - 10:54

Jeszcze jedno pytanie do was. Czy warto zrobić taką operację jak czyszczenie kolektora preparatami Liqui Moly ? czy to bezpieczne ? czy jest sens ?

http://allegro.pl/liqui-moly-5168-pro-line-oczyszczacz-kolektora-i6423077170.html

Po takiej operacji najlepiej wymienić olej z tego co słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy rozebrać cały układ dolotowy i przeczyścić.

Stosowanie preparatu - " wszelkie śmieci polecą do komory silnika "

Wymiana zaworu chyba nie zmieni jego mocy, uchroni mi tylko turbinę przed uszkodzeniem - napisałeś w poście #27

To prawda, oraz wyeliminuje opary oleju przedostające się do dolotu oraz zlikwiduje (ewentualne) wycieki, które uszkodzony zawór odmy powodował.

Do tych czynności z postu #28 dopiszę ;

-kontrola, regeneracja, poprawa łączeń - wszelkich połączeń, wtyczek, złączy od turbo ( Kontakt 60 )

Edytowane przez Andrzej-2010
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!