Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

odblokowywanie radia po odcięciu zasilania


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

MII 2002 1,6 radio z CD - radio jest obecnie zakodowane z powodu odcięcia zasilania. Znam kod i mam oryginalną instrukcję obsługi radia, w której jest opis jak należy odblokować radio. Robię wszystko zgodnie z instrukcją, wprowadzam kod, zatwierdzam go, wciskam i przytrzymuję guzik, który ten kod zatwierdza i czekam na dżwięk, który potwierdza wprowadzenie tego kodu. dzwięk się odzywa, znika z ekranu ustawiony kod i pojawia się napis CURVE0. Można zmieniać od CURVE0 do CURVE5. Domyślam się, że to jakiś rodzaj ustawienia charakterystyki dźwięku, jednak żadnym guzikiem nie mogę potwierdzić wyboru ani przejść dalej. Radio/CD gra z denerwującym dźwiękiem piszczącym co kilka sekund, a więc nadal nie jest odblokowane, mimo, że  przeszedłem całą procedurę wprowadzania kodu i go zatwierdziłem.Instrukcja milczy na ten temat. Co robię nie tak :-)

Edytowane przez Ekojestok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Ekojestok napisał:

Instrukcja milczy na ten temat

CURVE to wybór charakterystyki dźwięku.0 = OFF
1 = Twingo
2 = Clio
3 = Megane
4 = Laguna
5 = Avantime
Jeśli chodzi o region, wybrać OTHER (Inne)
Do w/w ustawień, zawsze można się dostać włączając zasilanie z wciśniętymi klawiszami 2 i 5.

OTHERS

Źle był wpisywany kod, lub zatwierdzony i taki komunikat się wyświetla:) przy uruchamianiu (region na 2)

Metoda: zablokować radio błędnym kodem poczekać grzecznie na odblokowanie napisu CODE w skrajnym wypadku 4h po czym wpisać porwany kod. Jest jeszcze jedna rzecz, radio może posiadać budowę panelową i istnieje możliwość że jeden odbiornik posiada 3 kody. W tym przypadku należy spisać numery ze wszystkich paneli radia, rozkodować każdy panel oddzielnie i wbijać kody jeden po drugim. Jeśli radio posiada zmieni arkę i navi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, anples napisał:

CURVE to wybór charakterystyki dźwięku.0 = OFF
1 = Twingo
2 = Clio
3 = Megane
4 = Laguna
5 = Avantime
Jeśli chodzi o region, wybrać OTHER (Inne)
Do w/w ustawień, zawsze można się dostać włączając zasilanie z wciśniętymi klawiszami 2 i 5.

OTHERS

Źle był wpisywany kod, lub zatwierdzony i taki komunikat się wyświetla:) przy uruchamianiu (region na 2)

Metoda: zablokować radio błędnym kodem poczekać grzecznie na odblokowanie napisu CODE w skrajnym wypadku 4h po czym wpisać porwany kod. Jest jeszcze jedna rzecz, radio może posiadać budowę panelową i istnieje możliwość że jeden odbiornik posiada 3 kody. W tym przypadku należy spisać numery ze wszystkich paneli radia, rozkodować każdy panel oddzielnie i wbijać kody jeden po drugim. Jeśli radio posiada zmieni arkę i navi.

Jak rozumiem, po zatwierdzeniu kodu (na pilocie na kierownicy) muszę wybrać Curve3 (Megane) ale jak to zatwierdzić? Żaden przycisk nie akceptuje tego wyboru, naciśnięcie każdego guzika daje tylko efekt dźwiękowy, że to zły wybór. Jak przejść z Curve na region OTHER? Podchodzę do tego tematu co kilka dni, więc upływa wystarczający czas, żeby kolejne odkodowanie było dopuszczalne.

35 minut temu, mireczek01 napisał:

W nazwie tematu masz megane III, czy nie powinno być II?

Słabe oczy, pałeczki się zlewają na monitorze. Oczywiście IIphI. Dzięki za czujność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!