Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

damianlorencki

Megane II phII Holenderski gaz - szukam serwisu/pomocy

Recommended Posts

Witam

Jak w temacie, szukam serwisu lub możliwości podpięcia pod komputer  Megane 2 1.6 16V z instalacją Eurogas z okolic Katowic. Instalacja przy przełączaniu na gaz piszczy, jakby nie był gazu (butla jest pełna, co potwierdza zegar na niej) i muszę przełączyć na benzynę. Po zgaszeniu  samochodu i ponownym odpaleniu przycisk od LPG pokazuje normalnie pełną butlę (4 zielone lampki) ale przy przełączeniu na gaz zielone lampki znikają i zaczyna piszczeć tak, jakby nie było gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też moja megane II pochodzi z Holandii z taką samą instalacją gazową z parownikiem IG-1 i na wtryskach Keihin montowaną przez firmę Eurogas a instalacja to Landi Renzo-Omegas.W Polsce prawie dwa lata.Jak do tej pory nie narzekam na działanie choć udało mi się przez przypadek wykryć błąd Holendrów w połączeniu ale to jak pisałem przypadek i też mi to spędza sen z powiek jak pomyślę że to kiedyś może się zepsuć tym bardziej że komputer jest dedykowany do samochodu widnieje VIN na komputerze gazowym.Przeglądając instalację gazową moim oczom ukazał się pojedynczy przewód nigdzie nie podłączony a wchodzący do wtyczki komputera gazowego i konsternacja.W necie odszukałem wszystko co się dało między innymi i schemat podłączenia i z niego wyszło że ten przewód powinien być podłączony do przepływomierza którego w naszych samochodach nie ma zaizolowałem zwinąłem i tak zostawiłem.Drugi przewód też pojedynczy był mocno poplątany z innymi przewodami instalacji elektrycznej a podłączony do czujnika temperatury silnika żeby go uporządkować musiałem odłączyć od czujnika i tu moje zdziwienie i błąd o którym pisałem wcześniej.Przewód był w podwójnej izolacji pierwsza czarna druga pomarańczowa i ta pomarańczowa nie była odizolowana tylko tak podłączona na czujniku.Odizolowałem i podłączyłem do czujnika.Dusza na ramieniu uruchamiam samochód i jest ok.Po tej operacji nastąpiła zmiana działania a mianowicie zawsze musiałem przejechać dość spory kawałek by się przełączył na gaz nawet jak silnik był ciepły.Od tego momenty silnik jak jest ciepły od razu zapala na gazie.Holender na gazie przejechał około 120 000 nie wiedząc o błędzie a innemu Holendrowi pomarańcz pomylił się z miedzią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego podjedź do Tarnowskich Gór do Gaz-Pol-Stal. Serwisuję u nich holenderską instalację z reduktorem Ig1

LINK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat aby nie dublować, może ktoś coś wie gdzie w województwie podlaskim/warmińsko mazurskim będę mógł serwisować swoją instalację? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...