Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny problem z silnikiem odpala gaśnie, trudno mu w obroty pójść


Misiek1212

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ;) Mam problem z moją Renault Megane II 2004r 1.5 DCI 100KM manual. Od zimy miałem problem z uruchomieniem swojej megi tylko z plaka odpalała, jak była ciepła noc i dzień to i nawet odpaliła bez plaka. Lecz późniejszym czasie nawet na ciepłym silniku nie chciała odpalać a diesel na ciepłym silniku powinien odpalić bez problemu. I coraz częściej potrzebny był plak albo uruchamiała się za którymś tam razem.

Ostatnio oddałem do mechanika bo miałem dziwne przeczucie, mechanik jako tako zdiagnozował iż winą jest zawór ciśnienia paliwa, ogromną temperaturą osiągał taką że nawet nie dało się utrzymać w ręku, po wyczyszczeniu tego zaworu. Megi odpaliła kilka razy i padła ale też pracowała nierówno.

Zamówiłem używany oryginalny zawór ciśnienia paliwa oraz czujnik ciśnienia paliwa, lecz niestety nie pomogło. Fakt faktem że Megi zaczęła odpalać na nowym zaworze, lecz przez początek zdarzało się że gasł silnik po iluś tam sekundach pracy.

Silnik pracował po odłączeniu rury od intercoolera, a po próbie podłączenia silnik tak jak by dławił się i gasł.

Po pewnym czasie jak silnik pracował udało się podłączyć rurę od intercoolera lecz samochód nie ma całkowicie mocy i nie reaguje na pedał gazu praktycznie. A po odłączeniu rury znacznie lepiej wskakuje na obroty.

I oczywiście auto odpala tylko z plaka, samo nie ma siły, a paliwo do pompy dochodzi. Oraz samochód mocno kopci

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie będzie wymieniany cały silnik. Będzie zakupiony jakiś silnik z małym przebiegiem i osprzętem, oraz przewody paliwowe i być może dojdzie do tego regeneracja turbo na przyszłość. Z czyszczeniem baku, nikt nic nie wie od czego to jest. Setki tematów przeczytane i jeszcze więcej możliwych przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie przestudiuj temat;

1/Filtr paliwa nie wychwytuje opiłków metalowych z łuszczącej się pompy wtryskowej.

"Ponieważ rozmiar wielkości oczka filtra paliwa to 0,6 mikrona, a rozmiar opiłków to 0,2 mikrona !!! ",

2/ Magnes, również nie wychwytuje tych opiłków ,

3/ Trzeba szkło powiększające i szukać na;

a/ filtrze paliwa,

b/ wewnątrz filtra paliwa,

c/ czujniku ciśnienia paliwa,

d/ na zaworkach przelewowych,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!